Maar wel reageren erop....quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:20 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Op de mening van Toine zit ook niemand te wachten.
Het wachten is op een aanvraag voor een standbeeldquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:33 schreef Hexagon het volgende:
Nou de familie laat er geen gras over groeien. Een rouwtocht en een concert. Die crowdfunding heeft ze aardig wat zelfvertrouwen gegeven.
https://www.nu.nl/muziek/(...)n-van-def-rhymz.html
Wel een risico dat daar dan weer anderhalve man en een paardenkop op af komt.
Eerder een risico dat er teveel alfamannetjes op afkomen die een pistool bij zich hebben en een schietpartij of vechtpartij in de omgeving veroorzaken..quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:33 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk niet dat die drillrapfiguren Def Rhymz kennen, laat staan leuk vinden.quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:41 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Eerder een risico dat er teveel alfamannetjes op afkomen die een pistool bij zich hebben en een schietpartij of vechtpartij in de omgeving veroorzaken..
Tijdens de crematie van de rapper Boechi in het crematorium in Tilburg is donderdag een vechtpartij uitgebroken onder de aanwezigen. Na de herdenkingsdienst, woensdag in het Willem II-stadion werd ook al gevochten.
Nja als je in een paar dagen tijd dik 50K bij elkaar weet te funden dan zullen er wel genoeg fans en bekenden zijn die opkomen dagen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:33 schreef Hexagon het volgende:
Nou de familie laat er geen gras over groeien. Een rouwtocht en een concert. Die crowdfunding heeft ze aardig wat zelfvertrouwen gegeven.
https://www.nu.nl/muziek/(...)n-van-def-rhymz.html
Ik wist het gewoonquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het wachten is op een aanvraag voor een standbeeld
Lol. Dan heeft hij wel net de verkeerde wijk uitgekozen om in op te groeien. Crooswijk heeft al een hoop standbeelden van lokale helden en iconen waar je niet makkelijk tussen komt. Van Bep van Klaveren, Jamin tot Jan Boskamp.quote:Op maandag 1 april 2024 16:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik wist het gewoon
De familie van Def Rhymz startte afgelopen week een crowdfunding om hem een mooi afscheid te geven in Suriname. Het streefbedrag van 40.000 euro werd binnen no time behaald. In Start met Fernando vertelt Def Rhymz' broertje Lucien wat ze met het geld gaan doen en spreekt hij zijn dank uit. Daarnaast deelt hij zijn meest dierbare herinnering en doet hij een oproep aan de burgemeester van Rotterdam. "Het zou mooi zijn als Def een standbeeld zou krijgen."
Verderop in het artikel:
Familie en vrienden van Def Rhymz hebben er bewust voor gekozen om de rouwtocht in Crooswijk te laten plaatsvinden. "Zo heeft iedereen de mogelijkheid om op gepaste wijze afscheid te nemen." De rapper maakte er nooit een geheim van veel liefde te hebben voor zijn wijk. Lucien sluit zijn verhaal dan ook af met een oproep aan de burgemeester van Rotterdam. "Het zou echt heel vet zijn als Def Rhymz een standbeeld zou krijgen in Crooswijk. Hij hield van de stad en dat kwam ook vaak terug in zijn lyrics. Als we een monument zouden kunnen regelen, zou dat echt een mooi gebaar zijn."
https://www.funx.nl/news/(...)-we-gaan-het-regelen
Met die smerige lap tong van m uit zijn bakkes erbij, lijkt me prima staanquote:Op maandag 1 april 2024 16:33 schreef Inbox het volgende:
Een standbeeld van Def Rhymz met een KFC emmertje Fernandes naast het beeld van de gekleurde vrouw in joggingbroek op het plein voor Rotterdam CS lijkt me wel wat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |