Ik heb juist een waterbed genomen vanwege mijn rugklachten.quote:Op donderdag 21 maart 2024 15:56 schreef Smart_ass het volgende:
Krijg al last van mijn rug als ik er alleen maar aan denk.
Neuken gaat er prima in, en slapen ook, tenzij je partner veel beweegt.quote:Op donderdag 21 maart 2024 15:49 schreef StevenHyde het volgende:
Vrijen op zo'n waterbed lijkt me niet relaxed. Slapen zal het ook niet de nodige steun geven die ik zoek. Nooit gehad zelf en mijn ouders ook niet.
Oh echt? Ik vind het altijd heel oncomfortabel overkomen, alsof je weinig steun hebt ofzo. Maar dat zal vast niet zo zijn. Maar ik ben dus wel zo iemand die enorm veel draait en beweegt ‘s nachts…quote:Op donderdag 21 maart 2024 16:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb juist een waterbed genomen vanwege mijn rugklachten.
[..]
Neuken gaat er prima in, en slapen ook, tenzij je partner veel beweegt.
Heb vroeger ooit een keer gevrijd op een waterbed maar dat was een ouder model dus enkel een grote hoes met water in. Was bijna onmogelijkquote:Op donderdag 21 maart 2024 15:49 schreef StevenHyde het volgende:
Vrijen op zo'n waterbed lijkt me niet relaxed. Slapen zal het ook niet de nodige steun geven die ik zoek. Nooit gehad zelf en mijn ouders ook niet.
Hahaha dan moet je met de golven mee he, op zo'n oud waterbed.quote:Op donderdag 21 maart 2024 16:52 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Heb vroeger ooit een keer gevrijd op een waterbed maar dat was een ouder model dus enkel een grote hoes met water in. Was bijna onmogelijk![]()
De waterbedden van nu hebben kamers en tussenschotten en de stabiliteit is veel beter.
Los daarvan ligt het heerlijk in welke positie dan ook en de temperatuur is perfect maar toch deed ik er geen oog op dicht dus het is niets voor mij..
Iets met 'the motion of the ocean'.quote:Op donderdag 21 maart 2024 17:21 schreef Donna het volgende:
[..]
Hahaha dan moet je met de golven mee he, op zo'n oud waterbed.
Zeeziek tijdens het wiepenquote:Op donderdag 21 maart 2024 13:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
Mijn ouders hadden vroeger een waterbed. Moet zeggen dat ik nooit de charme ervan heb begrepen. Wellicht als je een slechte rug hebt dag het er aangenaam is.
Mja maar het deint ook terug dus een ritme krijgen zit er niet inquote:Op donderdag 21 maart 2024 17:35 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Iets met 'the motion of the ocean'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |