Wat @Tarado al zegt, hij was nu beschikbaar en is dus mogelijk al gehaald voor volgend seizoen. Ik verwacht namelijk niet dat we volgend seizoen ineens spelers hebben die de eredivisie kunnen winnen; wel spelers die iig kunnen voetballen en dan kan zo'n Henderson van groot belang worden.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je betaalt 7 miljoen euro per jaar om dat brandhout wat om hem heen staat te coachen?
Er moeten nog wel een paar routiniers bij, de onbalans in de selectie is ook in leeftijd, wordt een interessante transferzomer met hopelijk al een grote stap de goeie kant op.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:38 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Wat @:Tarado al zegt, hij was nu beschikbaar en is dus mogelijk al gehaald voor volgend seizoen. Ik verwacht namelijk niet dat we volgend seizoen ineens spelers hebben die de eredivisie kunnen winnen; wel spelers die iig kunnen voetballen en dan kan zo'n Henderson van groot belang worden.
Zeker in de verdediging moet een routinier komen.. Je kan niet verwachten van Hato of Henderson dat die de verdediging goed kunnen neerzetten...quote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er moeten nog wel een paar routiniers bij, de onbalans in de selectie is ook in leeftijd, wordt een interessante transferzomer met hopelijk al een grote stap de goeie kant op.
Wel van Sutalo, tenminste dat was de bedoeling, genoeg te doen iig.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:49 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Zeker in de verdediging moet een routinier komen.. Je kan niet verwachten van Hato of Henderson dat die de verdediging goed kunnen neerzetten...
Gemiddelde leeftijd is net van de middelbare school af zo'n beetje.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:43 schreef StevenHyde het volgende:
Wel benieuwd wat we zondag gaan zien qua opstelling. Als je dan Rensch en Kaplan mist door schorsing. En naar het uitziet Brobbeast, Sutalo, Henderson en Berghuis vanwege blessures. Dan lijkt het weer een karige basis 11 te worden. Heb je Bergwijn nu wel weer fit samen met Godts. Twee spelers die je beiden het liefste op links ziet staan.
Je zou dan zondag haast weer denken dat voor die pot 433 de beste oplossing is met wat nu fit is.
Ramaj
Gooijer Medic Hato Sosa
Vd Boomen Manssverk Taylor
Hlynnson Bergwijn Godts
Dit dan maar proberen, want ik wil Godts zien iig. Akpom vanaf de start geloof ik niet in iig.
Zelfs Mark Wotte had het beter gedaan dan die Duitserquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:23 schreef Wotte het volgende:
Tweehonderd nog wat miljoen er tegen aan flikkeren om naar een veredeld jong Ajax te moeten kijken
Volgens mij had ieder willekeurig persoon op zaterdagmiddag, in de lokale Albert Heijn, voor 200 miljoen nog een betere selectie samengesteld.
Ik ga weer aan de drank zo.
Huntelaar en Hamstra bleken nou ook niet echt over diamantogen te beschikken.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs Mark Wotte had het beter gedaan dan die Duitser
Vermoedelijk haalde Steijn hier ook zijn inspiratie vandaan. Fantastische lijst dit.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:27 schreef over_hedge het volgende:
Je had chat gpt spelers kunnen laten uitkiezen en het was nog beter geweest
Met die eerste 2 gaat het wel hard met je 200 miljoenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:42 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vermoedelijk haalde Steijn hier ook zijn inspiratie vandaan. Fantastische lijst dit.
Matthijs de Ligt (Centrale verdediger, Juventus) - Terugkerende naar Ajax voor defensieve stabiliteit en leiderschap.
Frenkie de Jong (Middenvelder, FC Barcelona) - Creativiteit en controle op het middenveld.
Donyell Malen (Aanvaller, Borussia Dortmund) - Jonge en talentvolle Nederlandse aanvaller met scorend vermogen.
Ryan Gravenberch (Middenvelder, Ajax) - Investeren in het behouden van talent uit eigen jeugd en toekomstige sterkhouders.
Sven Botman (Centrale verdediger, Lille OSC) - Potentieel om de verdediging te versterken en door te groeien in de toekomst.
Antony (Aanvaller, Ajax) - Investeren in het behouden van aanvallend talent en potentieel voor verdere ontwikkeling.
Noa Lang (Aanvaller, Club Brugge) - Creatieve aanvaller met ervaring in de Eredivisie en potentieel om terug te keren en te schitteren bij Ajax.
Je speelt hiermee juist met de oudste beschikbare jongens. Tenzij je met 4 keepers wil spelen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:20 schreef Wotte het volgende:
[..]
Gemiddelde leeftijd is net van de middelbare school af zo'n beetje.
Dat gaat vast goed komen.
Ramaj, Gooijer, Rensch, Hato, Sosa; Mannsverk, Van den Boomen, Taylor; Bergwijn, Akpom, Godts...quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:43 schreef StevenHyde het volgende:
Wel benieuwd wat we zondag gaan zien qua opstelling. Als je dan Rensch en Kaplan mist door schorsing. En naar het uitziet Brobbeast, Sutalo, Henderson en Berghuis vanwege blessures. Dan lijkt het weer een karige basis 11 te worden. Heb je Bergwijn nu wel weer fit samen met Godts. Twee spelers die je beiden het liefste op links ziet staan.
Je zou dan zondag haast weer denken dat voor die pot 433 de beste oplossing is met wat nu fit is.
Ramaj
Gooijer Medic Hato Sosa
Vd Boomen Manssverk Taylor
Hlynnson Bergwijn Godts
Dit dan maar proberen, want ik wil Godts zien iig. Akpom vanaf de start geloof ik niet in iig.
Beter schriftelijk in dat geval.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Je speelt hiermee juist met de oudste beschikbare jongens. Tenzij je met 4 keepers wil spelen.
“ Donyell Malen (Aanvaller, Borussia Dortmund) - Jonge en talentvolle Nederlandse aanvaller met scorend vermogen.”quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:42 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vermoedelijk haalde Steijn hier ook zijn inspiratie vandaan. Fantastische lijst dit.
Matthijs de Ligt (Centrale verdediger, Juventus) - Terugkerende naar Ajax voor defensieve stabiliteit en leiderschap.
Frenkie de Jong (Middenvelder, FC Barcelona) - Creativiteit en controle op het middenveld.
Donyell Malen (Aanvaller, Borussia Dortmund) - Jonge en talentvolle Nederlandse aanvaller met scorend vermogen.
Ryan Gravenberch (Middenvelder, Ajax) - Investeren in het behouden van talent uit eigen jeugd en toekomstige sterkhouders.
Sven Botman (Centrale verdediger, Lille OSC) - Potentieel om de verdediging te versterken en door te groeien in de toekomst.
Antony (Aanvaller, Ajax) - Investeren in het behouden van aanvallend talent en potentieel voor verdere ontwikkeling.
Noa Lang (Aanvaller, Club Brugge) - Creatieve aanvaller met ervaring in de Eredivisie en potentieel om terug te keren en te schitteren bij Ajax.
Ik vraag mij af of een Feyenoorder in vermomming het langer had volgehouden. Gewoon 12 miljoen voor Avila bieden, die zelfs bij een ploeg als Sparta of RKC bij de mindere spelers zou horen, het blijft echt ongekend (lol)quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs Mark Wotte had het beter gedaan dan die Duitser
Nergens om maar ik ben er van overtuigd als je gewoon een Bazoer, een redelijke linksback ala Gijs Smal, Sydney van Hooijdonk, Bertje Traore en Donny van de Beek had gehaald dat je gewoon derde was geworden voor een miljoen of 15.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 00:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of een Feyenoorder in vermomming het langer had volgehouden. Gewoon 12 miljoen voor Avila bieden, die zelfs bij een ploeg als Sparta of RKC bij de mindere spelers zou horen, het blijft echt ongekend (lol)
Dat zware drinken in de ochtend, moet je tegen kunnen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nergens om maar ik ben er van overtuigd als je gewoon een Bazoer, een redelijke linksback ala Gijs Smal, Sydney van Hooijdonk, Bertje Traore en Donny van de Beek had gehaald dat je gewoon derde was geworden voor een miljoen of 15.
Ik bedoel maar te zeggen in principe had iedere idioot met het bord op de schoot dit beter gedaan.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zware drinken in de ochtend, moet je tegen kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |