Ja? Je hebt beelden van een rouwende familie nodig?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 09:01 schreef Beppie12345 het volgende:
Zouden er nog nieuwe afleveringen komen? Ik heb nu wel genoeg David en Christine gezien.
Ik ga een nieuw seizoen met de dood van Garrison en nasleep niet kijken. Dat trek ik niet.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 10:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja? Je hebt beelden van een rouwende familie nodig?
Nou dit dus, ik hoop dat er geen volgend seizoen komt, en al helemaal niet gefilmd tijdens zijn overlijden en hun rouw.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 12:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ga een nieuw seizoen met de dood van Garrison en nasleep niet kijken. Dat trek ik niet.
Er is daarvoor nog zat tijd geweest.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 10:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja? Je hebt beelden van een rouwende familie nodig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door TolstoiFan op 17-09-2024 16:23:33 ]
Dit echt helemaal. Het kan ook nooit lang meer duren en ik wil niet net voor de finish opgevenquote:Op maandag 16 september 2024 21:40 schreef PoesInDoos het volgende:
Ik heb er eigenlijk helemaal geen zin meer in, maar ja, FOMO en zo.
quote:Op maandag 16 september 2024 20:29 schreef TolstoiFan het volgende:
Net de eerste aflevering gekeken van het nieuwe seizoen (nog in NL te zien verwacht ik).
Voor wie geïnteresseerd is:Dankjewel, was weer fijn om te kijken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*
Sinds Covid heb ik zo'n afkeer gekregen van Kody en Robyn, ik vind het oprecht niet leuk meer..quote:Op maandag 16 september 2024 22:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dit echt helemaal. Het kan ook nooit lang meer duren en ik wil niet net voor de finish opgeven
Ze lopen zo enorm achter dat dit seizoen zich voor Garrison's dood afspeelt. Ik denk niet dat ze daarna nog gefilmd hebben..quote:Op maandag 16 september 2024 22:05 schreef Claudia_x het volgende:
Ik sla over. Ik snap niet waarom ze hebben meegewerkt aan dit nieuwe seizoen.
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 17 september 2024 07:20 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Sinds Covid heb ik zo'n afkeer gekregen van Kody en Robyn, ik vind het oprecht niet leuk meer..
[..]
Ze lopen zo enorm achter dat dit seizoen zich voor Garrison's dood afspeelt. Ik denk niet dat ze daarna nog gefilmd hebben..
quote:
Ik ga ook kijken zo meteen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 09:02 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Ik heb toch gekeken, kan het na al die jaren niet laten
Reddit is je beste vriend. Alles wat we nu zien weten we al 2 jaar :/ Zo jammer!quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:34 schreef Claudia_x het volgende:
Ik las ergens dat er tijdens de uitvaart gedoe met Robyn is geweest. Dat wil je toch niet allemaal etaleren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |