quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet weer eens testen of ik nog doorga voor 25, ik haal de laatste tijd alleen maar bier bij een speciaalzaak en die dude weet wel dat ik oud zat ben.
heb je in ieder geval nergens meer last vanquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:33 schreef Crack_ het volgende:
Overigens snap ik mensen 'pesten' met leeftijd niet. Het alternatief is dat je dood bent
ik weet niet waar dit over gaatquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, ik was tien, maar ik herinner me eigenlijk alleen maar HULZEBOSCH HULZEBOSCH want die was bij Telekids.
helemaal waarquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
heb je in ieder geval nergens meer last van
quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
volgens mij is dat ook een beetje een rotterdamding, bepaalde doelgroep
[..]
hehehehe, forever young
Dat laatste inderdaad. Het is écht geen miljonairsgezin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
oh maar dat valt mee, zijn altijd wel paar van die rijke kindjes. Of niet rijk maar ouders die daar graag geld aan uitgeven![]()
Jij komt af en toe ook wel een beetje zo op me overquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wil ook niet geassocieerd worden met het jonge volk dat nooit uit hun confortzone durft te stappen en zich helemaal afschermen van de grote boze buitenwereld, maar toch kom je er niet onderuit
dud0r wilde me weghebben wegens m'n leeftijd, daar komt het vandaanquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:33 schreef Crack_ het volgende:
Overigens snap ik mensen 'pesten' met leeftijd niet. Het alternatief is dat je dood bent
quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik weet niet waar dit over gaatis het een leuke herinnering?
[..]
helemaal waar
Ik hoorde het de eerste ker al dat iemand het riep.quote:
quote:
oh, wat een onzinquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
dud0r wilde me weghebben wegens m'n leeftijd, daar komt het vandaan
Erik Hulzebosch was een schaatser.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik weet niet waar dit over gaatis het een leuke herinnering?
Het spookt dus sinds elfstedentocht viel door m'n hoofd.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:38 schreef JJH het volgende:
Er zijn er drie verreden in mijn leven...
[..]
Ik hoorde het de eerste ker al dat iemand het riep.
als je zelfs maar een klein deel ziet en het geklaag valt je op is het wel heel ergquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij komt af en toe ook wel een beetje zo op me overGewoon met dat geklaag en zo
Maar ik zie natuurlijk maar een heel klein deeltje.
Maar daardoor voel ik me soms ook best een oma vergeleken met jou
Als puber wel een beetje, maar toen stond ik er wel een beetje voor open. Daardoor ben ik er ook uiteindelijk uit gekropen richting het einde van de middelbare schoolquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij komt af en toe ook wel een beetje zo op me overGewoon met dat geklaag en zo
Maar ik zie natuurlijk maar een heel klein deeltje.
Maar daardoor voel ik me soms ook best een oma vergeleken met jou
Ik ga dit niet twee keer luisterenquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Erik Hulzebosch was een schaatser.
Maar ook dit gebeurde:
De 90s man.
je klaagt zoooveel om dingen die jouw mening zijn maar je vindt dat het een recht is en 'wtf kan echt niet'quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als puber wel een beetje, maar toen stond ik er wel een beetje voor open. Daardoor ben ik er ook uiteindelijk uit gekropen richting het einde van de middelbare school
En dat geklaag wordt gigantisch opgeblazen door jullie
quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
je klaagt zoooveel om dingen die jouw mening zijn maar je vindt dat het een recht is en 'wtf kan echt niet'
de wereld draait niet om jouen je hebt dit volgens mij oprecht niet door, dat is beetje apart soms
omdat je ook vaak zegt dat je echt niet van dat gedrag houdt
Oh nee zo bedoelde ik het niet, ik bedoelde meer dat hoe iemand op een forum is maar een klein deel is van hoe diegene echt isquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
als je zelfs maar een klein deel ziet en het geklaag valt je op is het wel heel erg
Dit zou kunnen, daarom wil ik er ook niet te hard op oordelenquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dat geklaag wordt gigantisch opgeblazen door jullie
Ja sorry deze geriatrische millennial typt niet zo snel meer op een telefoon.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ga dit niet twee keer luisterenmaar thanks voor het bijbrengen
Ik weet precies waar je het over hebt, blijf achter m'n punt staanquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
je klaagt zoooveel om dingen die jouw mening zijn maar je vindt dat het een recht is en 'wtf kan echt niet'
de wereld draait niet om jouen je hebt dit volgens mij oprecht niet door, dat is beetje apart soms
omdat je ook vaak zegt dat je echt niet van dat gedrag houdt
Stop jongens STOP, jullie zijn allebei lief en gezellig.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet precies waar je het over hebt, blijf achter m'n punt staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |