abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214383893
Dat moet ook van niemand :P. Maar persoonlijk vind ik dat wel mooier. Als ik een Josephine en Jurgen zou hebben dan zou ik mijn derde kind ook geen Destiny noemen bijvoorbeeld. Maar dat moet iedereen inderdaad lekker zelf weten.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 23 juli 2024 @ 16:07:52 #52
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_214384122
Afschuwelijke naam voor de misschien wel meest lijmige lijmbaby van al hun kinderen. Ik zie deze mensen nooit samen oud worden, je kan mij meer vertellen, :').
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_214384189
Ik vind het wel leuk dat de naam Tjipto nog Indonesische roots heeft.Er is in ieder geval over nagedacht.
Beter dan de Dexen en Luxen.
Alius aliud dicit
  dinsdag 23 juli 2024 @ 17:11:27 #54
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_214384657
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 16:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Afschuwelijke naam voor de misschien wel meest lijmige lijmbaby van al hun kinderen. Ik zie deze mensen nooit samen oud worden, je kan mij meer vertellen, :').
Het komt echt over alsof Bibi die baby wilde zodat ze nog een keer een onbedorven kraamtijd kon ervaren. Die van de middelste was immers volledig overschaduwd doordat Willem's geheimpje uitkwam.
pi_214384712
quote:
3s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 17:11 schreef Aventura het volgende:

[..]
Het komt echt over alsof Bibi die baby wilde zodat ze nog een keer een onbedorven kraamtijd kon ervaren. Die van de middelste was immers volledig overschaduwd doordat Willem's geheimpje uitkwam.
En door stomme Yvonne.
pi_214385087
quote:
Ryan Reynolds onthult na bijna anderhalf jaar naam van vierde kind
quote:
Het vierde kind, dat in februari 2023 is geboren, blijkt de naam Olin te hebben gekregen.
quote:
Of dochters James (9), Inez (7) en Betty (4) vorig jaar een broertje of zusje hebben gekregen, is niet duidelijk.
https://www.nu.nl/achterk(...)van-vierde-kind.html
  dinsdag 23 juli 2024 @ 17:59:54 #57
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_214385094
quote:
Wed dat ze binnen 3 jaar uit elkaar zijn.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_214385412
quote:
Klinkt als een jongen. Maargoed dat zou ik bij James ook gegokt hebben :s) .
pi_214385894
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 18:41 schreef Smart_ass het volgende:

[..]
Bij de reacties zegt iemand de familie te hebben mogen ontmoeten en dat het een zoon is.
  Spellchecker dinsdag 23 juli 2024 @ 19:47:27 #60
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_214386133
quote:
Ik dacht even dat de oudste kinderen de naam verzonnen hadden ...
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 24 juli 2024 @ 09:47:12 #61
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_214391116
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 19:47 schreef maily het volgende:

[..]
Ik dacht even dat de oudste kinderen de naam verzonnen hadden ...
_O-.

Ik ken een user wiens eerste kindje (dochter) de naam heeft verzonnen voor de tweede (zoontje) maar dat is gewoon een leuke naam. Dochter was toen nog wel kleuter, dus wel gezellig om het op die manier te doen.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Moderator woensdag 24 juli 2024 @ 09:48:21 #62
382129 crew  Donna
pi_214391122
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 18:41 schreef Smart_ass het volgende:

[..]
Ik gok ook een jongetje idd.
  woensdag 24 juli 2024 @ 09:49:14 #63
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_214391130
quote:
17s.gif Op woensdag 24 juli 2024 09:47 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
_O-.

Ik ken een user wiens eerste kindje (dochter) de naam heeft verzonnen voor de tweede (zoontje) maar dat is gewoon een leuke naam. Dochter was toen nog wel kleuter, dus wel gezellig om het op die manier te doen.
Onze destijds 6-jarige zoon heeft de naam van zijn zus bedacht, is niet eens zo heel gek (vind ik).
pi_214491188
quote:
Prachtig nieuws voor Thierry Baudet, want zijn Davide Heijmans is zwanger. Ze is in december aanstaande uitgerekend en het wordt een meisje. Thierry en Davide hebben al een zoontje (zie video). "Het wordt een decemberkindje. Nou, dan weet je meteen hoe ver Davide al is", vertelt Thierry vol trots aan de Story. Zoontje Lancelot is inmiddels bijna twee jaar en gaat er dus een zusje bij krijgen.
https://www.shownieuws.nl(...)-voor-thierry-baudet
pi_214515636
Emile liet eerder nog weten geen tiende kind op de wereld te willen zetten. "Dat kwam omdat mijn oudste kinderen het niet wilden", aldus de ondernemer. "Ik heb daarover nagedacht. En je weet: ik ben 75 in mijn paspoort, maar mijn biologische leeftijd is 50"

Hij vervolgt met: "Ik leef tot 2053, wanneer ik er zelf uit zal stappen. Dat betekent dat er qua jaren nog voldoende ruimte is om een kind op te voeden, dus dat ga ik toch doen."

De ondernemer heeft opnieuw een Thaise vrouw gevonden die het kind voor hem wil dragen. "Zij bevalt in februari volgend jaar van mijn tiende kind. We weten nog niet wat het is, dat is volgende maand zover."

'Er is afgesproken dat er bij de baby straks stamcellen worden afgenomen. Dat is voor mijn gezondheid, ik ga die bij mezelf laten inspuiten. Dat is een ontwikkeling die op dit moment wereldwijd ongelooflijk hard gaat. Je moet het zo zien dat je met de stamcellen van een baby die van jou is, je het verouderingsproces kunt stilzetten of zelfs terugdraaien.

https://www.shownieuws.nl(...)voor-emile-ratelband

Kan iemand hem niet eens een keer keihard in zijn kruis trappen?
pi_214515664
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 22:27 schreef Ed1234 het volgende:
Emile liet eerder nog weten geen tiende kind op de wereld te willen zetten. "Dat kwam omdat mijn oudste kinderen het niet wilden", aldus de ondernemer. "Ik heb daarover nagedacht. En je weet: ik ben 75 in mijn paspoort, maar mijn biologische leeftijd is 50"

Hij vervolgt met: "Ik leef tot 2053, wanneer ik er zelf uit zal stappen. Dat betekent dat er qua jaren nog voldoende ruimte is om een kind op te voeden, dus dat ga ik toch doen."

De ondernemer heeft opnieuw een Thaise vrouw gevonden die het kind voor hem wil dragen. "Zij bevalt in februari volgend jaar van mijn tiende kind. We weten nog niet wat het is, dat is volgende maand zover."

'Er is afgesproken dat er bij de baby straks stamcellen worden afgenomen. Dat is voor mijn gezondheid, ik ga die bij mezelf laten inspuiten. Dat is een ontwikkeling die op dit moment wereldwijd ongelooflijk hard gaat. Je moet het zo zien dat je met de stamcellen van een baby die van jou is, je het verouderingsproces kunt stilzetten of zelfs terugdraaien.

Wat de fuck.
  donderdag 1 augustus 2024 @ 22:40:11 #67
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214515772
Emile denkt wel even 104 jaar oud te worden, zul je zien dat hij straks op een "biologische leeftijd" van 56 overlijdt.
Ik ga er overigens vanuit dat die stamcellen uit de navelstreng gehaald zullen worden, en niet bij de baby zelf worden afgenomen. Maar Emile moet het natuurlijk weer wat spannender brengen (of hij snapt niet wat er werkelijk gebeurt).
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_214517286
Ohja, ik was vergeten dat ik iemand nog meer haat dan Gordon: namelijk dat fucking, walgelijke, zwijn van een Ratelband. :r :r :r
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 07:36:31 #69
208890 June.
Seriously?
pi_214517566
quote:

Ik ben benieuwd welke zorgverlener 'ja' heeft gezegd en hoe dat dan toegediend moet gaan worden. Die zorgverlener mag terplekke de BIG-registratie door de shredder halen wat mij betreft.
Shine bright like a diamond.
pi_214517660
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 07:36 schreef June. het volgende:

[..]
Ik ben benieuwd welke zorgverlener 'ja' heeft gezegd en hoe dat dan toegediend moet gaan worden. Die zorgverlener mag terplekke de BIG-registratie door de shredder halen wat mij betreft.
Hebben ze in Thailand ook BIG-registratie? :P
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 2 augustus 2024 @ 08:37:23 #71
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_214517868
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 22:40 schreef Leandra het volgende:
Emile denkt wel even 104 jaar oud te worden, zul je zien dat hij straks op een "biologische leeftijd" van 56 overlijdt.
Ik ga er overigens vanuit dat die stamcellen uit de navelstreng gehaald zullen worden, en niet bij de baby zelf worden afgenomen. Maar Emile moet het natuurlijk weer wat spannender brengen (of hij snapt niet wat er werkelijk gebeurt).
Je hoopt dan eigenlijk dat hij niet zomaar een hartstilstand krijgt maar iets waarbij hij beseft dat hij richting zijn einde gaat.
  Moderator vrijdag 2 augustus 2024 @ 08:50:28 #72
184769 crew  Deisyy
pi_214517967
quote:

als hij verwacht in 2053 te overlijden weet hij nu dus al dat zijn kind op 18-jarige leeftijd zijn vader gaat verliezen.
narcistische sukkel.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 09:58:30 #73
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_214518782
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_214526626
quote:
17s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 08:37 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Je hoopt dan eigenlijk dat hij niet zomaar een hartstilstand krijgt maar iets waarbij hij beseft dat hij richting zijn einde gaat.
Een stevig deksel op zijn neus en dan nooit meer van hem horen. :P
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 17:48:21 #75
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214526752
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 08:50 schreef Deisyy het volgende:

[..]
als hij verwacht in 2053 te overlijden weet hij nu dus al dat zijn kind op 18-jarige leeftijd zijn vader gaat verliezen.
narcistische sukkel.
28-jarige leeftijd ;)

Maar 18-jarige leeftijd ligt meer voor de hand, 8-jarige leeftijd ook.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')