Blijven plakken en knuffelen uiteraardquote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]![]()
En dan weer terug naar Groningen? Je mag blijven logeren hoor.
Malle Teganquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik houd niet van garnalen.
Ofwel zee-insecten hoe ik ze noem.
niet mijn favoriet, maar af en toe wel lekker voor de afwisselingquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik houd niet van garnalen.
Ofwel zee-insecten hoe ik ze noem.
Rip drogerquote:
Ja is wel kut want ik heb deze maand ook de grote beurt van de auto en apk🥲 en net alle wasjes gedraaid dus nu berg natte was te veel om op te hangen binnen en t regent buitenquote:
dingen die in een schelp leven ben ik niet zo kapot vanquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Malle TeganGarnalen
Gambas
Oesters
Kreeft
Vongole
Doe mij maar een lekker stukje zalmquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Malle TeganGarnalen
Gambas
Oesters
Kreeft
Vongole
Beterquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Doe mij maar een lekker stukje zalm. Of tonijn.
poef, weg geldquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja is wel kut want ik heb deze maand ook de grote beurt van de auto en apk🥲 en net alle wasjes gedraaid dus nu berg natte was te veel om op te hangen binnen en t regent buiten
Maandag als het goed isquote:
Nou lekker danquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja is wel kut want ik heb deze maand ook de grote beurt van de auto en apk🥲 en net alle wasjes gedraaid dus nu berg natte was te veel om op te hangen binnen en t regent buiten
Tonijn ben ik dan weer niet zo gek vanquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Doe mij maar een lekker stukje zalm. Of tonijn.
Mooi, verdeel en overheers.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tonijn ben ik dan weer niet zo gek van
vertel mij meerquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gelukkig maar want volgend weekend weer veel te duur bier drinken.
ik heb nog wel wat voorraadquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dit weekend moeten we dus maar jouw bier-voorraad opmaken.
Oops... Ziet het er lekker uit?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:41 schreef DrMarten het volgende:
Zie net op de app foto's voorbij komen van een etentje waar ik bij zou zijn. Compleet vergeten
Zondequote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:41 schreef DrMarten het volgende:
Zie net op de app foto's voorbij komen van een etentje waar ik bij zou zijn. Compleet vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |