Je hebt er geen, je bént er één.quote:
Ik heb er 1 bijgewoond in heel m'n leven (was toevallig op dezelfde plekquote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een gemiddelde algemene ledenvergadering van een VvE is een pijnlijke bevestiging waarom democratie niet altijd de beste manier om te komen tot een besluit.
VvE met me myself and Iquote:
Koester deze ervaring.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:02 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb er 1 bijgewoond in heel m'n leven, en dat was niet echt spannend ofzo?
Ja dat weet ik ook wel jaquote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een gemiddelde algemene ledenvergadering van een VvE is een pijnlijke bevestiging waarom democratie niet altijd de beste manier om te komen tot een besluit.
ik had het in mijn eerste woning, maar dat is al 17 jaar geleden. Daar wilde een oud vrouwtje toestemming vragen om een schuifpui te plaatsen aan de voorzijde van de woning. Niemand gaf een neuk maar de beslissende stem werd tegengehouden door 2 samenwonende nichten. Dat werd ze niet in dank afgenomen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb er 1 bijgewoond in heel m'n leven, en dat was niet echt spannend ofzo?
Is dit een statusupdate van je bangalijst?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:40 schreef Nattekat het volgende:
Jaaaaa, nog een reisgenoot
7 gehad, nog 4 te gaan. Ik begin hoop te krijgen
Ja voor zijn reis naar Bangalore.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is dit een statusupdate van je bangalijst?
Slimme mensen i.c.m. een beperkte omvang werkt zeker positief.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja dat weet ik ook wel ja![]()
Nou in MIJN VvE zitten overwegend slimme mensen. Helpt misschien ook dat het er maar weinig zijn (zes).
Nimby'squote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:03 schreef Haags het volgende:
[..]
ik had het in mijn eerste woning, maar dat is al 17 jaar geleden. Daar wilde een oud vrouwtje toestemming vragen om een schuifpui te plaatsen aan de voorzijde van de woning. Niemand gaf een neuk maar de beslissende stem werd tegengehouden door 2 samenwonende nichten. Dat werd ze niet in dank afgenomen.
Schoppen ze die er dan uit?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:15 schreef bitterbal het volgende:
K denk dat voor best wel wat mensen bij mij die 100 euro teveel is
Gelukkig is de maand bijna voorbijquote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mag vanavond weer werkenmaar even aangegeven dat het echt de laatste keer deze maand is.
Extra centjes zijn leuk, maar extra slaap is nog leuker.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gelukkig is de maand bijna voorbij
Ik heb net een dutje gedaan?quote:
Smelly feet contest god.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Nu even kiep met groentetjes en vanavond nog even naar de pedicure lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |