abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213002522
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 08:21 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Je betaalt 7 miljoen euro per jaar om dat brandhout wat om hem heen staat te coachen?
Wat @Tarado al zegt, hij was nu beschikbaar en is dus mogelijk al gehaald voor volgend seizoen. Ik verwacht namelijk niet dat we volgend seizoen ineens spelers hebben die de eredivisie kunnen winnen; wel spelers die iig kunnen voetballen en dan kan zo'n Henderson van groot belang worden.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
  vrijdag 29 maart 2024 @ 08:42:25 #177
131800 Tarado
cap de fusca
pi_213002567
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 08:38 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Wat @:Tarado al zegt, hij was nu beschikbaar en is dus mogelijk al gehaald voor volgend seizoen. Ik verwacht namelijk niet dat we volgend seizoen ineens spelers hebben die de eredivisie kunnen winnen; wel spelers die iig kunnen voetballen en dan kan zo'n Henderson van groot belang worden.
Er moeten nog wel een paar routiniers bij, de onbalans in de selectie is ook in leeftijd, wordt een interessante transferzomer met hopelijk al een grote stap de goeie kant op.
pi_213002654
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 08:42 schreef Tarado het volgende:

[..]
Er moeten nog wel een paar routiniers bij, de onbalans in de selectie is ook in leeftijd, wordt een interessante transferzomer met hopelijk al een grote stap de goeie kant op.
Zeker in de verdediging moet een routinier komen.. Je kan niet verwachten van Hato of Henderson dat die de verdediging goed kunnen neerzetten...
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
  vrijdag 29 maart 2024 @ 08:50:55 #179
131800 Tarado
cap de fusca
pi_213002678
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 08:49 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Zeker in de verdediging moet een routinier komen.. Je kan niet verwachten van Hato of Henderson dat die de verdediging goed kunnen neerzetten...
Wel van Sutalo, tenminste dat was de bedoeling, genoeg te doen iig.
pi_213005145
Wel benieuwd wat we zondag gaan zien qua opstelling. Als je dan Rensch en Kaplan mist door schorsing. En naar het uitziet Brobbeast, Sutalo, Henderson en Berghuis vanwege blessures. Dan lijkt het weer een karige basis 11 te worden. Heb je Bergwijn nu wel weer fit samen met Godts. Twee spelers die je beiden het liefste op links ziet staan.
Je zou dan zondag haast weer denken dat voor die pot 433 de beste oplossing is met wat nu fit is.
Ramaj
Gooijer Medic Hato Sosa
Vd Boomen Manssverk Taylor
Hlynnson Bergwijn Godts

Dit dan maar proberen, want ik wil Godts zien iig. Akpom vanaf de start geloof ik niet in iig.
Bastognekoeken koekoek jonguh!
pi_213006917
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 11:43 schreef StevenHyde het volgende:
Wel benieuwd wat we zondag gaan zien qua opstelling. Als je dan Rensch en Kaplan mist door schorsing. En naar het uitziet Brobbeast, Sutalo, Henderson en Berghuis vanwege blessures. Dan lijkt het weer een karige basis 11 te worden. Heb je Bergwijn nu wel weer fit samen met Godts. Twee spelers die je beiden het liefste op links ziet staan.
Je zou dan zondag haast weer denken dat voor die pot 433 de beste oplossing is met wat nu fit is.
Ramaj
Gooijer Medic Hato Sosa
Hlynnson Bergwijn Godts

Dit dan maar proberen, want ik wil Godts zien iig. Akpom vanaf de start geloof ik niet in iig.
Gemiddelde leeftijd is net van de middelbare school af zo'n beetje.

Dat gaat vast goed komen.
pi_213006969
Tweehonderd nog wat miljoen er tegen aan flikkeren om naar een veredeld jong Ajax te moeten kijken :')

Volgens mij had ieder willekeurig persoon op zaterdagmiddag, in de lokale Albert Heijn, voor 200 miljoen nog een betere selectie samengesteld.

Ik ga weer aan de drank zo.
  vrijdag 29 maart 2024 @ 14:26:38 #183
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_213007001
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 14:23 schreef Wotte het volgende:
Tweehonderd nog wat miljoen er tegen aan flikkeren om naar een veredeld jong Ajax te moeten kijken :')

Volgens mij had ieder willekeurig persoon op zaterdagmiddag, in de lokale Albert Heijn, voor 200 miljoen nog een betere selectie samengesteld.

Ik ga weer aan de drank zo.
Zelfs Mark Wotte had het beter gedaan dan die Duitser
VBL SC influencer
Left, right, behind
  FOK!fotograaf vrijdag 29 maart 2024 @ 14:27:46 #184
364681 over_hedge
pi_213007019
Je had chat gpt spelers kunnen laten uitkiezen en het was nog beter geweest
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_213007079
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 14:26 schreef Caland het volgende:

[..]
Huntelaar en Hamstra bleken nou ook niet echt over diamantogen te beschikken.

Wotte is overigens een fantastische TD.
pi_213007190
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 14:27 schreef over_hedge het volgende:
Je had chat gpt spelers kunnen laten uitkiezen en het was nog beter geweest
Vermoedelijk haalde Steijn hier ook zijn inspiratie vandaan. Fantastische lijst dit.

Matthijs de Ligt (Centrale verdediger, Juventus) - Terugkerende naar Ajax voor defensieve stabiliteit en leiderschap.
Frenkie de Jong (Middenvelder, FC Barcelona) - Creativiteit en controle op het middenveld.
Donyell Malen (Aanvaller, Borussia Dortmund) - Jonge en talentvolle Nederlandse aanvaller met scorend vermogen.
Ryan Gravenberch (Middenvelder, Ajax) - Investeren in het behouden van talent uit eigen jeugd en toekomstige sterkhouders.
Sven Botman (Centrale verdediger, Lille OSC) - Potentieel om de verdediging te versterken en door te groeien in de toekomst.
Antony (Aanvaller, Ajax) - Investeren in het behouden van aanvallend talent en potentieel voor verdere ontwikkeling.
Noa Lang (Aanvaller, Club Brugge) - Creatieve aanvaller met ervaring in de Eredivisie en potentieel om terug te keren en te schitteren bij Ajax.
  FOK!fotograaf vrijdag 29 maart 2024 @ 15:02:05 #187
364681 over_hedge
pi_213007413
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 14:42 schreef Wotte het volgende:

[..]
Vermoedelijk haalde Steijn hier ook zijn inspiratie vandaan. Fantastische lijst dit.

Matthijs de Ligt (Centrale verdediger, Juventus) - Terugkerende naar Ajax voor defensieve stabiliteit en leiderschap.
Frenkie de Jong (Middenvelder, FC Barcelona) - Creativiteit en controle op het middenveld.
Donyell Malen (Aanvaller, Borussia Dortmund) - Jonge en talentvolle Nederlandse aanvaller met scorend vermogen.
Ryan Gravenberch (Middenvelder, Ajax) - Investeren in het behouden van talent uit eigen jeugd en toekomstige sterkhouders.
Sven Botman (Centrale verdediger, Lille OSC) - Potentieel om de verdediging te versterken en door te groeien in de toekomst.
Antony (Aanvaller, Ajax) - Investeren in het behouden van aanvallend talent en potentieel voor verdere ontwikkeling.
Noa Lang (Aanvaller, Club Brugge) - Creatieve aanvaller met ervaring in de Eredivisie en potentieel om terug te keren en te schitteren bij Ajax.
Met die eerste 2 gaat het wel hard met je 200 miljoen :P Nadeel van chat gtp. Heeft geen nieuwe info
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_213007808
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 14:20 schreef Wotte het volgende:

[..]
Gemiddelde leeftijd is net van de middelbare school af zo'n beetje.

Dat gaat vast goed komen.
Je speelt hiermee juist met de oudste beschikbare jongens. Tenzij je met 4 keepers wil spelen.
Bastognekoeken koekoek jonguh!
pi_213007946
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 11:43 schreef StevenHyde het volgende:
Ramaj
Gooijer Medic Hato Sosa
Hlynnson Bergwijn Godts

Ramaj, Gooijer, Rensch, Hato, Sosa; Mannsverk, Van den Boomen, Taylor; Bergwijn, Akpom, Godts...

...is wat ik verwacht.

Rensch is niet meer geschorst.
pi_213008303
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 15:53 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
Je speelt hiermee juist met de oudste beschikbare jongens. Tenzij je met 4 keepers wil spelen.
Beter schriftelijk in dat geval.
pi_213008566
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 14:42 schreef Wotte het volgende:

[..]

“ Donyell Malen (Aanvaller, Borussia Dortmund) - Jonge en talentvolle Nederlandse aanvaller met scorend vermogen.”

Wat
  vrijdag 29 maart 2024 @ 22:05:09 #192
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_213012934
stupidity has become as common as common sense was before
  zaterdag 30 maart 2024 @ 00:23:36 #194
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_213014321
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 14:26 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik vraag mij af of een Feyenoorder in vermomming het langer had volgehouden. Gewoon 12 miljoen voor Avila bieden, die zelfs bij een ploeg als Sparta of RKC bij de mindere spelers zou horen, het blijft echt ongekend (lol)
Met pijn en moeite derde
  zaterdag 30 maart 2024 @ 08:42:08 #197
168739 Red_85
'echt wel'
pi_213015475
Mooi man.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_213015853
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 maart 2024 00:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik vraag mij af of een Feyenoorder in vermomming het langer had volgehouden. Gewoon 12 miljoen voor Avila bieden, die zelfs bij een ploeg als Sparta of RKC bij de mindere spelers zou horen, het blijft echt ongekend (lol)
Nergens om maar ik ben er van overtuigd als je gewoon een Bazoer, een redelijke linksback ala Gijs Smal, Sydney van Hooijdonk, Bertje Traore en Donny van de Beek had gehaald dat je gewoon derde was geworden voor een miljoen of 15.
  zaterdag 30 maart 2024 @ 09:27:44 #199
131800 Tarado
cap de fusca
pi_213015955
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2024 09:22 schreef Wotte het volgende:

[..]
Nergens om maar ik ben er van overtuigd als je gewoon een Bazoer, een redelijke linksback ala Gijs Smal, Sydney van Hooijdonk, Bertje Traore en Donny van de Beek had gehaald dat je gewoon derde was geworden voor een miljoen of 15.
Dat zware drinken in de ochtend, moet je tegen kunnen.
pi_213016011
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2024 09:27 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dat zware drinken in de ochtend, moet je tegen kunnen.
Ik bedoel maar te zeggen in principe had iedere idioot met het bord op de schoot dit beter gedaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')