Doe eens normiequote:
Ik ben van de video-advertenties.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:54 schreef essnhills het volgende:
FB / FOK! en advertenties. Meld hier problemen... #15
Moeten we hier straks @:Citizen.Erased aan de schandpaal nagelen?
LIJSTquote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:55 schreef datismijnmening het volgende:
Ow wacht wel witte chocolade![]()
Even de vlinders in witte chocolade dippen
dat is strikt genomen geen chocoladequote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:55 schreef datismijnmening het volgende:
Ow wacht wel witte chocolade![]()
Even de vlinders in witte chocolade dippen
Jaquote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:54 schreef essnhills het volgende:
FB / FOK! en advertenties. Meld hier problemen... #15
Moeten we hier straks @:Citizen.Erased aan de schandpaal nagelen?
Vergelijk jezelf niet met Oppenheimer, hij had veel meer eer in zijn kleine teen dan jij in je hele lichaamquote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben van de video-advertenties.
Qua techniek is het best wel een mooi project op trots op te zijn. Maar dat dacht die Oppenheimer ook toen hij er aan begon.
Is toch gezellig als ik voor de deur sta?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet zeggen waar je het verstopt dan, voor je het weet staat @:CherryLips aan je deur
Eer? Hij heeft de mensheid vernietigingmachine tot leven gebracht?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vergelijk jezelf niet met Oppenheimer, hij had veel meer eer in zijn kleine teen dan jij in je hele lichaam
Niet als je daar met het vuur in je ogen en een mes staat te zwaaienquote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is toch gezellig als ik voor de deur sta?
Nee alleen een slabbetje.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet als je daar met het vuur in je ogen en een mes staat te zwaaien
Vol met chloroform zekerquote:
Had eigenlijk verwacht andere beestje zou opetenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |