Wheyt je het zeker?quote:
quote:
Kop de IC Direct dan.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn teleurstelling is net zo groot als de teleurstelling van deze stier.
[ x ]
En dan om twee plakjes cake. Laat mensen af en toe gewoon een beetje genieten van het leven in plaats van je eetstoornis projecteren op iedereen @onlogisch , niet iedereen wordt van iedere geconsumeerde calorie mokertjedik.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:41 schreef GGMM het volgende:
Als je nu nog steeds teleurgesteld bent dat Niek als een ranzig zwijn eet dan heb je het ook niet echt begrepen.
Soms moet je mensen niet meer willen helpen en Niek is zo'n persoon.
Ik geloof niet dat wij al op het punt van elkaar bij de voornaam noemen en tutoyeren zijn, vriend.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:41 schreef GGMM het volgende:
Als je nu nog steeds teleurgesteld bent dat Niek als een ranzig zwijn eet dan heb je het ook niet echt begrepen.
Soms moet je mensen niet meer willen helpen en Niek is zo'n persoon.
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:44 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat wij al op het punt van elkaar bij de voornaam noemen en tutoyeren zijn, vriend.
quote:Op donderdag 21 maart 2024 14:25 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
René krijgt een knal van Puibe-Giedo.
quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:19 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
René lag toen al op bed (die wedstrijd begon om 16.00).
Krijg lekker de schijt, Niek.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:50 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dat je moeder wel raad weet met een frikandel is geen nieuws hier, René.
Gelachen om die laatste.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Krijg lekker de schijt, Niek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |