"We" kunnen idd alleen maar cynisch zijn momenteel. Het was weer bedroevend.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Toch weer mooi gewonnen van het grote PEC Zwolle.
Ik wel. Die wedstrijd staat altijd los. Feijenoord werd kampioen en verloor met 8-2 van Ajax.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:23 schreef manny het volgende:
Eagles en dan naar de Kuip…. Kan niet zeggen dat ik er vertrouwen in heb.
ik zie niet in hoe we daar niet gigantisch op onze bek gaan volgende week.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wel. Die wedstrijd staat altijd los. Feijenoord werd kampioen en verloor met 8-2 van Ajax.
Ach, dan is het iig donker.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:37 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ik zie niet in hoe we daar niet gigantisch op onze bek gaan volgende week.
Midweeks om 21.00 uur kan ook alleen maar fout gaan
Dat zou ook wel heel vreemd zijn als zelfs PEC uit lastig is.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:23 schreef manny het volgende:
Eagles en dan naar de Kuip…. Kan niet zeggen dat ik er vertrouwen in heb.
Dit kan nietquote:Op zondag 31 maart 2024 14:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Samen met Rensch de slechtste speler van de selectie.
Eens. Met een beetje pech loop je gisteren ook gewoon weer met een gelijkspel van het veld. Go Ahead speelt aardig gegroepeerd en heeft een plannetje. Dan ben je in principe al gelijkwaardig aan dit Ajax. En dan die pot tegen Feijenoord..... op hoop van zegen.quote:Op zondag 31 maart 2024 17:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zou ook wel heel vreemd zijn als zelfs PEC uit lastig is.
Zeker schrijnend dat je het in deze fase van het seizoen nog steeds van individuele oprispingen moet hebben, wie weet lukt dat donderdag ook nog maar zondag verwacht ik dat ook niet, mede omdat het voor hun ook niet zo vaak voorkomt dat Ajax in deze vorm naar de kuip gaat.quote:Op maandag 1 april 2024 11:27 schreef manny het volgende:
[..]
Eens. Met een beetje pech loop je gisteren ook gewoon weer met een gelijkspel van het veld. Go Ahead speelt aardig gegroepeerd en heeft een plannetje. Dan ben je in principe al gelijkwaardig aan dit Ajax. En dan die pot tegen Feijenoord..... op hoop van zegen.
Gisteren Ajax en Feijenoord hele wedstrijd gezien. Ajax was gruwelijk slecht en Feijenoord leuk om te zien met een prima tweede helft en mooie individuele acties. Normaal zou dit straks gewoon 6-0 kunnen worden.quote:Op maandag 1 april 2024 11:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker schrijnend dat je het in deze fase van het seizoen nog steeds van individuele oprispingen moet hebben, wie weet lukt dat donderdag ook nog maar zondag verwacht ik dat ook niet, mede omdat het voor hun ook niet zo vaak voorkomt dat Ajax in deze vorm naar de kuip gaat.
Laten we er dan maar 6-2 van maken, dat is volgens mij ook de laatste keer geweest dat Ajax in de kuip verloor, toch alweer 5 jaar geleden.quote:Op maandag 1 april 2024 11:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gisteren Ajax en Feijenoord hele wedstrijd gezien. Ajax was gruwelijk slecht en Feijenoord leuk om te zien met een prima tweede helft en mooie individuele acties. Normaal zou dit straks gewoon 6-0 kunnen worden.
Ajax scoort op de een of andere manier altijd wel in de Kuip, maar het lijkt me toch wel bijzonder als Ajax daar een resultaat haalt ja.quote:Op maandag 1 april 2024 11:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker schrijnend dat je het in deze fase van het seizoen nog steeds van individuele oprispingen moet hebben, wie weet lukt dat donderdag ook nog maar zondag verwacht ik dat ook niet, mede omdat het voor hun ook niet zo vaak voorkomt dat Ajax in deze vorm naar de kuip gaat.
5 jaar, dan mag het ook wel weer een keer al vind ik het persoonlijk wel jammer, hoe vreemd het ook klinkt, het waren altijd de wedstrijden die voor ons goed afliepen in welke situatie Ajax of Feyenoord ook zat maar denk nu wel dat de dip te diep is aan Ajax kant.quote:Op maandag 1 april 2024 12:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Ajax scoort op de een of andere manier altijd wel in de Kuip, maar het lijkt me toch wel bijzonder als Ajax daar een resultaat haalt ja.
Eerst donderdag maar eens een resultaat halen.quote:Op maandag 1 april 2024 13:28 schreef Scorpie het volgende:
Ajax gaat natuurlijk nooit een resultaat halen in de Kuip met deze vorm en deze selectie in deze staat. Gisteren was gewoon weer een parodie op een wedstrijd.
wordt nog lastig zat.quote:Op maandag 1 april 2024 13:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eerst donderdag maar eens een resultaat halen.
Onbegrepen genie. Jammer dat hij door de vaderlandse pers zo werd weggepest puur omdat het een Duitser isquote:
Hij heeft er vast kijk op maar de eventuele functie bij Dortmund verbaast me dan weer wel.quote:Op maandag 1 april 2024 15:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Onbegrepen genie. Jammer dat hij door de vaderlandse pers zo werd weggepest puur omdat het een Duitser is
Denk dat je hem vooral lekker moet laten scouten en kilometers weghouden van aankoopbeleid.quote:Op maandag 1 april 2024 15:48 schreef Lt.Bookman het volgende:
Sven moet je als club gewoon 20 miljoen per seizoen geven en zeggen dat hij daar vijf spelers van mag halen. Dan heb je een goede kans dat er iets leuks tussen zit en anders blijft de schade beperkt.
Dit ja, hij heeft er wel oog voor maar je moet hem niet de sleutels van de kas geven.quote:Op maandag 1 april 2024 15:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat je hem vooral lekker moet laten scouten en kilometers weghouden van aankoopbeleid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |