Lotto is professioneel vergelijken met dit.quote:Op woensdag 27 maart 2024 12:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
De man met een * Amaury Capiot rijdt hier met een gebroken sleutelbeen. ARKEA heeft niet genoeg renners en hij moet rijden van de ploeg.
Wij van het vlaggetje kennen Cees tenminste nog. Wie zijn in vredesnaam Carlos Canal, Riley Sheehan en Michele Gazzoli?quote:Op woensdag 27 maart 2024 07:15 schreef Szura het volgende:
Cees Bol noemen. Dan ben je een grote hoor.
Mijn Matis is nog steeds niet fitquote:Op woensdag 27 maart 2024 12:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
De man met een * Amaury Capiot rijdt hier met een gebroken sleutelbeen. ARKEA heeft niet genoeg renners en hij moet rijden van de ploeg.
Riley Sheehan won vorig jaar Paris-Tours. Dit jaar zou hij onder de vleugels van Sep Vanmarcke gaan vliegen in de Vlaamse koersen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 12:15 schreef VoMy het volgende:
[..]
Wij van het vlaggetje kennen Cees tenminste nog. Wie zijn in vredesnaam Carlos Canal, Riley Sheehan en Michele Gazzoli?
Sheehan won vorig jaar nochtans Parijs-Tours, waardoor hij toch een contract kreeg bij Israhel. Geloof dat hij anders naar een amateurploeg was gegaan. En Gazzoli heeft een dopingschorsing achter de rug. Fenomenen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 12:15 schreef VoMy het volgende:
[..]
Wij van het vlaggetje kennen Cees tenminste nog. Wie zijn in vredesnaam Carlos Canal, Riley Sheehan en Michele Gazzoli?
Dat wordt dan afstappen na een paar kilometer?quote:Op woensdag 27 maart 2024 12:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op woensdag 27 maart 2024 12:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat wordt dan afstappen na een paar kilometer?
Sfeertje.quote:Hoe pakt hij het dan vandaag aan? Starten, snel afstappen om risico's te vermijden en trainen?
"Dat nu ook weer niet. Anders had ik beter thuis getraind, net als gisteren. Dat zou beter geweest zijn voor mij."
"Maar als de ploeg het zo ziet, dan kan ik er alleen het beste van maken voor mezelf."
Het onderwerp lijkt wel gevoelige materie binnen de ploeg, die fors gehavend is. "Het is al het hele jaar wringen met woorden over wat wel en wat niet. We kunnen er niet veel aan veranderen."
Mag dat van de Arbo?quote:Op woensdag 27 maart 2024 12:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nu eerst voorbeschouwen met meneer 'pompeus kapsel' Bakker en Krek?quote:Op woensdag 27 maart 2024 14:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zal wel weer wachten zijn tot 14:30 voor de livebeelden
Nee, de hele tijd José en Karl in beeld.quote:Op woensdag 27 maart 2024 14:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nu eerst voorbeschouwen met meneer 'pompeus kapsel' Bakker en Krek?
Dan zal Pogacar waarschijnlijk ook ineens een zieke moeten vervangenquote:Op woensdag 27 maart 2024 14:49 schreef Marcoss het volgende:
Tratnik afgestapt, toch te veel last van zondag.
Straks moet Vingegaard nog ingevlogen worden voor zondag
Groep 1, voelt de pedalen niet!quote:Op woensdag 27 maart 2024 07:15 schreef Szura het volgende:
Cees Bol noemen. Dan ben je een grote hoor.
Zit verhoging in de weg toch?quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat doen ze toch allemaal daar jemig... Brede weg maar zitten elkaar lekker in de weg
Lijkt me sterk, hij was de achterste die op de grond lag.quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:16 schreef DeeBee het volgende:
Leek alsof Van Aert zelfs als eerste ging?!
Dit is sowieso altijd de aids van races overslaan, ga je alsnog op je bek en wordt het ook niks.
Ja maar de rest vloog eroverheen, hij schoof al over het asfalt terwijl er daarna nog fietsen overheen vlogenquote:Op woensdag 27 maart 2024 15:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, hij was de achterste die op de grond lag.
Gaan we buren kijken?quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bini ook al, Pedersen, Wout
Vive le Velo vervalt vanavond
Karrel heeft echt het mes aan de polsquote:Op woensdag 27 maart 2024 15:18 schreef Dutch_view het volgende:
Ik kan helaas niet kijken, maar ik lees van een val van Wout?
Hoe is de mentale gesteldheid van Karrel en José ?
Onderweg naar de Brienenoordbrugquote:Op woensdag 27 maart 2024 15:18 schreef Dutch_view het volgende:
De bewaking van het Atonium is zojuist naar maximaal opgeschaald.quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:18 schreef Dutch_view het volgende:
Dat shirtje kan ie weggooien inderdaadquote:Op woensdag 27 maart 2024 15:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Schaafwond van vierkante meter in totaal, ja daar gaat Wout niet lekker van slapen komende dagen
Van Mathieu ja, want die was met Wout erachter wel doorgereden met Pogi.quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:18 schreef Mani89 het volgende:
Wout had nu het ziekenhuis in gereden kunnen worden met een 2de Milaan San-Remo in de tas.
https://sporza.be/nl/2024(...)n-val~1711548900399/quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:18 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Karrel heeft echt het mes aan de pols
Same..haalt alle voorpret wel wegquote:Op woensdag 27 maart 2024 15:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vind het wel een enorme deceptie voor de spanning in de Ronde en Roubaix.
quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:24 schreef Dutch_view het volgende:
HLN ook met Chocoladeletters
https://www.hln.be/wielre(...)ten-geveld~ab31c549/
Vlaggetjesaids is onverbiddelijkquote:Landgenoot
Praatgroepen en slachtofferhulp worden in gereedheid gebracht. Lees: Sammy komt eraan voor mentale bijstand.quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
De ontreddering op de gezichten van Karl, José en Renaat.
Dan kun je ze net zo goed gelijk afzetten bij de levenseindekliniek.quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:27 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Praatgroepen en slachtofferhulp worden in gereedheid gebracht. Lees: Sammy komt eraan voor mentale bijstand.
quote:
Sporza heeft nog 3 al afgenomen interviews met de omgeving van Van Aert op de plank liggen die nu niets meer waard zijn.quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:27 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Praatgroepen en slachtofferhulp worden in gereedheid gebracht. Lees: Sammy komt eraan voor mentale bijstand.
Jij vindt dit niet enorm teleurstellend voor zondag?quote:
Sarah de Bie vindt dit geen leuke ontwikkelingquote:Op woensdag 27 maart 2024 15:29 schreef VoMy het volgende:
[..]
Sporza heeft nog 3 al afgenomen interviews met de omgeving van Van Aert op de plank liggen die nu niets meer waard zijn.
Zijn allemaal nu de zin van hun bestaan aan het contempleren.quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:32 schreef WAvanBuren het volgende:
Zjozee praat nu net alsof 4 doden waren bij die val. De veer gebroken bij de rest van het peloton
.
Zolang het vlaggetje maar wappert.quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:29 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Jij vindt dit niet enorm teleurstellend voor zondag?
Extra lange paasbrunch. Er zijn ergere dingenquote:Op woensdag 27 maart 2024 15:32 schreef Pino112 het volgende:
Gelukkig kan @:franklop zondag toch niet kijken.
Ja of iedereen ruimte z'n kans en matthieu krijgt t juist moeilijker. Hij kan niet in z'n eentje al van ver de koers dragen. Je hebt mensen nodig die meerijden, pedersen en van aert doen dat wel dus rvv wordt onvoorspelbaarderquote:Op woensdag 27 maart 2024 15:35 schreef DiegoFuser het volgende:
Vooral voor De Ronde is dit kut. Daar is echt alleen Mathieu over als favoriet. Dat wordt echt doodsaai.
Voor Roubaix is anders, in die loterij van een koers maakt iedere hardrijder kans uiteindelijk.
Matthieu die valt in de neutralisatie en zijn sleutelbeen breekt. Philipsen die de Ronde en Roubaix gaat winnen. WLR massaal naar de Brienenoord.quote:
Precies, op je fiets blijven zitten hoort er ook bijquote:Op woensdag 27 maart 2024 15:39 schreef DeeBee het volgende:
Voor de Ronde natuurlijk ontzettend jammer
Maar de juichaapjes op Sporza gedragen zich natuurlijk ook als complete debielen, dit kan toch niet
Ik haat vlaggetjes mensenquote:Op woensdag 27 maart 2024 15:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zolang het vlaggetje maar wappert.
Rosbief.quote:
Ik heb liever dat hij volgend jaar alles rijdt en alles wint dan die ongekend irritante vulkaanonzin.quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:41 schreef Hamlapjes het volgende:
Wout komt volgend in ieder geval alleen nog maar de berg af voor de absolute topdoelen en rijdt geen enkele andere koers meer!
Ja en de supermarkt en de ex-supermarkt hebben niemand meer over zo.quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:42 schreef DeeBee het volgende:
De vlucht gaat zondag interessant worden, want de kneuzenbrigade van Matje gaat niet iedereen terug kunnen halen...
Vraag me af in hoeverre jumbo nog in klassiekerwerk wil blijven investeren of dat t straks nog meer n rondenploeg wordtquote:Op woensdag 27 maart 2024 15:44 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik heb liever dat hij volgend jaar alles rijdt en alles wint dan die ongekend irritante vulkaanonzin.
Stukje controleurs ontwijken.
Dat is toch iets heel anders dan uitstellen?quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:29 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Jij vindt dit niet enorm teleurstellend voor zondag?
De klassiekerkern is de rondeploeg.quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vraag me af in hoeverre jumbo nog in klassiekerwerk wil blijven investeren of dat t straks nog meer n rondenploeg wordt
Visma belde. Ze wilden hun sponsorschap terugquote:Op woensdag 27 maart 2024 15:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vraag me af in hoeverre jumbo nog in klassiekerwerk wil blijven investeren of dat t straks nog meer n rondenploeg wordt
Shorttrack is geen sport.quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sporters die nauwelijks wedstrijden doen en dan als ze een keer wedstrijden doen iedereen kapot schroeien heb ik echt het land aan.
Al die Chineze bij het schaatsen en shorttrack bijvoorbeeld
Dat heb ik ook geen moment beweerd.quote:
Die Italiaan op de 100m hardrennenquote:Op woensdag 27 maart 2024 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sporters die nauwelijks wedstrijden doen en dan als ze een keer wedstrijden doen iedereen kapot schroeien heb ik echt het land aan.
@DeeBee vindt dit geen leuke opmerking.quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die Italiaan op de 100m hardrennen
MacLaflin. Atleet van het jaar met 2 internationale starts.quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja had het nochtans over sporters in relatie tot wedstrijden shorttrack. Maar ik geef je het voordeel van de twijfel.quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat heb ik ook geen moment beweerd.
@capuchon_jongen schrikt zich een hoodie.quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Schaafwond van vierkante meter in totaal, ja daar gaat Wout niet lekker van slapen komende dagen
Ja, heel erg hopen dat die in Parijs kapot gelopen wordt door ONZE Femke.quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:49 schreef VoMy het volgende:
[..]
MacLaflin. Atleet van het jaar met 2 internationale starts.
Dat is natuurlijk het achterliggende verhaal. Niet dat ze echt willen uitstellen, maar dat dit enorm zonde is zonder een (fitte) Bimi, Mes en Wout. Niet te letterlijk nemen. Tv is een act.quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:46 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat is toch iets heel anders dan uitstellen?
Die rijden nog best wat wedstrijden waar wij de uitslagen, of het bestaan überhaupt, amper van meekrijgen en waar voor hen meer te halen valt.quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer heb jij voor het laatst naar wielrennen gekeken?quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja of iedereen ruimte z'n kans en matthieu krijgt t juist moeilijker. Hij kan niet in z'n eentje al van ver de koers dragen.
Dit is een van de ergste valpartijen die ik gezien heb. Niet alleen vanwege de impact, maar ook door de emoties erna.quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:39 schreef DeeBee het volgende:
Voor de Ronde natuurlijk ontzettend jammer
Maar de juichaapjes op Sporza gedragen zich natuurlijk ook als complete debielen, dit kan toch niet
Valt me nog mee dat ze niet pleiten voor het schrappen van alle koersen in de week voor de Ronde.quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:50 schreef McGrath het volgende:
Valpartij van een Belg, dus laten we de hele berg schrappen
Dat blijft wel zo ja, maar ik vind dat gesloten systeem altijd wel heel lelijk.quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die rijden nog best wat wedstrijden waar wij de uitslagen, of het bestaan überhaupt, amper van meekrijgen en waar voor hen meer te halen valt.
Lekker schaatsen naast een Oeigoerenkamp.quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die rijden nog best wat wedstrijden waar wij de uitslagen, of het bestaan überhaupt, amper van meekrijgen en waar voor hen meer te halen valt.
Visma introduceert tenues van bubbeltjesplastic "Het is niet zo aerodynamisch, maar zonder renners winnen we helemaal geen koersen"quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:52 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat ze niet pleiten voor het schrappen van alle koersen in de week voor de Ronde.
Terwijl ze meerdere dodelijke ongelukken becommentarieerd hebben, dit kan écht nietquote:Op woensdag 27 maart 2024 15:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit is een van de ergste valpartijen die ik gezien heb. Niet alleen vanwege de impact, maar ook door de emoties erna.
~Renaat Schotte
De zeer onsympathieke en bij erkend doperende coach trainende religek Sydney McL. @Szuraquote:Op woensdag 27 maart 2024 15:49 schreef VoMy het volgende:
[..]
MacLaflin. Atleet van het jaar met 2 internationale starts.
Erg sympathiek van Wout en anderen, maar er heerst waterpokken bij de schoonfamilie en dus gaat het niet door zondag.quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:32 schreef Pino112 het volgende:
Gelukkig kan @:franklop zondag toch niet kijken.
De Kanarieberg wordt vanaf nu in Vlaanderen in één adem genoemd met Troje, Pompeï, Babylon en Carthago.quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:51 schreef TommyL0204 het volgende:
En passant wordt de Kanarieberg ook nog gecancelled
Meer koersen zijn meer risico’s om die grote vissen niet te pakken, daarom gaan we het helemaal anders aanvliegen!quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:44 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik heb liever dat hij volgend jaar alles rijdt en alles wint dan die ongekend irritante vulkaanonzin.
Stukje controleurs ontwijken.
Gelukkig nog niet met de Krakatauquote:Op woensdag 27 maart 2024 15:55 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
De Kanarieberg wordt vanaf nu in Vlaanderen in één adem genoemd met Troje, Pompeï, Babylon en Carthago.
Ook irritant.quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens doen WIJ er ook lekker aan mee bij het schaatsen, WIJ voelen ons altijd te goed voor een random wereldbekertje in oost-azië.
Misschien zit Sporza-Tieneke er dan nog in!quote:
Ja leuk, Hans. Vd poel is geweldig maar t gewicht van de koers zal nog meer volledig op hem en z'n ploeg komen te liggen. Daar kun je als outsiders n goede gezamenlijke vuist tegen vormen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst naar wielrennen gekeken?
Hij gaat gewoon weg met nog 80km te gaan en dat is het dan. en dan mag de rest Philipsen naar de finish gaan fietsen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 16:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja leuk, Hans. Vd poel is geweldig maar t gewicht van de koers zal nog meer volledig op hem en z'n ploeg komen te liggen. Daar kun je als outsiders n goede gezamenlijke vuist tegen vormen.
Dat was al weken bekendquote:Op woensdag 27 maart 2024 15:51 schreef TommyL0204 het volgende:
En passant wordt de Kanarieberg ook nog gecancelled
Dit zit ook in een commercieel team. Maar alsnog waren voor haar de National Winter Games belangrijker dan het WK afstanden bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat blijft wel zo ja, maar ik vind dat gesloten systeem altijd wel heel lelijk.
Bij het schaatsen heb je er zo af en toe wel die de meeste wedstrijden doen. Zhang deed altijd wel veel mee en die Han nu ook bijvoorbeeld.
Straks een huilende Demi op de grond. Al huilt die sowieso altijd welquote:Op woensdag 27 maart 2024 16:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Vrouwen bijna bij de afdaling van de valpartij.
Dat is in principe ook de schuld van de ISU. Dat is gewoon één circuit wat door alle schaatsers afgewerkt wordt. Er is gemakkelijk een kalender samen te stellen die ruimte biedt voor nationale wedstrijden, trainingskampen en Wereldbekers die in iedereens programma passen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens doen WIJ er ook lekker aan mee bij het schaatsen, WIJ voelen ons altijd te goed voor een random wereldbekertje in oost-azië.
Abraham was de stamvader van het Joodse volk...quote:
Niet uitglijden over de huid van Wout svpquote:Op woensdag 27 maart 2024 16:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Vrouwen bijna bij de afdaling van de valpartij.
Oké, ja dat weet ik want ik met de Bijbel opgegroeid maar deze link had ik even niet zo gelegd.quote:Op woensdag 27 maart 2024 16:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Abraham was de stamvader van het Joodse volk...
https://nl.wikipedia.org/(...)Lucas%2012%20en%2016).
Zegt weinig in het wielrennen, kan zomaar met een gebroken sleutelbeen en een hersenschudding zijn.quote:Op woensdag 27 maart 2024 16:16 schreef Funzel het volgende:
Pedersen fietst nog steeds toch? Misschien komt hij er nog ongeschonden vanaf.
Voor de veiligheid of ben je van de aeropolitie?quote:Op woensdag 27 maart 2024 16:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Nagenoeg iedere wegkoers aanvatten met een TT-helm en een skinsuit zou mijns inziens ook niet toegestaan moeten zijn.
Indien Tiesj wint zijn ze toch gematigd tevreden want het goede VLAGGETJE, indien Jorgenson wint dan is het nog steeds een drama.quote:Op woensdag 27 maart 2024 16:23 schreef Szura het volgende:
Wat zou Sporza ervan vinden als Benoot/Jorgenson wint en dan gaat juichen, ondanks het drama van WOUT?
Decathlonbonus.quote:Op woensdag 27 maart 2024 16:29 schreef DiegoFuser het volgende:
Het slaat helemaal nergens op dat De Bondt dit kan. Dit kan hij helemaal niet.
Jawel, want bij de rest van peloton is de veer gebroken na de valpartij.quote:Op woensdag 27 maart 2024 16:29 schreef DiegoFuser het volgende:
De Van Rysel brommer staat ongekend op puntquote:Op woensdag 27 maart 2024 16:29 schreef DiegoFuser het volgende:
Deze is echt te chanant... je zou bijna reageren dat die dodelijke slachtoffers de afgelopen jaren dan nog wel meevielen ja. Die hebben vaak nog wel de Ronde of Roubaix kunnen rijdenquote:Renaat Schotte: "Een van de vreselijkste valpartijen die ik al op de motor gezien heb"
WOUT van Nazareth was ernstig accuraat dan, misschien kan hij zondag nog herrijzenquote:Op woensdag 27 maart 2024 16:33 schreef Szura het volgende:
Jorgenson moet straks wel eventjes naar de hemel wijzen
quote:Op woensdag 27 maart 2024 16:34 schreef Kopiko het volgende:
Hopelijk wijst Jorgenson zo naar de hemel ivm WOUT.
Ah, wat @:szura zei dus
Even wachten op de tweet van Jonasquote:Op woensdag 27 maart 2024 16:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Parijs - Nice en DDV winnen in een jaar, kan Jeroen even vertellen hoe vaak dat gebeurd is?
Hij was er dan ook niet bij toen de Kneet in deze wedstrijd een geparkeerde auto over het hoofd zag.quote:Op woensdag 27 maart 2024 16:32 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Deze is echt te chanant... je zou bijna reageren dat die dodelijke slachtoffers de afgelopen jaren dan nog wel meevielen ja. Die hebben vaak nog wel de Ronde of Roubaix kunnen rijden![]()
Ja vond Jorgenson lang wachten maar bleek juist slimme tactiek door Benoot de anderen moe te laten maken en dan Jorgenson weg te laten schroeien.quote:Op woensdag 27 maart 2024 16:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Overtal ook goed uitgespeeld.
quote:Op woensdag 27 maart 2024 16:35 schreef Felagund het volgende:
Servers van Steef zijn weer aan het roken.
quote:We are experiencing some difficulties, we will be back shortly.
Wel een goeie. DDV -> Memorial Wout van Aert vanaf volgend jaarquote:Op woensdag 27 maart 2024 16:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Beelden van de memorial voor Wout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |