Millennials.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Neee, waar moeten we dan alle oudjes op schelden.
Oké ook goed.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
die bestaat ook niet. is een leugen verzonnen door de nederlandse staat om de kerstman en krampus te verdrijven
Is meegewassen.quote:
echt he. hij wil gewoon een beetje kinderen slaan met een stokquote:
zo ver gaat de propaganda van de staat! ze huren zelfs toneelspelers in hiervoorquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]*heuuuuuuuuh
[..]
onzin, heb die man zelf gezien
Het gros hier volgens mij.quote:
gezien de hoeveelheid kinderen die zeus had moeten er minimaal nog wat half goden rond lopenquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Welke god is dood? Allemaal?
quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Welke god is dood? Allemaal?
Maar dat zijn halfjes.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
gezien de hoeveelheid kinderen die zeus had moeten er minimaal nog wat half goden rond lopen
telt dat niet?quote:
Omg ik haat die gast zo ergquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:02 schreef CherryLips het volgende:
Er is toch ook zo'n idioot die zichzelf filmt in restaurants en dan de manager erbij gaat halen en die obers gaan afzeiken als ze misgendered worden. Terwijl het in mijn ogen een vent in een topje is, en ik zal vast niet de enige zijn, dus ik kan me voorstellen dat het weleens verkeerd gaat.
ftfyquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:09 schreef Ama het volgende:
De nagel van mijn wijsvinger groeit echt heel apart nu. Hij groeit al krom maar hij zit ook scheef en steekt best wel uit.![]()
![]()
Het doet nog geen pijn ofzo.
Zolang het geen lobotomie is blijft het waarschijnlijk een idioot.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omg ik haat die gast zo erg![]()
![]()
Maar blijkbaar heeft die deze maand DE operatie dus transjoy I guess
even goed kijkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |