Sinds 1,5 maand heb ik een vriendin. Ik ben echt helemaal gek op haar (ook al zijn we pas zo'n korte tijd samen).
Maar het probleem is dat altijd alles van mijn kant moet komen, bijvoorbeeld dat ik steeds moet vragen of ze wil afspreken. Als we dan afspreken is dat meestal bij haar thuis, maar daar doen we niets anders als tv kijken samen met haar ouders. Zo kan ik ook nooit vragen of het aan mij ligt oid. Ik ga daarom maar eens aan haar vragen of ze zin heeft om een stuk met me te gaan wandelen oid zodat we kunnen praten, want ik ben nog nooit met haar alleen geweest. Maar buiten dat gaat alles gewoon erg goed, ze lijkt ook wel verliefd te zijn op mij.
Maar waarom doet ze dan zelf niets ondernemen?
En zou het goed zijn om met haar te gaan wandelen, of moet ik iets anders doen?
Hoe zou ik het dan aanpakken, qua gesprek?
En als alles van 1 kant moet komen, is het op een gegeven moment niet leuk meer....
praten kan helpen, maar als het zo blijft, moet je aan jezelf denken en echt gaan kijken of dit is wat je wilt...
quote:originaliteit boeit toch weinig.... het gaat om het gebaar.
Op zondag 16 februari 2003 16:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
Gewoon lullen weet je wel.
Kom we gaan naar de bios, en voor de bios kan je ouwehoeren
Niet het meest orriginele, maar werk vaak wel hoor
Misschien moet je het nog even de tijd geven. Probeer eens wat vaker met haar alleen te zijn.
* Migwi spreekt uit ervaring..
Haar ouders lijken me zeer redelijke mensen, dus daar zal het niet aan liggen.
Hoe pak je dan zo'n gesprek aan?
quote:dit is een bruikbare tip voor je.
Op zondag 16 februari 2003 16:09 schreef PEPPI het volgende:
Besluitenloosheid.....Komt veel bij vrouwen voor.
Komt meestal door verlegenheid/minder zelfverzekerd.
Hoe beter ze zich op haar gemak voelt, hoe meer ze gaat ondernemen.
Aanmoedigen tot uiten van eigen creativiteit.... = de oplossing.
Laat haar dingen bepalen, en maak kenbaar dat het een goed idee is. wekt ook wel eens.
quote:Nou, je zegt gewoon eerlijk dat volgens jou alles vanuit jou moet komen en dan zie je wel hoe ze reageert..
Op zondag 16 februari 2003 16:11 schreef Juniorrules het volgende:
Ze is bijna 18, ik ben haar tweede vriend, ze heeft wel superveel aandacht van andere jongens.Haar ouders lijken me zeer redelijke mensen, dus daar zal het niet aan liggen.
Hoe pak je dan zo'n gesprek aan?
quote:Komt veel bij MENSEN voor.
Op zondag 16 februari 2003 16:09 schreef PEPPI het volgende:
Besluitenloosheid.....Komt veel bij vrouwen voor.
Dus: MENSEN kunnen vaak besluiteloos zijn.
Misschien vindt ze het allemaal gewoon een beetje eng? Misschien mag ze van haar ouders niets?
Mag ze wel dingen ondernemen van haar ouders, koop dan gewoon een keer kaartjes voor de bios en bel haar op. "Dan en dan gaan we gezellig met z'n tweetjes naar de film!"
Niet denken, gewoon doen. Als jij dan laat zien dat dat soort dingen gewoon kunnen, komt zij misschien ook een beetje los.
Maar : eerst rustig samen praten en uitzoeken of er misschien een reden is voor haar gedrag. .
quote:Dat zeg ik! Mensen hebben er last van!
Op zondag 16 februari 2003 18:51 schreef voodoolady het volgende:
Jongens hebben er zeker ook wel last van...
quote:Denk een beetje na zeg.. je dumpt een vrouw tog niet.
Op zondag 16 februari 2003 16:02 schreef EdSchouten het volgende:
Mijn ex was ook zo, gewoon gedumpt (sorry voor het ontmoedigende antwoord)
quote:*meldt*
Op zondag 16 februari 2003 16:02 schreef EdSchouten het volgende:
Mijn ex was ook zo, gewoon gedumpt (sorry voor het ontmoedigende antwoord)
ik zou er met haar over gaan praten en als dat geen resultaat heeft...
dumpen!
quote:Hou ff op met kutopmerkingen en zo, hij bedoelt dit errug serieus.
Op zondag 16 februari 2003 22:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Misschien komt ze elders al aan d'r trekken.
Ik herken het wel hoor, mijn ex ( waar ik 2 jaar mee samenwoonde) heeft dat ook. Je moet maar eens het boek " het zit op de bank en het zapt" van Y. Kroonenberg lezen, en dan mijn ex in de positie plaatsen.
Volgens mij kan je haar met gemak op aan spreken. Vraag gewoon waarom ze niets onderneemt. Als je dit namelijk volhoudt wordt je er knap ongelukkig van....
quote:
Op maandag 17 februari 2003 09:51 schreef zwaaibaai het volgende:[..]
Hou ff op met kutopmerkingen en zo, hij bedoelt dit errug serieus.
Ik herken het wel hoor, mijn ex ( waar ik 2 jaar mee samenwoonde) heeft dat ook. Je moet maar eens het boek " het zit op de bank en het zapt" van Y. Kroonenberg lezen, en dan mijn ex in de positie plaatsen.
Volgens mij kan je haar met gemak op aan spreken. Vraag gewoon waarom ze niets onderneemt. Als je dit namelijk volhoudt wordt je er knap ongelukkig van....
Wat nou kut-opmerking?
Het zou nog best kunnen kloppen dat ze niets onderneemt omdat ze weleens met 'n andere gozer de koffer induikt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |