Zag dat ze Turkse pizza hadden, en een kilo jonge kaas voor 5 euro. Verder niet zoveel. Die mini paasstolletjes zijn ook wel lekker voor 59 centquote:Op maandag 25 maart 2024 12:37 schreef Ama het volgende:
@:karzai Ik ga woensdag eindelijk weer eens langs de Dirk. Hebben ze nog lekkere nieuwe dingen die ik moet halen.
Maar die kilo kaas is woensdag vast niet meer in de aanbieding?quote:Op maandag 25 maart 2024 12:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zag dat ze Turkse pizza hadden, en een kilo jonge kaas voor 5 euro. Verder niet zoveel. Die mini paasstolletjes zijn ook wel lekker voor 59 cent
Nou ja, ik heb misschien een verknipt idee van vriendschappen, maar als een vriend al een paar jaar ziek is en ik weet dat niet eens, dan vraag ik me af waar het mis is gegaan.quote:
Dat weet ik niet. Moet je even het foldertje online bekijkenquote:Op maandag 25 maart 2024 12:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar die kilo kaas is woensdag vast niet meer in de aanbieding?
Het was een jaar en ik heb hem binnen dat jaar ook gewoon nog gezien.quote:Op maandag 25 maart 2024 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb misschien een verknipt idee van vriendschappen, maar als een vriend al een paar jaar ziek is en ik weet dat niet eens, dan vraag ik me af waar het mis is gegaan.
Iedereen ziet vriendschap anders en doet daarin andersquote:Op maandag 25 maart 2024 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb misschien een verknipt idee van vriendschappen, maar als een vriend al een paar jaar ziek is en ik weet dat niet eens, dan vraag ik me af waar het mis is gegaan.
Ontroerend weerquote:
Ja hequote:
Omdat het zo mooi isquote:
In de herfst ben je blij dat ie niet vol in het blad zit, storm vangt en vol over je huis heen waait.quote:Op maandag 25 maart 2024 13:10 schreef Ama het volgende:
Nou er blijft weinig over van de boom die achter mijn huis staat.
[ afbeelding ]
Vrijdag hadden ze ook al een heleboel eraf gehaald.
Is dit die ene wijk daar?quote:Op maandag 25 maart 2024 13:10 schreef Ama het volgende:
Nou er blijft weinig over van de boom die achter mijn huis staat.
[ afbeelding ]
Vrijdag hadden ze ook al een heleboel eraf gehaald.
Ja. Hoe de fuck herken jij dat zo snel.quote:
Klopt maar dat is ook niet het geval.quote:Op maandag 25 maart 2024 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In de herfst ben je blij dat ie niet vol in het blad zit, storm vangt en vol over je huis heen waait.
‘Ja maar zeg ik niet hahatjes’quote:Op maandag 25 maart 2024 13:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
Echt typisch he. Moet je ergens bezorgen waar je nog nooit eerder bent geweest. Gaan mensen je de weg naar de Appie vragen . Dat weet ik dan niet he. Maar ja postbodes weten de weg meestal wel, dus ik snap ook wel dat ze dat aan mij vragen
Geoguessr proquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |