Q's recht op z'n flexwerkplek verdedigen tot de laatste adem. En marshmallows.quote:
Omgquote:Op dinsdag 19 maart 2024 14:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Q's recht op z'n flexwerkplek verdedigen tot de laatste adem. En marshmallows.
Ok dan nietquote:
Ik had ooit een paar keer afgesproken met iemand die paar cm kleiner dan ik was. Net alsof mijn kleine broertje me probeerde te zoenenquote:
Ohai.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik had ooit een paar keer afgesproken met iemand die paar cm kleiner dan ik was. Net alsof mijn kleine broertje me probeerde te zoenen. Alles daarboven is dikke prima
.
1.92, dus kom in de buurtquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
2 meter?
Nice. Dat is ook wel een voordeel met knuffelen.
Heb je hem/haar gemarteld en vernedert?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Er zat gister iemand op mijn vaste flexplek
De dag is nog niet voorbij dus kom hier en dan knuffel ik je net zo lang tot je dag weer goed is.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:49 schreef Tegan het volgende:
Hele ochtend leuk tooltje in Excel gebouwd. Toch verder gevoelsmatig een slechte dag gehad![]()
.
Lief, dankquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De dag is nog niet voorbij dus kom hier en dan knuffel ik je net zo lang tot je dag weer goed is.
durfde ik nietquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb je hem/haar gemarteld en vernedert?
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:34 schreef DrMarten het volgende:
Zo maar eens een partij paracetamol in mijn mik gooien. Verdoving van de tandarts is uitgewerkt. Zere bek
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:34 schreef DrMarten het volgende:
Zo maar eens een partij paracetamol in mijn mik gooien. Verdoving van de tandarts is uitgewerkt. Zere bek
Wortelkanaalbehandeling gehad?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:34 schreef DrMarten het volgende:
Vorige week dinsdag kies afgebroken. Donderdag viel de noodvulling eruit. Vrijdag vervolgens ruim een half uur in die stoel gelegen om vast voorbereidend werk voor een kroon te doen. Vandaag rest van de werkzaamheden gedaan en tijdelijke kroon gekregen. Over kleine 3 weken de definitieve kroon.quote:
Aah wat shitquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vorige week dinsdag kies afgebroken. Donderdag viel de noodvulling eruit. Vrijdag vervolgens ruim een half uur in die stoel gelegen om vast voorbereidend werk voor een kroon te doen. Vandaag rest van de werkzaamheden gedaan en tijdelijke kroon gekregen. Over kleine 3 weken de definitieve kroon.
Soep en tosti's zometeen. En met de andere kant kan ik gewoon chips knagenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Aah wat shit. In de tussentijd veel ijsjes eten?
Wel goed voor de lijn denk ik.
Oh damn! Klinkt niet fijn neequote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vorige week dinsdag kies afgebroken. Donderdag viel de noodvulling eruit. Vrijdag vervolgens ruim een half uur in die stoel gelegen om vast voorbereidend werk voor een kroon te doen. Vandaag rest van de werkzaamheden gedaan en tijdelijke kroon gekregen. Over kleine 3 weken de definitieve kroon.
Ai je hebt wel een soort gen voor dit soort ellende he?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |