geen geheugen, formaatje bejaard, ja je wordt oud...quote:Op maandag 25 maart 2024 12:13 schreef Ama het volgende:
Waarom staan mijn sms'jes tegenwoordig op formaat bejaarden? Ik kan mij niet heugen dat ik zelf iets veranderd heb maar een sms'je van 3 zinnen neemt het hele scherm in nu.
Godverdomme jij bent mijn held dankjewel.quote:Op maandag 25 maart 2024 12:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je kan misschien pinchen (net als in- en uitzoomen op Google Maps) om het weer kleiner te maken. Daarmee is het in ieder geval heel eenvoudig om per ongeluk je letters een keer groter gezet te hebben. Anders weet ik het ook niet
TIL dat dit een mogelijkheid is.quote:Op maandag 25 maart 2024 12:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je kan misschien pinchen (net als in- en uitzoomen op Google Maps) om het weer kleiner te maken. Daarmee is het in ieder geval heel eenvoudig om per ongeluk je letters een keer groter gezet te hebben. Anders weet ik het ook niet
Wat ben ik vergeten dan.quote:Op maandag 25 maart 2024 12:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
geen geheugen, formaatje bejaard, ja je wordt oud...
Oh, kerel is net zo. Best wel, ik heb onbeperkt SMS'en en je kan daar tegenwoordig eigenlijk precies hetzelfde in.quote:Op maandag 25 maart 2024 12:14 schreef Ama het volgende:
Ja ik heb nog vrienden die ik moet SMS'en.
Oké deze persoon heeft wel een smartphone maar hij weigert WhatsApp of Telegram te gebruiken.
quote:Op maandag 25 maart 2024 12:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Godverdomme jij bent mijn held dankjewel.
Yes, mijn ondertitel waar gemaaktquote:
Gebruik talkrrrquote:Op maandag 25 maart 2024 12:14 schreef Ama het volgende:
Ja ik heb nog vrienden die ik moet SMS'en.
Oké deze persoon heeft wel een smartphone maar hij weigert WhatsApp of Telegram te gebruiken.
quote:Op maandag 25 maart 2024 12:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
geen geheugen, formaatje bejaard, ja je wordt oud...
Hmm, ja, klopt.quote:
Ja weet ik veel dat het ook op die manier werkt in je sms-scherm. Ik was toen vast niet nuchter.quote:
SMS werkt gewoon hoor.quote:
Goede vriend als je dat nu pas weet.quote:Op maandag 25 maart 2024 12:22 schreef Ama het volgende:
Oh schijnbaar loopt één van mijn vrienden ook al een jaar met long covid rond nu.
Nou ik zie hun niet heel veel meer maar we hebben 7 jaar lang in hetzelfde pand gewoond en ze waren mijn buren daar qua kamer (stelletje). Wij hoeven elkaar niet veel te zien of te spreken om te weten dat het altijd goed zou blijven.quote:Op maandag 25 maart 2024 12:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goede vriend als je dat nu pas weet.
Niet te snel conclusies trekkenquote:Op maandag 25 maart 2024 12:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goede vriend als je dat nu pas weet.
Dat maakt het wel lastig om aan stemmingmakerij te doen.quote:
Jaquote:
Ja dat werkt ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |