Ik geloof direct dat de FSB de aanslag niet heeft geprobeerd te verijdelen in de hoop dit in de schoenen van Oekraïne te kunnen schuiven en steun voor mobilisatie te vergroten onder Russen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 13:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja.
Alleen met dit rusland weet ik het ook niet meer
Zou me niks verbazen
Die had ik gepost, en het ging mij niet om wat de persoon in kwestie te melden had, maar om de straat interviews die ook in die post zitten.quote:Op woensdag 27 maart 2024 13:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En als bron een Oekraïens auto coureurtje en van die wappie nafo lui.
Maar 'het Kremlin'!1!!1
Maatje, je weet niet eens of die mensen wel Russen zijn en zo ja, wat ze zeggen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:12 schreef ExTec het volgende:
[..]
Die had ik gepost, en het ging mij niet om wat de persoon in kwestie te melden had, maar om de straat interviews die ook in die post zitten.
Maar ik snap dat bronnen rap diskwalificeren belangrijker is dan alle info tot je nemen. De laarzen moeten immers wel glimmen.
Zijn stukjes van het youtube kanaal 1420. Mss zegt het je wat.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Maatje, je weet niet eens of die mensen wel Russen zijn en zo ja, wat ze zeggen.
Ja, die heeft alleen filmpjes voor de westerse afzetmarkt, verdient daar zijn centjes aan en die filmpjes (voornamelijk in Moskou en st. Petersburg) vinden derhalve gretig aftrek als 'zie je wel'-kanaal.quote:Op woensdag 27 maart 2024 18:09 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zijn stukjes van het youtube kanaal 1420. Mss zegt het je wat.
Nope. Genoeg mensen die net als jij gek zijn op glimmende laarzen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 18:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja, die heeft alleen filmpjes voor de westerse afzetmarkt, verdient daar zijn centjes aan en die filmpjes (voornamelijk in Moskou en st. Petersburg) vinden derhalve gretig aftrek als 'zie je wel'-kanaal.
Als er juist iets is wat niet wappie is, is het wel de NAFO.quote:Op woensdag 27 maart 2024 13:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En als bron een Oekraïens auto coureurtje en van die wappie nafo lui.
Maar 'het Kremlin'!1!!1
Ja, ontwikkeld in de geheime Amerikaanse biolabs in Oekraïne.quote:
Is dit een zieke 1 april grap of zoquote:
Chips in het brein en NLP.... En daar dan terroristen mee maken, is wel een knappe technologie.quote:
Man man manquote:Op maandag 1 april 2024 10:54 schreef Aether het volgende:
Russian Federation officially blames Ukraine for terrorist attack in Crocus City
Russia has officially accused Ukraine of involvement in the terrorist attack in Crocusa. This is stated in a statement by the Russian Foreign Ministry.
NWS / Oorlog in Oekraïne #955
Goh, dat heeft nog lang geduurd.quote:Op maandag 1 april 2024 10:54 schreef Aether het volgende:
Russian Federation officially blames Ukraine for terrorist attack in Crocus City
Russia has officially accused Ukraine of involvement in the terrorist attack in Crocusa. This is stated in a statement by the Russian Foreign Ministry.
Putler maakt geen grappen helaas, als hij 's morgens een kopje breekt is het immers ook de schuld van Oekraïne.quote:Op maandag 1 april 2024 13:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Is dit een zieke 1 april grap of zo
Lang niet zo gelachen.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:05 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als er juist iets is wat niet wappie is, is het wel de NAFO.
quote:Russian leader Vladimir Putin has said that Russia cannot be the target of terrorist attacks by Islamic fundamentalists, as there is supposedly "inter-confessional harmony and unity" in the country.
https://www.pravda.com.ua/eng/news/2024/04/4/7449686/
quote:Tadzjieken in Rusland na aanslag: 'Men was al tegen ons, maar nu nog erger'
https://nos.nl/l/2516410
Centraal-Aziaten in Rusland, met name Tadzjieken, hebben sinds de aanslag in Moskou vorige maand meer last van intimidatie, bedreigingen, (verbaal) geweld en discriminatie. Discriminatie komt al langer voor, maar de laatste weken neemt het toe, ervaren Tadzjieken.
Dat deze groep al langer wordt gediscrimineerd, beaamt Smeets. "Er zijn in Rusland ook bijna geen organisaties die ze steunen. Daar is het idee: ze mogen er wel zijn, maar moeten niet zeuren. De discriminatie komt voor uit de angst voor vreemdelingen en uit het gevoel van superioriteit. Een dominante Russisch-orthodoxe houding, waarbij men neerkijkt op de voormalig koloniale volkeren."
Dat zijn toch geen Oekraïeners man! Ik ben toch ook geen Afghaan?quote:Op maandag 1 april 2024 10:54 schreef Aether het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |