quote:Op maandag 25 maart 2024 10:52 schreef Donna het volgende:
Nou we hadden een date staan, maar hij heeft dit weekend iemand ontmoet. Oké, doei!![]()
Hij was op stap zaterdag en heeft daar iemand ontmoet. Dat kan natuurlijk. Maar wat jij zegt zou ook kunnen.quote:Op maandag 25 maart 2024 12:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ok, dan was hij met meerdere mensen tegelijk bezig denk ik? Of misschien durfde hij toch niet en vond hij dit een acceptabel excuus. Vervelend. Maar ja, zijn verlies!
Ik heb dit ook wel vaak gehoordquote:Op maandag 25 maart 2024 12:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ok, dan was hij met meerdere mensen tegelijk bezig denk ik? Of misschien durfde hij toch niet en vond hij dit een acceptabel excuus. Vervelend. Maar ja, zijn verlies!
Daarom, veel sneller afspreken. Bij mij vergaat het ook altijd als het >7 dagen duurt.quote:Op maandag 25 maart 2024 10:52 schreef Donna het volgende:
Nou we hadden een date staan, maar hij heeft dit weekend iemand ontmoet. Oké, doei!![]()
Dat was even erg lastig met mijn werk, kinderen en zijn ploegendiensten.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Daarom, veel sneller afspreken. Bij mij vergaat het ook altijd als het >7 dagen duurt.
Zijn kansen zijn verkeken!quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:07 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat was even erg lastig met mijn werk, kinderen en zijn ploegendiensten.
Maar hij stond gisterenmiddag ineens voor m'n neus op straat.![]()
Het waren 20 hele gezellige minuten. Misschien doen we alsnog wel eens koffie, vriendschappelijk, geen date.
Hoezo? Als hij iemand heeft getroffen waar het goed mee klikt, dan is dat mooi voor hem! En Donna gaat er zelf over of zijn kansen zijn verkeken, toch?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zijn kansen zijn verkeken!
Ja, snap ik, maar bijna alle keren dat het bij mij was van "Ah, ik kan woensdag niet, wat denk je van zaterdag of zondag?" "Ja dan kan ik niet, volgende week vrijdag?" "Oké, is prima" is het op niets uitgelopen uiteindelijkquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:07 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat was even erg lastig met mijn werk, kinderen en zijn ploegendiensten.
Maar hij stond gisterenmiddag ineens voor m'n neus op straat.![]()
Het waren 20 hele gezellige minuten. Misschien doen we alsnog wel eens koffie, vriendschappelijk, geen date.
Ja precies, ik snap je.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ja, snap ik, maar bijna alle keren dat het bij mij was van "Ah, ik kan woensdag niet, wat denk je van zaterdag of zondag?" "Ja dan kan ik niet, volgende week vrijdag?" "Oké, is prima" is het op niets uitgelopen uiteindelijk
Ik ga toch 2 jaar het klooster in, dus de komende 2 jaar sowieso.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zijn kansen zijn verkeken!
Ik zie je daar wel!quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:31 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik ga toch 2 jaar het klooster in, dus de komende 2 jaar sowieso.
Niet om het een of ander maar verkondigde je in het vorige topic niet dat je specifiek/expliciet niet opzoek was.quote:
Ik ben nu niet naarstig op zoek naar een relatie nee. Maar als het met iemand klikt weet je niet wat daar uit voort vloeit toch?quote:Op woensdag 27 maart 2024 01:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet om het een of ander maar verkondigde je in het vorige topic niet dat je specifiek/expliciet niet opzoek was.
Als je die houding ook hebt in je omgang op apps dan is het toch niet zo gek als men verderkijkt?
Uiteraard, dat kan natuurlijk, ik mis alleen een beetje waarom je er dan hier over 'klaagt' als je er op die manier ingaat.quote:Op woensdag 27 maart 2024 06:36 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik ben nu niet naarstig op zoek naar een relatie nee. Maar als het met iemand klikt weet je niet wat daar uit voort vloeit toch?
Ja vind je?quote:Op woensdag 27 maart 2024 19:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uiteraard, dat kan natuurlijk, ik mis alleen een beetje waarom je er dan hier over 'klaagt' als je er op die manier ingaat.
Niet alleen geeft dat potentiele dates wellicht het verkeerde idee maar dan hou je toch jezelf voor de gek?
voor beide valt wat te zeggen. de een verwacht binnen een week te kunnen zeggen,* ja dit gaat het worden! maar als de ander wat meer tijd nodig heeft om te wennen aan iemand kan je dat iemand ook niet kwalijk nemenquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:01 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja vind je?
Ik ben meteen duidelijk geweest én toen hebben we 2 weken behoorlijk intiem contact gehad. Dan mag ik toch wel even een klein beetje balen als dat ineens stopt?
Heb je al succes op Feeld?quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:58 schreef Airforce1 het volgende:
[..]
voor beide valt wat te zeggen. de een verwacht binnen een week te kunnen zeggen,* ja dit gaat het worden! maar als de ander wat meer tijd nodig heeft om te wennen aan iemand kan je dat iemand ook niet kwalijk nemen
neequote:
Geen idee hoe je kop eruit ziet, maar dat telt ook mee natuurlijkquote:Op woensdag 27 maart 2024 22:26 schreef Airforce1 het volgende:
[..]
neemaar zelfde geldt voor alle andere datingapps...of ik ben dom,of ik zoek iets unieks
zonder filter, dus eerlijk en niet volgens de laatste modequote:Op woensdag 27 maart 2024 22:30 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Geen idee hoe je kop eruit ziet, maar dat telt ook mee natuurlijk
Heb je ook een profiel tekst?quote:Op woensdag 27 maart 2024 22:48 schreef Airforce1 het volgende:
[..]
zonder filter, dus eerlijk en niet volgens de laatste modemaar wacht rustig af,en soms ook niet en wil ik iets te snel en werkt dat mij tegen
maar lelijk nee
![]()
ja, die is meestal niet volgens de norm, maar eerder wat te direct en sarcastisch..quote:
Ja, dan kan het daar ook nog aan liggen. Wil je je tekst delen? Ik ben wel benieuwd.quote:Op woensdag 27 maart 2024 22:58 schreef Airforce1 het volgende:
[..]
ja, die is meestal niet volgens de norm, maar eerder wat te direct en sarcastisch..
ligt misschien ook aan mijn situatie nu, maar bestaat uit tegenstellingen, zoals hoe minder verwachtingen hoe beter, en, zoals verwacht loopt alles anders...quote:Op woensdag 27 maart 2024 23:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dan kan het daar ook nog aan liggen. Wil je je tekst delen? Ik ben wel benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |