Ik heb de vrij niet verzonnen he. Dat was Steijn. Je legt me nu woorden in de mond :-)quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:32 schreef Ludachrist het volgende:
Van Van Dijk en De Vrij naar Bazoer en Smal, het kan verkeren in het hoofd van user Wotte.
Wie had gedacht dat je in speelronde 27 en 28 nog met NEC en Go Ahead zou spelen om plek 5/6...quote:Op zondag 31 maart 2024 11:14 schreef Tarado het volgende:
Ik hoop dat ze er meer zin in hebben dan ik.
PEC kan er natuurlijk ook geen reet van, maar dit Ajax is in staat om zelfs die ploeg er weer bovenop te helpen.quote:
Dat doet het met iedere ploeg zo'n beetje, enige record dat gelukkig niet verbroken gaat worden is dat van ongeslagen kampioen.quote:Op zondag 31 maart 2024 11:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
PEC kan er natuurlijk ook geen reet van, maar dit Ajax is in staat om zelfs die ploeg er weer bovenop te helpen.
Dat laatste zou mooi zijn maar ik denk van niet.quote:Op zondag 31 maart 2024 11:36 schreef Scorpie het volgende:
Dit gaat gewoon comedy capers worden denk.
Anyway Ten Hag is na dit seizoen weer beschikbaar.
die zie ik ook echt niet terugkomen idd.quote:Op zondag 31 maart 2024 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat laatste zou mooi zijn maar ik denk van niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |