doe mij wat van je positieve energiequote:Op maandag 25 maart 2024 13:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Boos worden is zonde en zou niet boos worden zonder eerst te informeren hoe en wat?
of de zomer daarvoor?quote:Op maandag 25 maart 2024 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar hadden ze hem dan niet in de zomer alvast moeten snoeien?
Ik ben aan het informeren nu hahaha.quote:Op maandag 25 maart 2024 13:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Boos worden is zonde en zou niet boos worden zonder eerst te informeren hoe en wat?
Ja, en er staan dan ook nog 6 springkastelen, een bar, partytenten en dixietoiletten (voor het echte festivalgevoelquote:Op maandag 25 maart 2024 13:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja en dan nog genoeg plaats over hebben voor nog meer tentjes
*houdt McGrath vastquote:Op maandag 25 maart 2024 13:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
doe mij wat van je positieve energie
quote:
Mooi dat ze dat in de gaten houden.quote:Op maandag 25 maart 2024 13:36 schreef Ama het volgende:
Oh de boom is gevaarlijk geworden met storm. Heel uitleg maar de meeste takken zijn niet goed.
nee ik voel het nog niet, maar waarschijnlijk ben ik een hopeloos gevalquote:Op maandag 25 maart 2024 13:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
*houdt McGrath vast
En en?
[..]je kunt ook een takje vragen voor een memoriam als het intens is
Ja dat zeker.quote:Op maandag 25 maart 2024 13:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mooi dat ze dat in de gaten houden.
Ahja gevalletje erg jammer maar laten staan kan dan nietquote:Op maandag 25 maart 2024 13:36 schreef Ama het volgende:
Oh de boom is gevaarlijk geworden met storm. Heel uitleg maar de meeste takken zijn niet goed.
Lolquote:Op maandag 25 maart 2024 13:38 schreef Ama het volgende:
De boom blijft wel staan maar zoals het nu lijkt zitten dan er geen tak meer aan
Een stokjequote:Op maandag 25 maart 2024 13:38 schreef Ama het volgende:
De boom blijft wel staan maar zoals het nu lijkt zit er dan geen tak meer aan. Althans volgens de man van de gemeente gaat de boom zelf niet weg.
quote:Op maandag 25 maart 2024 13:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee ik voel het nog niet, maar waarschijnlijk ben ik een hopeloos geval
Hier zijn ook een paar bomen grondig gesnoeid, mensen op FB in rep en roer, maar het was echt een smerige bende eronder en de bomen stonden naast een looppad en een terras, dus het is fijn als er niet bij elk briesje wat naar beneden valt. En als ze helemaal omvielen dan lagen ze op een parkeerterrein of een restaurantquote:Op maandag 25 maart 2024 13:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja gevalletje erg jammer maar laten staan kan dan niet![]()
Hier in het park en achter mijn huis zijn ook een aantal prachtige bomen weggehaald daardoor
N.a.v. het huisartsengesprek hier toch maar even fluimucil gehaald nadat uit de online test kwam dat ik geen COPD hebquote:Op maandag 25 maart 2024 12:03 schreef RockNijntje het volgende:
Ik moet eigenlijk ook naar de huisarts omdat ik al 2,5 maand hoestMaar geen zin in om met stom praatje weggestuurd te worden, dus ik wacht wel tot het ooit een keer ophoudt.
Goedzoquote:Op maandag 25 maart 2024 13:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
N.a.v. het huisartsengesprek hier toch maar even fluimucil gehaald nadat uit de online test kwam dat ik geen COPD hebLaat het rochelfeest maar beginnen
zak zak zak....quote:Op maandag 25 maart 2024 13:41 schreef Crack_ het volgende:
Schudden met die kont van links naar rechtswat hebben we daarvan genoten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |