Ruim 30 jaar niks aan de hand en daarna ging het mis. Voordeel was dat deze kies al een wortelkanaalbehandeling had gehad. Nadeel was daardoor dat als er nog iets met die kies zou gebeuren een kroon wel een noodzaak was.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ai je hebt wel een soort gen voor dit soort ellende he?
Dan hou ik een slag om de arm met mijn kiesquote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ruim 30 jaar niks aan de hand en daarna ging het mis. Voordeel was dat deze kies al een wortelkanaalbehandeling had gehad. Nadeel was daardoor dat als er nog iets met die kies zou gebeuren een kroon wel een noodzaak was.
Lang leve het duurste aanvullende tandartspakket
Geen idee wat jou op dit moment kan opvrolijken. Wat wil jij?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:03 schreef Tegan het volgende:
[..]. Zo voel ik me niet. Heb je nog iets wat me kan opvrolijken?
Hoe lang is Tegan?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik had ooit een paar keer afgesproken met iemand die paar cm kleiner dan ik was. Net alsof mijn kleine broertje me probeerde te zoenen. Alles daarboven is dikke prima
.
Foei. Dat verdient straf.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mijn id-kaart zegt 1.65. Stiekem iets korter.
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee wat jou op dit moment kan opvrolijken. Wat wil jij?
This shit is getting out of hand yoquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Er zat gister iemand op mijn vaste flexplek
Das ruk jaquote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ruim 30 jaar niks aan de hand en daarna ging het mis. Voordeel was dat deze kies al een wortelkanaalbehandeling had gehad. Nadeel was daardoor dat als er nog iets met die kies zou gebeuren een kroon wel een noodzaak was.
Lang leve het duurste aanvullende tandartspakket
Nee, dan ben je wel echt uit je doen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Niets voor mij inderdaad, met zulke persoonlijke informatie strooien.
Wat voor curry?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
Vanmiddag helemaal curry gemaakt. Maar nu zat ik net aan mijn lippen en die branden nu als een gekterwijl het eten niet eens zo heet was..
Goede curryquote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
Vanmiddag helemaal curry gemaakt. Maar nu zat ik net aan mijn lippen en die branden nu als een gekterwijl het eten niet eens zo heet was..
Stiekeme Teganquote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mijn id-kaart zegt 1.65. Stiekem iets korter.
Geen cullinaire hoogstandje hoor gewoon een verspakket van de appiequote:
Indiaas is zoooo lekker.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Geen cullinaire hoogstandje hoor gewoon een verspakket van de appieDonderdag ga ik uit eten idiaans
Ach ja, het is ff een paar weken gedoe, maar dat overleef ik wel weer. De kosten ook wel. En gelukkig een bass waar je zonder problemen thuis kunt werken en tussendoor weg kunt voor dit soort dingen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Das ruk jazowel vanwege het financiële aspect maar ook de invloed op je leven
Weet ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga zo visje bakkenFrietjes erbij met mosterdmayonaise
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Graagquote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoe stiekem ik ben mag jij persoonlijk opmeten.
Is ook treurig en word alleen maar meer.. overigens ik heb afgelopen jaren ook met verbazing ontdekt hoeveel jonge mensen er zijn die niet gaan uit angstquote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ach ja, het is ff een paar weken gedoe, maar dat overleef ik wel weer. De kosten ook wel. En gelukkig een bass waar je zonder problemen thuis kunt werken en tussendoor weg kunt voor dit soort dingen.
Ik blijf het alleen schandalig vinden dat veel mensen het niet kunnen betalen en dan maar met pijn en/of verrot gebit rond blijven lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |