heeeel irritant
quote:Kopt! Lijkt ook wel of ze 'n soort "brainwash"-advertisement aan het proberen zijn... straks loopt iedereen als zombie te brabbelen: "voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum"
Op zondag 16 februari 2003 16:38 schreef dj-ango het volgende:
voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrumheeeel irritant
Sinds afgelopen zomer komt deze steeds vaker voor!
sux!!
quote:
Op zondag 16 februari 2003 16:41 schreef MacManus het volgende:[..]
Kopt! Lijkt ook wel of ze 'n soort "brainwash"-advertisement aan het proberen zijn... straks loopt iedereen als zombie te brabbelen: "voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum"
ik ben vegetarisch bedankt niet bepaald leuk aangezicht
quote:en dat de hele reclame door en dan dat mens erbij die steeds dikker word.
Op zondag 16 februari 2003 16:37 schreef ToXiCitY het volgende:
voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrumbleegh
quote:Ja en dat vind ik goed. Nederland moet geen Amerika 2 worden
Op zondag 16 februari 2003 16:41 schreef MacManus het volgende:[..]
Kopt! Lijkt ook wel of ze 'n soort "brainwash"-advertisement aan het proberen zijn... straks loopt iedereen als zombie te brabbelen: "voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum"
quote:Ik heb de ergste nachtmerries na deze reclame TE vaak gezien te hebben
Op zondag 16 februari 2003 16:37 schreef ToXiCitY het volgende:
voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrumbleegh
quote:idd bannen van de tv en deze wereld
Op zondag 14 december 2003 18:32 schreef RIVDSL het volgende:
Verschrikkelijk wat een rot reclame, erger me er ook dood aan.
quote:Jij bent een stuk plantaardig voedsel?
Op zondag 16 februari 2003 19:20 schreef kniekousje het volgende:
ik ben vegetarisch bedankt![]()
quote:Hier werkt de site gewoon...
Op woensdag 14 januari 2004 11:08 schreef Harmonic het volgende:
ok reclame is irritant......maar de boodschap is volgens mij dat je naar hun website moet gaan voor "gezond eten tips". Ik probeer sinds maandag op die website te komen maar dat ding is volgens mij offline of ligt dat aan mijn internetverbinding (firewall?)
quote:Wat is je probleem dude,
Op zondag 16 februari 2003 16:36 schreef LoekB het volgende:
Wat een irritante klotereclame. Irriteer me er dood aan, bah.. Nog meer mensen die d'r ook zo'n hekel aan hebben?
Okay, dank je.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:11 schreef Duna het volgende:
Jaja hij is er weer de reclame van het voedingscentrum![]()
En dan ook nog dat walgelijke alarm![]()
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:05 schreef heiden6 het volgende:
Dat varkentje wat soms op tv is van die organisatie, heb je die wel eens gezien? Dat is echt zo'n irritant betweterig, arrogant en vooral lelijk wijf. Gatverdamme, wat een grafhoer. Ik durf te wedden dat zij hoogstpersoonlijk verantwoordelijk is voor die reclame ook.
Het lijkt wel een soort eng propagandafilmpje inderdaad. En dan die geluidseffecten, alsof je angst aan willen jagen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:48 schreef barman het volgende:
Die handen die steeds langs elkaar slaan, zo van 'klaar is kees' daar snap ik de kloe niet van.
voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum
hij zit zo snel te etenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:48 schreef barman het volgende:
Die handen die steeds langs elkaar slaan, zo van 'klaar is kees' daar snap ik de kloe niet van.
voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |