De val van de USSR / de Twin Towers / Andrei Kivilev is er niks bij.quote:Op woensdag 27 maart 2024 16:48 schreef WAvanBuren het volgende:
“Deze val gaat het wielrennen veranderen”
Ja dat was toch wel duidelijk aan zijn positie op de grond ten opzichte van de rest?quote:Op woensdag 27 maart 2024 16:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
'Wout was 1 van de eersten die viel '
Ik was verbaasd dat dat op Sporza genoemd werd. Het was voor iedereen duidelijk dat Wout als (1 van de) eerste neerging.quote:Op woensdag 27 maart 2024 16:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja dat was toch wel duidelijk aan zijn positie op de grond ten opzichte van de rest?
Met het gouden vrouwenkoppel zowaarquote:Op woensdag 27 maart 2024 16:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Vrouwenrace begint bijna weer (op de PLAYER).
Het was toch ook Jorgensen die het zei? Kunnen ze moeilijk censureren, zelfs bij sporza lukt dat niet in een live uitzendingquote:Op woensdag 27 maart 2024 16:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik was verbaasd dat dat op Sporza genoemd werd. Het was voor iedereen duidelijk dat Wout als (1 van de) eerste neerging.
Nee, het was 1 van de commentatoren.quote:Op woensdag 27 maart 2024 16:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
Het was toch ook Jorgensen die het zei? Kunnen ze moeilijk censureren, zelfs bij sporza lukt dat niet in een live uitzending
Er valt genoeg op- of aan te merken op de parcoursen. Maar het is wel heel ergerlijk hoe de heren renners ook echt geen miliseconde in de spiegel kijken wat betreft veiligheid. Sterker nog, het lijkt alleen maar erger te worden qua totaal doorgesnoven koersgedrag.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:02 schreef wimderon het volgende:
Als je weet dat dit een levensgevaarlijke afdaling is moet je misschien wat rust in het peloton(netje) brengen in plaats van nóg harder te gaan omdat je anders niet als eerste maar als tweede team in het peloton zit.
Er is een nieuwe grote naam opgestaan met De Bondt, ze kunnen de hoop nu niet opgeven!quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
MVDP Zondag weer vrijspel
Geen Van Aert geen Pedersen, geen Stuyven.
Drama voor het Belgisch wielrennen
die was ooit Belgisch kampioen. Hij had gewoon een goede dag vandaag. Zondag zal hij nergens te bespeuren zijnquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
Er is een nieuwe grote naam opgestaan met De Bondt, ze kunnen de hoop nu niet opgeven!
https://www.wielerflits.n(...)-valpartij-van-aert/quote:“Iedereen was een beetje in schok, maar daarna opende Matteo Jorgenson de finale”, merkte Küng op in het flashinterview. De afdaling richting de Kanarieberg is een veelbesproken passage, weet ook Küng. “Ik las dat die niet in Ronde van Vlaanderen zit dit jaar door een valpartij van vorig jaar. Maar er zijn zo nog een paar andere plekken in het parcours, na de Hotond is dat hetzelfde.”
“Soms schiet zo’n valpartij door je hoofd, dan rijdt een deel ergens in de goot. Het kan zo snel gaan… Maar negen van tien keer gaat het ook goed. Ik rijd nu al tien jaar deze koersen, en alleen de laatste twee jaar herinner ik mij valpartijen daar. Het is moeilijk te ontwijken, want er is altijd een grote weg voor een smalle weg. Dat is onderdeel van wielrennen, maar niet een deel dat we graag zien.”
Was ook een grap, hij en Abrahamsen waren de sterkste uit de kopgroep en hadden geluk met de ontwikkelingen van de race daarachter. Nog steeds wel petje af voor die twee.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
die was ooit Belgisch kampioen. Hij had gewoon een goede dag vandaag. Zondag zal hij nergens te bespeuren zijn
Uiteindelijk zal vallen altijd een onderdeel van de sport zijn, zelfs op een rechte 5-baansweg in de zandbak vallen ze nog.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Iedereen laat er altijd allerlei analyses op los om schuldige(n) aan te wijzen, passend bij ideeën over de maakbare samenleving, maar ik vraag me wel eens af of het echt te voorkomen valt. Zoals Küng hier ook zegt:
[..]
https://www.wielerflits.n(...)-valpartij-van-aert/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |