Schijnt dat ze het paspoort van Zelensky hebben gevonden in het handschoenenkastje.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Juist.
Kijk, het is al begonnen.
[ x ]
Heb je een bron voor de bewering dat de VS snel naar Oekraïne wezen, ik neem aan dat je dus doelt als dader van de aanslag van vandaag?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:17 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik vind het vooral bijzonder dat de VS eigenlijk al heel snel wezen naar Oekraïne. Een soort van lachende derde wanneer Rusland hier binnen walst en de VS weer Marshallhulp mag gaan bieden.
Dit klopt dan ook nietquote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:17 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik vind het vooral bijzonder dat de VS eigenlijk al heel snel wezen naar Oekraïne.
Ook dan komt de vraag op of ze bewijs hebben dat Putin hierin een rol zou hebben gespeeld. Dat zal voor de aanslag weinig gezegd hebben, maar dat zouden ze nu dan natuurlijk heel mooi naar voren kunnen schuiven gezien het Amerikaanse verlangen naar regime change in het Kremlin.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:16 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Westerse ambassades waarschuwden vooral hun eigen in Moskou aanwezige burgers, niet Poetin
En ze hebben een perogi in zijn broodtrommel gevondenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Schijnt dat ze het paspoort van Zelensky hebben gevonden in het handschoenenkastje.
quote:
Ja dat met dat busje lijkt mij te obvious. Zelfs als het een aanval van ISIS/Tsjechenen/oppositie etc. zouden zijn, zullen ze het spinnen als aanval van Oekraïne.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:17 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Tuurlijk niet
Ze hinten wel dat het Kiev regime hier meer vanaf weet. Er zal natuurlijk eerst een 'onderzoek' komen. En uit dat onderzoek zal blijken dat het de Oekrainers zijn geweest
Dit baseer ik op de berichten van de Russen van de afgelopen uur. Het brandt is nog niet eens geblust, maar ze denken nu al te weten wie er achter de aanslag zit
Vind ik een beetje verdacht
Waar heb je het in hemelsnaam over? Dat beweren ze nergensquote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:21 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ook dan komt de vraag op of ze bewijs hebben dat Putin hierin een rol zou hebben gespeeld. Dat zal voor de aanslag weinig zeggen, maar dat zouden ze nu dan natuurlijk heel mooi naar voren kunnen schuiven.
De waarschuwing voor aanslagen in Rusland bewijst helemaal niets over wie er volgens de Amerikanen achter zou zitten.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:19 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Als het hier in de media is geweest, zal Rusland er ook wel wat van hebben meegekregen.
Nou, in ieder geval dat een aanslag op handen was. Dat zou ook naar IS kunnen verwijzen, maar logischer zou Kiev zijn.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:20 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Heb je een bron voor de bewering dat de VS snel naar Oekraïne wezen, ik neem aan dat je dus doelt als dader van de aanslag van vandaag?
Want die bron bestaat niet.
Lees eens terug anders. Het ging erom dat als de Amerikanen indicaties (bewijs) hadden dat er een aanslag gepleegd zou worden, dat ze ook een (onderbouwd) daderprofiel zouden hebben.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:22 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Waar heb je het in hemelsnaam over? Dat beweren ze nergens
Nee, dat is gewoon onzin.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:22 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Nou, in ieder geval dat een aanslag op handen was. Dat zou ook naar IS kunnen verwijzen, maar logischer zou Kiev zijn.
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:22 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Nou, in ieder geval dat een aanslag op handen was. Dat zou ook naar IS kunnen verwijzen, maar logischer zou Kiev zijn.
Jawel, daar had de VS ook uitspraken over gedaan.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:22 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
De waarschuwing voor aanslagen in Rusland bewijst helemaal niets over wie er volgens de Amerikanen achter zou zitten.
Oh, wie hadden ze aangewezen?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:24 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Jawel, daar had de VS ook uitspraken over gedaan.
Nu misschien dus meer steun voor algehele mobilisaie.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:03 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Het gaat om de algehele mobilisatie.
De gemiddelde Rus maakt die hele oorlog in Oekraïne niet zoveel uit, zolang ze er maar geen last van hebben.
Maar van een algehele mobilisatie zullen ze wel wat merken, aangezien ze dan naar het front zullen worden gestuurd.
Heb je daar een bron voor?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:24 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Jawel, daar had de VS ook uitspraken over gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |