Groot gelijk, heb je videoland? Maxima, de serie, is best feel-good. Alexander lijkt bijna aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 20 april 2024 20:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn kan ik me er ook niet toe zetten. Zeker omdat ik wat labiel ben. En ik wil gewoon feelgood nu. Gezellige, ongecompliceerde programma's
Zo plastisch is het niet. Vraag mij zelf af of die fles in zijn anus is gestoken of alleen in zijn bilspleet. Voor Coos zijn beleving maakt het uiteraard niks uit.quote:Op zaterdag 20 april 2024 20:26 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik ben net als jij, ga die doc niet kijken. Heb als kind/puber ' De geverfde vogel' van Kosinski gelezen, waarbij er met een glazen fles een vrouw werd verkracht en dat heel plastisch werd omschreven. En begrijp heus wel dat er nog steeds ranzige seks is maar hoef het niet te zien. KOTS
Beide, hij geen vetpak en zij geen snor en uitgroei.quote:Op zaterdag 20 april 2024 20:29 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Groot gelijk, heb je videoland? Maxima, de serie, is best feel-good. Alexander lijkt bijna aantrekkelijk.
Nee, maar ik ik nu het eerste seizoen van de Augurkenkoning op NLzietquote:Op zaterdag 20 april 2024 20:29 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Groot gelijk, heb je videoland? Maxima, de serie, is best feel-good. Alexander lijkt bijna aantrekkelijk.
Mijn zieke brein dat het fysiek nog enorme gevolgen had (stoma en dergelijke)quote:Op zaterdag 20 april 2024 20:35 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Zo plastisch is het niet. Vraag mij zelf af of die fles in zijn anus is gestoken of alleen in zijn bilspleet. Voor Coos zijn beleving maakt het uiteraard niks uit.
Het einde is wellicht te zwaar voor jullie. Dan zie je het filmpje wat hij heeft gemaakt en verteld hij wat er is gebeurd.
In Kosinski zijn boek wel plastisch omschreven, maar dat doet er niet toe. Het is een uitermate vernederende daad, of het nu met een kaars, een fles of wel of niet in de aars of bilspleet is geduwd. Het blijft erg. Ik wil het niet zien en steek misschien mijn kop in het zand.quote:Op zaterdag 20 april 2024 20:35 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Zo plastisch is het niet. Vraag mij zelf af of die fles in zijn anus is gestoken of alleen in zijn bilspleet. Voor Coos zijn beleving maakt het uiteraard niks uit.
Het einde is wellicht te zwaar voor jullie. Dan zie je het filmpje wat hij heeft gemaakt en verteld hij wat er is gebeurd.
Steek ik mijn kop naast de jouwe. Fikkie heeft zijn portie gehadquote:Op zaterdag 20 april 2024 20:42 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
In Kosinski zijn boek wel plastisch omschreven, maar dat doet er niet toe. Het is een uitermate vernederende daad, of het nu met een kaars, een fles of wel of niet in de aars of bilsleet is geduwd. Het blijft erg. Ik wil het niet zien en steek misschien mijn kop in het zand.
Het Blok ga ik na net aflevering twee gekeken absoluut dagelijks volgen, de horror, hahahaquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het Blok en Kees
Een vrije dag. Dus dat is wel fijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |