Jou topics neem ik maar niet meer serieusquote:Op woensdag 27 maart 2024 07:22 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
It’s a joke, man. Lighten up!
Ik mag toch af en toe een grapje maken?![]()
Je bent manisch aan het worden. Ga slapen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 07:22 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
It’s a joke, man. Lighten up!
Ik mag toch af en toe een grapje maken?![]()
Mijn onderwerp en verzoek in de OP is verder wel serieus en ik hoop interessante verhalen te lezen van mensen die hier posten. Er zijn al veel goede reacties geweest waar ik in de nabije toekomst inhoudelijk wil reageren op ze allemaal. Maar ik denk dat ik sporadisch ook grapjes zal maken tussendoor om het luchtig te houden. Is dat oké?quote:Op woensdag 27 maart 2024 07:28 schreef notturna het volgende:
[..]
Jou topics neem ik maar niet meer serieus
Ik ben niet manisch nu, maar wel onder invloed helaas. Ik heb me gisteren aangemeld voor de afkickkliniek in Dordrecht en ik hoop in mei opgenomen te worden om af te kicken van de drugs. Wish me good luck 🍀quote:Op woensdag 27 maart 2024 07:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je bent manisch aan het worden. Ga slapen.
Tevens TR gezet want je verpest (weer eens) je eigen topic.
Tuurlijk, als het jouw uitkomt welquote:Op woensdag 27 maart 2024 07:33 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Mijn onderwerp en verzoek in de OP is verder wel serieus en ik hoop interessante verhalen te lezen van mensen die hier posten. Er zijn al veel goede reacties geweest waar ik in de nabije toekomst inhoudelijk wil reageren op ze allemaal. Maar ik denk dat ik sporadisch ook grapjes zal maken tussendoor om het luchtig te houden. Is dat oké?
Ik ga dit niet blijven doen met je.quote:Op woensdag 27 maart 2024 06:30 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Toch weet ik zeker dat ook die goede tandarts allemaal stiekem masturberen op Schindler’s List of Sophie’s Choice. Vieze vuile NSB’ers zijn ze allemaal!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |