frimpong kan op links aldus frimpong. Zou dus ook nog een optie zijn.quote:Op maandag 1 april 2024 19:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Wereldspelers hebben we er sowieso maar weinig van dus dat gaat voor deze positie het verschil niet maken. Kopie van Dumfries aan de linkerkant zou lekker zijn maar die hebben we eenmaal niet. Hartman vulde dat wel goed in, bij Maatsen twijfel ik daar wel over (slordige speler) en bij Blind weet je zeker dat het een keer fout gaat tegen een wat beter land. We zijn niet zo ruim bezet daar helaas. Nederland mist een type Gio.
Oei, dit pikken de divas natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 2 april 2024 22:23 schreef ISVV het volgende:
Volgens Fallentijn overwegen ze een boycot omdat de dames van VI kritische vragen gesteld hebben. Wat een kleuters met een minderwaardigheidscomplex zeg. Hopelijk kunnen ze het op racisme gooien.
#nietmijnOranje
Akkoord.quote:Op woensdag 10 april 2024 17:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Coco Dit topic een schopje naar EK2024?
Beetje afhankelijk ook van de tegenstander maar;quote:Op woensdag 1 mei 2024 12:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoe ziet jouw middenveld eruit (zonder en met Frenkie)?
En Reijnders dan?quote:Op woensdag 1 mei 2024 15:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Beetje afhankelijk ook van de tegenstander maar;
Schouten Frenkie Koopmeiners/Simons
Schouten Koopmeiners/Wieffer Veerman
Timber vind ik ook echt wel sterk de laatste maanden. En Simons op 10 is ook geen garantie voor succes. Lastig, lastig.
Al hebben we zonder Frenkie een ENORM probleem.
Ja ik had dit even op een briefje voor moeten bereiden of er over moeten nadenken en niet in de snikhete alles verzengende zon. Die moet er uiteraard in.quote:
Wat een waardeloos excuusquote:Op woensdag 1 mei 2024 15:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik had dit even op een briefje voor moeten bereiden of er over moeten nadenken en niet in de snikhete alles verzengende zon. Die moet er uiteraard in.
Je bent een van de weinigen die tot nu toe Schouten als vervanger ziet van Frenkie, maar daar ben ik het helemaal mee eens. Zeker als Reijnders speelt.quote:Op woensdag 1 mei 2024 15:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Beetje afhankelijk ook van de tegenstander maar;
Schouten Frenkie Koopmeiners/Simons
Schouten Koopmeiners/Wieffer Veerman
Timber vind ik ook echt wel sterk de laatste maanden. En Simons op 10 is ook geen garantie voor succes. Lastig, lastig.
Al hebben we zonder Frenkie een ENORM probleem.
Dus Schouten Koopmeiners/Simons Reijnders dan?quote:Op woensdag 1 mei 2024 15:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik had dit even op een briefje voor moeten bereiden of er over moeten nadenken en niet in de snikhete alles verzengende zon. Die moet er uiteraard in.
Hopelijk wel dan zijn we met 3 wedstrijden klaar.quote:Op woensdag 1 mei 2024 17:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je bent een van de weinigen die tot nu toe Schouten als vervanger ziet van Frenkie, maar daar ben ik het helemaal mee eens. Zeker als Reijnders speelt.
[..]
Dus Schouten Koopmeiners/Simons Reijnders dan?
Dat zou mijn keuze zijn zonder Frenkie. Anders Frenkie 1 op 1 ipv Schouten, waarbij ik dan eerder voor Koopmeiners zou kiezen ipv Simons.
Terwijl het al een niks zeggende OP is. Wat een armoe.quote:
Op een briefje jezelf voorbereiden voordat je op FOK! iets post.quote:Op woensdag 1 mei 2024 15:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een vi verwijzing wederom niet begrijpen terwijl je toen altijd keek omdat je in een delirium zit.quote:Op donderdag 2 mei 2024 18:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op een briefje jezelf voorbereiden voordat je op FOK! iets post.
Ik wil Gravenberch in de basis.quote:Op woensdag 1 mei 2024 18:10 schreef Abrikozentaart het volgende:
Zijn er echt mensen die denken dat Veerman Frenkie de Jong kan vervangen
De grootste politieke partij van Nederland weigert met de pers te praten wegens 'te kritisch', dat vind ik een stuk pregnanter.quote:Op dinsdag 2 april 2024 22:23 schreef RipCity het volgende:
Als dat echt zo is moeten de NOS/RTL/kranten Oranje ook maar eens gaan boycotten. Dit kan echt niet.
Ken je hun verleden als assistent ?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:45 schreef Slobeend het volgende:
Van Sipke naar Dwight, gigantische achteruitgang.
Maar HET BRIEFJEquote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:45 schreef Slobeend het volgende:
Van Sipke naar Dwight, gigantische achteruitgang.
Ik niet echt.quote:
Goh. Net zoals er voor Robben toentertijd andere regels goldenquote:Op donderdag 16 mei 2024 22:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Voor de geblesseerde Frenkie de Jong tellen schijnbaar andere regels.
Dat was terecht.quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goh. Net zoals er voor Robben toentertijd andere regels golden
En Frenkie niet? Houd toch op Mikeyquote:
Nee spelers als Robbin Van Persie Sneijder hebben we niet meer.quote:
En die waren weer minder dan van Basten en Cruijff.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee spelers als Robbin Van Persie Sneijder hebben we niet meer.
Onbegrijpelijk. De rest zou ik niks anders hebben gekozen. Nu valt de naam Summervile soms. Een speler uit Division one. Niet eens meer erg jong. Zag hem in 2019 al live bij Dordrecht. Was-ie uitgeleend door Feijenoord na een akefietje. Had al veel verder moeten zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:58 schreef Slobeend het volgende:
Ik had nog de hoop dat Weghorst niet meeging vanwege Zirkzee, maar helaas.
Hij heeft geen ongelijk. Denk dat dit een leuke voorhoede wordt na het EK met nieuwe trainert die hopelijk wat minder oude jongens krentenbrood zal zijn met zijn selectie.quote:
Championship. En speelt volgend seizoen gewoon in de premier leaguequote:Op vrijdag 17 mei 2024 10:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk. De rest zou ik niks anders hebben gekozen. Nu valt de naam Summervile soms. Een speler uit Division one. Niet eens meer erg jong. Zag hem in 2019 al live bij Dordrecht. Was-ie uitgeleend door Feijenoord na een akefietje. Had al veel verder moeten zijn.
Bril, Bits, Hur, Cramer, de gek ?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 11:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Samen mee achter het doel gestaan in de WK finale van 74.
Maar wie is hijquote:Op vrijdag 17 mei 2024 11:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij heeft geen ongelijk. Denk dat dit een leuke voorhoede wordt na het EK met nieuwe trainert die hopelijk wat minder oude jongens krentenbrood zal zijn met zijn selectie.
Ok, duidelijk.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 11:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eén of andere lul op twitter die opstellinkjes maakt.
Eigenlijk de Hans Kraay Jr van Twitter
Ja dat maakt toch geen drol uit.quote:
Ik bedoelde Championchip.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 11:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Championship. En speelt volgend seizoen gewoon in de premier league
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |