quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
je klaagt zoooveel om dingen die jouw mening zijn maar je vindt dat het een recht is en 'wtf kan echt niet'
de wereld draait niet om jouen je hebt dit volgens mij oprecht niet door, dat is beetje apart soms
omdat je ook vaak zegt dat je echt niet van dat gedrag houdt
Oh nee zo bedoelde ik het niet, ik bedoelde meer dat hoe iemand op een forum is maar een klein deel is van hoe diegene echt isquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
als je zelfs maar een klein deel ziet en het geklaag valt je op is het wel heel erg
Dit zou kunnen, daarom wil ik er ook niet te hard op oordelenquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dat geklaag wordt gigantisch opgeblazen door jullie
Ja sorry deze geriatrische millennial typt niet zo snel meer op een telefoon.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ga dit niet twee keer luisterenmaar thanks voor het bijbrengen
Ik weet precies waar je het over hebt, blijf achter m'n punt staanquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
je klaagt zoooveel om dingen die jouw mening zijn maar je vindt dat het een recht is en 'wtf kan echt niet'
de wereld draait niet om jouen je hebt dit volgens mij oprecht niet door, dat is beetje apart soms
omdat je ook vaak zegt dat je echt niet van dat gedrag houdt
Stop jongens STOP, jullie zijn allebei lief en gezellig.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet precies waar je het over hebt, blijf achter m'n punt staan
Laat even weten hoe Boerhaave was als je dit weekend gaatquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja sorry deze geriatrische millennial typt niet zo snel meer op een telefoon.
is ook geen goed of fout, als je zelf maar happy bent, dat is belangrijkstquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet precies waar je het over hebt, blijf achter m'n punt staan
?quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Stop jongens STOP, jullie zijn allebei lief en gezellig.
Ik dacht dat dat hele ding van laatst weer ging beginnenquote:
Ik weet nog niet wanneer ik ga. Ik heb nu vrij tot en met maandag.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Laat even weten hoe Boerhaave was als je dit weekend gaat
Ahh, ja lol dat was randomquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat hele ding van laatst weer ging beginnen
ik zou gaan voor vrijdag eigenlijk, want drukte?quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wanneer ik ga. Ik heb nu vrij tot en met maandag.
stop, hou op, ik vind dit niet leukquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Stop jongens STOP, jullie zijn allebei lief en gezellig.
Als ik dit zou zeggen, zouden ze het klagen noemenquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:45 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zit in een digitale meeting met vijf personen en iedereen is relevant voor het gesprek dat al een kwartier bezig is behalve ik, dus ik zit gewoon een beetje ongemakkelijk die meeting in te staren en niks te zeggenHelp.
gewoon doenquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik wil dit ook in het volwassenleven
terechtquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik dit zou zeggen, zouden ze het klagen noemen
Ben gewoon uitgesprokenquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is ook geen goed of fout, als je zelf maar happy bent, dat is belangrijkst
Uhuh. Ik denk dat morgen wel een goede dag is.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik zou gaan voor vrijdag eigenlijk, want drukte?
nope, en jij zou dit niet zeggen, jij zou zeggen 'godverdomme klote meeting klote bedrijf wat doe ik hier man, slecht geregelde bende'quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik dit zou zeggen, zouden ze het klagen noemen
vrijdag is pas goede vrijdag hoorquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Uhuh. Ik denk dat morgen wel een goede dag is.
ga het proberenquote:
misschien moet ik volgende keer daarmee beginnen en dan mijn mening delenquote:
dan doen we wel mijn sig eer aanquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:51 schreef CherryLips het volgende:
Elke vrijdag is wel een goede vrijdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |