Ja, zo zou je het ook kunnen bestellenquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:53 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dus ne friet special met pindasaus en brood.
lol smakelijk KinKiJanquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:51 schreef KinKiJan het volgende:
Met ketchup ken ik 'm niet, maar er zijn inderdaad verschillen per regio en zelfs binnen een zelfde stad kunnen er verschillen zijn.
De meest simpele variant is enkel friet met daarover mayo en pindasaus. Sommigen gooien er inderdaad uien overheen. Ook Curry komt voor, maar vooral in Noord-Brabant.
Sommige noemen het inmiddels anders vanwege het woord 'oorlog', zoals frietje rotzooi en zelfs frietje vrede, maar ook daar krijg je nog gewoon hetzelfde als je een frietje oorlog besteld. Denk niet dat dat er nog uit gaat.
Goffer, nou krijg ik daar zin in
Ik heb en wil geen fb (gezien hun voorwaarden) Als ik het wel had zou ik op zijn site een mailbom zetten met 1000 caps van Ashley met een rood kruis erdoor.quote:Op donderdag 21 maart 2024 09:50 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik roep al 2 jaar dat dat een eikel is. Heeft mij ook geblokt
Er wordt wel meer geroepenquote:Op donderdag 21 maart 2024 13:16 schreef Iceage het volgende:
Ben de cos aan het bijlezen.
Oei als ze bedwantsen hebben dan moet het hele huis ontsmet worden en alle textiel minimaal op 60 graden worden gewassen en met bv een stoomcleaner alles maar dan ook alles gedaan worden.
Je kunt ze trouwens met het blote oog goed zien.
Als ik op een vakantie ben met veel reizen en "uit de koffer leven" controleer ik altijd even bij verblijf onder het matras enachter het hoofdboard bed etc.
Google maar eens op bedbugs
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:42 schreef Jockari het volgende:
[..]![]()
![]()
Hier een nieuwe mok en sorry.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Mijn collega's begrijpen nix van mijn lachbuien.quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier een nieuwe mok en sorry.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:38 schreef FreshFruit het volgende:
Bedankt allemaal voor de leuke felicitaties.![]()
Koorts al wat gezakt Zuster Dot?quote:
Nee, ze is net naar de kno geweest Normaal hadden ze haar opgenomen maar omdat de kinderen bij mij waren kon ik nog wel wat langer oppassenquote:Op donderdag 21 maart 2024 14:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Koorts al wat gezakt Zuster Dot?
Sterkte gewenst.quote:Op donderdag 21 maart 2024 14:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ze is net naar de kno geweest Normaal hadden ze haar opgenomen maar omdat de kinderen bij mij waren kon ik nog wel wat langer oppassen
Weer een andere ab kuur de derde op een rij heeft ze er vandaag al drie verschillende ingenomen
thnxquote:
Er is een nieuwe stoel onderweg.quote:Op donderdag 21 maart 2024 14:50 schreef Dotteke het volgende:
Nog wat moois voor je verjaardag gekregen FF?
EEn bureaustoel?quote:Op donderdag 21 maart 2024 14:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er is een nieuwe stoel onderweg.
Soort van.Geen gamechair,dat lijkt me niks.quote:
DIe ken ik helemaal niet.quote:
Zo een BB-hangstoel ???quote:Op donderdag 21 maart 2024 14:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er is een nieuwe stoel onderweg.
Die hebben we wel in de tuin.quote:Op donderdag 21 maart 2024 15:11 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zo een BB-hangstoel ???
[ afbeelding ]
Dit is een gamechair.quote:Op donderdag 21 maart 2024 15:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe ken ik helemaal niet.
Hopelijk een stoel waar je lekker in zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |