quote:Hm.. toch al na een maand opgepikt...
Op zondag 16 februari 2003 15:56 schreef Toffe_Ellende het volgende:
op Kink Fm (waar anders, over 5 maanden pas op radio3)
Mopperende omstander: "You say it like it's a bad thing !"
Nee. Ik vind dit best aan te horen, daar niet van. Ik vind het wel origineel dat er een zangeres in deze band in deze muzieksoort zit zonder het Guano Apes II of Within Temptation II te laten worden.
quote:Lekkere nonargumenten zeg vorm je mening eens zelf zonder het te zoeken in cliches als 'gemaakt' of 'het lijkt zo op andere bands'
Op dinsdag 18 februari 2003 13:18 schreef Grobbel het volgende:
Ik weet het niet, ik heb dat "Bring me to Life" nummer wel gehoord, maar vond het erg krampachtig en gemaakt "hip"; het bevat alle elementen die een 16-jarige puber die van de luistervriendelijke variant van gothic metal en Linkin Park houdt vandaag de dag aanspreekt, bijna tot op het belachelijke af (ik dacht eerst dat het een parodie was gezien de schaamteloze overeenkomsten met eerdergenoemde bands, tot ik door had dat het serieus was bedoeld). Voor wat Kink betreft misschien wel de ultieme plaat, gezien het feit dat ze daar meer en meer op die markt proberen te focussen (helaas
), maar ik ben er niet echt van onder de indruk, als ik eerlijk ben. Maar misschien vallen andere nummers van deze band wel mee...
Heb het dus ook ontdekt via Kink en vond Bring me back to life wel een erg mooi nummer dus ben ook gaan zoeken op Kazaa die nummers spraken me ook wel aan. Enige wat ik minder vind is die geluidjes er doorheen zeker die met die telefoontoontjes dat het een niet bestaand nummer is, maar kan zijn dat dat een niet orginele versie is, dat hoop ik. Heb m wel op m'n koopwaardig lijstje gezet maar weet t nog niet zeker of ik m ga kopen. Hoe dan ook de zangeres heeft een PRACHTIGE stem
quote:"nonargumenten"? Wat wil je dan dat ik zeg, een reply a la "Dit zuigt" vergezeld van een hoop kotssmilies?
Op zondag 23 maart 2003 22:11 schreef Machiel het volgende:
Lekkere nonargumenten zeg vorm je mening eens zelf zonder het te zoeken in cliches als 'gemaakt' of 'het lijkt zo op andere bands'Of je vind het goed of je vind het niet goed. Natuurlijk lijkt het op andere bands maar ondanks dat is t toch een eigen geluid. En dan je kritiek op Kink dat ze zich op de markt aan t richten zijn gaat ook nergens over dit nummer werd allang gedraait voor 'de markt' het kende dus sja...
quote:yep
Op zondag 23 maart 2003 16:49 schreef Tokus het volgende:
ik hoor heel dat gothic element er niet in eigenlijk.
Of is alles waarin een wijf zingt wat harder is dan popmuziek tegenwoordig gothic?
quote:Sja ok het kan altijd erger met een oneliner en een
Op maandag 24 maart 2003 12:58 schreef Grobbel het volgende:[..]
"nonargumenten"? Wat wil je dan dat ik zeg, een reply a la "Dit zuigt" vergezeld van een hoop kotssmilies?
Ik vind het persoonlijk een waardeloos nummer, en precies om de reden dat het helemaal niks nieuws brengt. Ik kan gewoon behoorlijk chagrijnig raken van muziek waarbij kapotgebruikte clichés op weinig interessante manier worden gerecycled, wat dus het geval was toen ik een maand geleden mijn mening over dat nummer ventileerde. Sorry als ik toen iets teveel doorsloeg naar het chagrijnige en iets te cynisch was met mijn reactie, maar ik blijf het een goedkope en weinig interessante plaat vinden.
quote:Kan niet w88 tot ik weer naar school kan. Heb ik tenminste weer een verbinding van 1 mb/ps
Op zondag 23 maart 2003 22:54 schreef FLIPNEUS het volgende:
Ik ben helemaal verliefd op deze CD. Prachtige stem, muzikaal is het inderdaad een beetje Linkin Park. Maar wel een hele lekkere combinatie. Geweldig.
quote:Het is maar 1 nummer. En commercieel even interessant.
Op woensdag 26 maart 2003 11:19 schreef ranja het volgende:
Ik zag gister voor het eerst de clip... nummer zou een stuk beter zijn als die vent z'n mond dicht zou houden. Zangeres zingt erg goed, jammer van die Linkin park achtige begeleiding. Ik weet eigenlijk niet wat ik er mee aan moet, zit gewoon teveel tegenstrijdigheden in (erg goed tot erg slecht).
Met gothic heeft het natuurlijk niks te maken.
check echt de rest.
Vandeweek zag ik "Bring me back to life" op MTV langskomen.
Ik viel er halverwege in, en dacht even Toby van Papa roach te zien, maar het bleek Paul McCoy te zijn in een "gastrol" bij Evanescence.
Fijne gitaren, en de stem van die gast in deze plaat is GOED
Heb het album inmiddels besteld
[Dit bericht is gewijzigd door Sjaakman op 26-03-2003 13:09]
Maar wel gezellig. Misschien ff een 'backupje' scoren
quote:
Op maandag 17 februari 2003 17:16 schreef Kworb het volgende:
Fallen is niet hun debuutalbum.. dat is "Origin"
...
Quote van www.evanescence.com:
quote:
Evanescence's debut album FALLEN - featuring the #1 hit single "Bring Me to Life" - is in stores now!
quote:Misschien is die ander een demo album in eigen beheer uitgegeven
Op woensdag 26 maart 2003 13:14 schreef Sjaakman het volgende:[..]
Quote van www.evanescence.com:
[..]
En ja, Bring me to life, heeft een beetje een linkin park sfeertje door die gast, die er zonodig in moest van Wind-up omdat dat meer "in" was.
De rest lijkt niet op linkin park.
Ik hoop dat ze snel een andere single uitbrengen zodat ze van het linkin park gezeik af zijn van gasten die hun mening baseren op 1 nummer.
quote:Ik zal vanavond eens wat downloaden. Die zangeres klinkt in elk geval super, dus ik ben wel benieuwd.
Op woensdag 26 maart 2003 14:12 schreef Sevarec het volgende:
Ik hoop dat ze snel een andere single uitbrengen zodat ze van het linkin park gezeik af zijn van gasten die hun mening baseren op 1 nummer.
quote:moeten ze zon afwijkende single niet uitbrengen als ze dat etiket niet willen.. imho
Op woensdag 26 maart 2003 14:12 schreef Sevarec het volgende:
Deze band zal het nog ver schoppen.
Ik heb die cd, en draai em bijna 24/7.En ja, Bring me to life, heeft een beetje een linkin park sfeertje door die gast, die er zonodig in moest van Wind-up omdat dat meer "in" was.
maar ze willen dat etiket wel want dat verkoopt.. dus niet zeuren
tsja.... het is maar hoe je het bekijkt
quote:
van bijvoorbeeld The Gathering en Lacuna Coil en nu-metal a la Linkin Park en Guano Apes.
Ja, ik heb ze laatst ook gehoord op radio en tv. Klonk wel goed. Alleen wel een beetje standaard, volgens mij ben je zo uitgeluisterd bij zulke toegankelijke wat simpelere muziek. Maar ik ga wel even wat van ze proberen. Ik vind vooral die vrouwelijke zanger wel goed, die opera stem ben ik namelijk onderhand wel zat. En dit klinkt gewoon lekker neutraal.
En inderdaad, ik moest een beetje aan "Linkin Park meets gothicrock" denken.
quote:Mwoa, ik hoorde eerst een versie waar hij alleen zegt "Inside me!" ofzo, dat vond ik juist wel goed.
als die vent z'n mond dicht zou houden
Maar in de clip zei hij 3x iets (bij het refrein geloof ik?). Dat stoorde een beetje ja.
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 28-03-2003 19:28]
quote:Hier via internet te beluisteren (ik hoor nu trouwens techno of trance ofzo):
kink fm
http://www.garnierprojects.com/streamingmedia/kinkfm/kinkfm.asx
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 28-03-2003 19:29]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |