SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash-XOXO-
Oh ik waardeer gewoon heel erg het linguïstische aspect ervanquote:
Sommige mensen gapen even en gaan daarna gewoon weer aan het werk dimmyquote:Op maandag 25 maart 2024 15:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uhuh. Je zei net nog dat je aan het gapen was en daarna postte je niet meer
Als ze student-af is dan gaat ze dat ook ooit begrijpen.quote:Op maandag 25 maart 2024 15:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sommige mensen gapen even en gaan daarna gewoon weer aan het werk dimmy
Moet ze wel ooit student af zijnquote:Op maandag 25 maart 2024 15:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ze student-af is dan gaat ze dat ook ooit begrijpen.
Dat is ook wel heel fijn. Maar dan val je inderdaad niet in slaapquote:
Of niet en ze ligt gewoon steeds te slapen op haar bureauquote:Op maandag 25 maart 2024 15:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ze student-af is dan gaat ze dat ook ooit begrijpen.
Check.quote:Op maandag 25 maart 2024 15:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of niet en ze ligt gewoon steeds te slapen op haar bureau
Cunning linguistische groepswoeps.quote:Op maandag 25 maart 2024 15:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh ik waardeer gewoon heel erg het linguïstische aspect ervan
Waarvoor kijk je daar zo verdrietig bij?quote:Op maandag 25 maart 2024 16:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil dit horloge
https://www.galeria.de/pr(...)anduhr-4035608074036
quote:Op maandag 25 maart 2024 15:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sommige mensen gapen even en gaan daarna gewoon weer aan het werk dimmy
ik nietquote:Op maandag 25 maart 2024 16:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil dit horloge
https://www.galeria.de/pr(...)anduhr-4035608074036
Is een Duitse winkel. Ben er nog niet helemaal achter of ik hem naar Kleve kan laten sturen, als het goed is wel.quote:Op maandag 25 maart 2024 16:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarvoor kijk je daar zo verdrietig bij?
zo te zien welquote:Op maandag 25 maart 2024 16:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is een Duitse winkel. Ben er nog niet helemaal achter of ik hem naar Kleve kan laten sturen, als het goed is wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |