abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 maart 2024 @ 23:34:08 #1
396386 sturmpie
for night & nature
pi_212899832
in vervolg op dit topic: VER / Hoe zit 't met harde sex en de rechtspraak ?

waar de mod zegt: nee=nee en stop=stop

Maar, als je horse bent, dan is 't anders.

Dus, Pim, die neukt echt hard, knap&gespierd, krijgt veel aandacht van dames, en ieder weekend is er wel 'n chick die met hem mee naar huis wil. Een beetje zoals in 't geval van de Utrechtse student Sam die 3 jaar cel heeft gekregen omdat hij goudeerlijk is.
Pim niet, is niet goudeerlijk.

Dus, Pim die neukt graag urenlang en als de dames smeken om te stoppen en nee nee nee, duwt hij gewoon 'n kussen op hun hoofd en dan gaat hij tekeer als Rocco die 'n blondje staaft met haar hoofd in de pleepot, in uit in uit harder&harder en als hij klaar is zegt hij: je vond 't wel lekker.

Dus, 'n aantal dames denken Pim voor de rechter te slepen op basis van verkrachting maar Pim zegt gewoon:
niks gehoord, ik ken hun naam niet, one night stand, ik ben 't meeste al vergeten, ze gingen vrijwillig mee en ze wilden zelf sex dus ik heb ze alles gegeven wat ik heb, ik heb niks fout gedaan.

VRIJSPRAAK bij gebrek aan bewijs

_O-
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_212899859
Jezelf nu nog verlagen tot dit niveau :')
  woensdag 20 maart 2024 @ 23:53:21 #3
396386 sturmpie
for night & nature
pi_212899914
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 23:41 schreef Geitenkamp het volgende:
Jezelf nu nog verlagen tot dit niveau :')
ja weet je ...
ik denk aan die Utrechtse student Sam, hij is goudeerlijk geweest maar als hij dat anders had aangepakt was de straf misschien lager uitgevallen, hij had namelijk alles kunnen ontkennen
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')