Kan best dat er alleen oudere mensen wonen. Mijn ouders wonen ook in een dure, officieel geen seniorenflat. Maar daar wonen allemaal 60 plussers. Veel zijn er al 80.quote:Op donderdag 21 maart 2024 10:29 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Punt was, zijn geen bejaardenwoningen, zijn luxe flats
Daags na de Bijlmerramp fietste ik voorbij een lagere school, kinderen waren aan het zingen,quote:Op donderdag 21 maart 2024 12:03 schreef Ziedezon het volgende:
[..]
Kan best dat er alleen oudere mensen wonen. Mijn ouders wonen ook in een dure, officieel geen seniorenflat. Maar daar wonen allemaal 60 plussers. Veel zijn er al 80.
Ik woon zelf naast een speeltuintje. En dat is in de zomer verschrikkelijk, want die kinderen roepen of schreeuwen niet, maar krijsen. En geen ouder in de buurt die er wat van zegt. Dus als hij er nog niet was maar zou komen, zou ik ook protesteren.
Als je wilt bewijzen dat mensen inderdaad apen zijn, dan hoef je maar het geluid wat afkomt van een speeltuin op te nemen.quote:Op donderdag 21 maart 2024 12:03 schreef Ziedezon het volgende:
[..]
Kan best dat er alleen oudere mensen wonen. Mijn ouders wonen ook in een dure, officieel geen seniorenflat. Maar daar wonen allemaal 60 plussers. Veel zijn er al 80.
Ik woon zelf naast een speeltuintje. En dat is in de zomer verschrikkelijk, want die kinderen roepen of schreeuwen niet, maar krijsen. En geen ouder in de buurt die er wat van zegt. Dus als hij er nog niet was maar zou komen, zou ik ook protesteren.
Als het aan de zeurbejaarden ligt niet.quote:Op donderdag 21 maart 2024 12:28 schreef Montagui het volgende:
Wat een genot, buiten spelende kinderen. Dat dat nog bestaat.
Kinderen die buiten lol hebben, bah.quote:Op donderdag 21 maart 2024 12:03 schreef Ziedezon het volgende:
[..]
Het doet mij aan deze groep denken:quote:Op donderdag 21 maart 2024 12:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Kinderen die buiten lol hebben, bah.
[ afbeelding ]
Je krijgt jarenlang (onterecht) gratis eten en drinken en wanneer dat aangepast wordt naar schappelijke prijzen dan ga je lopen huilen en de krant er bij halen.quote:De bewoners van de ruim zeventig huurwoningen, die voorheen de bestemming van aanleunwoning hadden, keken vreemd op toen ze van de ene op de andere dag in de ontmoetingsruimte van het naastgelegen woonzorgcentrum Florence de portemonnee moesten trekken voor ’een bakkie’. Ook mogen de bewoners geen eten en drinken vanuit hun eigen woning meenemen, zo maakte zorgorganisatie Florence met rode verbodsborden bekend.
Bewoonster en voormalig raadslid Henny van der Horst (87) is woedend: „Voor een kopje koffie vragen ze 2,50 euro, thee kost 1,75 en een bekertje water 1,25 euro. Dit zijn restaurantprijzen. Mensen die koekjes meenamen, omdat de gebakjes in het verzorgingshuis ook veel geld kosten, zijn op de vingers getikt.”
Denk dat je de generatie erna bedoeld, de boomersquote:Op donderdag 21 maart 2024 08:03 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Dankzij hun eigen stemgedrag is Nederland anno 2024 een land waar hangjeugd, drugsdealers, lachgas gebruikende en "fatbike" rijdende bontkragen geen strobreed in de weg gelegd wordt, het is m.a.w. gerechtigheid dat ze daar zelf inmiddels ook mee geconfronteerd worden.
Of nat WC-papier tegen de ramen van boomers gooien. Altijd genot!quote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:06 schreef Cilantro het volgende:
Wij deden altijd van die witte bessen op de ramen schieten bij dat soort boomer flats.
Ja, echt he.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 23:14 schreef probeer het volgende:
[..]
Wat een helden tekenfilm was dat zeg.
Ik weet niet of dat hier over gaat maar ik las een nieuwsbericht waarin bejaarden 'ik vecht tegen die speeltuin tot mijn dood!' gingen roepen, ik had geen idee dat FOK!kers al zo oud zijn geworden.quote:Op donderdag 21 maart 2024 16:17 schreef beantherio het volgende:
Teleurstellend dat AD hier niet de term "speeltuinterreur" heeft gebruikt. Gemiste kans.
Sinds 1999 (was toen 35) op fok en nu 60 jaar oud.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 23:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat hier over gaat maar ik las een nieuwsbericht waarin bejaarden 'ik vecht tegen die speeltuin tot mijn dood!' gingen roepen, ik had geen idee dat FOK!kers al zo oud zijn geworden.
Dit verklaart zoveel.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:37 schreef Gia het volgende:
[..]
Sinds 1999 (was toen 35) op fok en nu 60 jaar oud.![]()
En er zijn nog oudere fokkers, hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |