Zussen lijkt me ook wem leuk. Piano lijkt me helemaal niets, moet zo'n Chantal die totaal geen piano kan spelen gaan beoordelen of iemand goed is of niet.quote:Op woensdag 3 april 2024 11:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedendag!
Misschien ga ik dat Zussen kijken of Piano of beide terugkijken. Klinkt allemaal erg goed iig
En ik moet nog altijd beginnen aan Meiden die Rijden
En ik heb De Keuringsdienst van Waren gezien met mijn moeder met Pasen. Daar wil ik ook nog een paar van terugkijken
Dadelijk therapie en dan heel veel tijd om leuke dingen te kijken'k Ben daarna altijd een beetje moe
Ik was ook niet van plan om heel intensief naar Piano te kijken. Lekker een legpuzzel en een beetje luisteren. Zussen is meer voor overdag voor mij denk ik!quote:Op woensdag 3 april 2024 11:47 schreef praadje het volgende:
[..]
Zussen lijkt me ook wem leuk. Piano lijkt me helemaal niets, moet zo'n Chantal die totaal geen piano kan spelen gaan beoordelen of iemand goed is of niet.
Meiden die rijden is altijd leuk en KvW heeft regelmatig interessante items.
Liever de reclame dan Chantalquote:Op woensdag 3 april 2024 14:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh RTL4 dat had ik nog niet gezien. Programma dat dus telkens onderbroken wordt met reclame
quote:
bquote:
Tijl is een kenner en liefhebber. Niks mis mee. Maar 9 van de 10 experts zijn grote shit. Robert Molendijk, Frits Kupfnagel etc.....quote:Op woensdag 3 april 2024 16:00 schreef praadje het volgende:
[..]
b
Helemaal mee eens. Ineens hebben die BN'ers ook verstand van alles. Tijl over Wagner, Chantal over het pianospel.
Nou ja, het zal mijn antipathie tegen Tijl wel zijnquote:Op woensdag 3 april 2024 16:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tijl is een kenner en liefhebber. Niks mis mee. Maar 9 van de 10 experts zijn grote shit. Robert Molendijk, Frits Kupfnagel etc.....
Alweer 20 jaar geleden op tv. Ik mag hem. Z'n muziek is bagger maar als persoon deugt ie. En hij houdt net als ik van bami schijven.quote:
Ik walg van Peter Gilles maar vind het fascinerende tv. En kijk er graag naar. De Meilandjes heb ik dan weer niks mee. die sla ik over.quote:Op donderdag 4 april 2024 13:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
daar heb ik nou dus helemaal niks mee. Sympathieke vent, maar daar stopt het voor mij
Gilles vind ik saai geworden. De laatse Meiland niet gezien. Met die BN'ersquote:Op donderdag 4 april 2024 13:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik walg van Peter Gilles maar vind het fascinerende tv. En kijk er graag naar. De Meilandjes heb ik dan weer niks mee. die sla ik over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |