Amora gescoordquote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:01 schreef sigme het volgende:
Vandaag reden we door zonnig zuid-Frankrijk.
Lunch
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk dan hoe lentig het hier al is!
[ afbeelding ]
Nu zit we in een studio'tje in een voormalige abdij
[ afbeelding ]
Alwaar ik dan dus zelf een maaltijd bereid heb
[ afbeelding ]
Nu ook bij Albert Heijn.quote:
SPOILER: want lange lap tekstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:24 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Morgane89 spannend ook voor jou! Ik duim voor je!
@:Lucky_Strike de like was voor de activiteiten, niet voor de rugpijnbeterschap!
Ik heb een tuin vraag.Ik snap hemSPOILER: want lange lap tekstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rugpijn valt mee gelukkig nu ik wat heb bewogen. Ik ben uiteindelijk ook niet verkouden geworden
![]()
Ik zal je tuinvraag later lezen, ga nu lekker aan de slag.Spoilers!
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:08 schreef Lonaa het volgende:
Hai. Vandaag is de draaidag van onze klus.Laatste puntjes op de I vanmiddag maar eerst nog een uitvaart opbouwen. Ik hoop vannacht om 2:30 wel in mn bed te liggen. Morgen moeten we dan breken.
Ik geloof niet dat ik eerder 48 uur in 4 dagen gewerkt heb.
Dan hoop ik voor jullie dat dinsdag zo blijft.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:05 schreef Lonaa het volgende:
Mwoah @:Kaatje
Maandag de bus en aanhanger uitpakken en alles opruimen, uitvaart afbouwen,dingen in huis. Dinsdag nog vrij-ish for now en woensdag en donderdag moet ik weer werken.
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:24 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Morgane89 spannend ook voor jou! Ik duim voor je!
@:Lucky_Strike de like was voor de activiteiten, niet voor de rugpijnbeterschap!
Ik heb een tuin vraag.MosSPOILER: want lange lap tekstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en paardebloemen
Ik had hier tot voorkort een bak op het balkon waar ik alle mooie mosjes (autocorrect zei: meisjes) uit de andere bakken in verzamelde.La derecha oprime, la izquierda libera
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |