Kan je dat even postenquote:
Of iets gaat op het eind de fik inquote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:47 schreef NailQueen het volgende:
Beetje bijzonder dat we een goede positie hebben. Twan is er tenslotte niet meer.
Volgens Twan onthoudt niemand van de gemiddelde kijkers wie er vorig jaar als tweede moest, dus kan je prima telkens dezelfde landen als tweede laten gaan.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:00 schreef Nexum het volgende:
Sorry maar hoe krijg je het elke keer voor elkaar om Albanië op plek 2 te zetten dat is zo lullig
"Guessing" jajaquote:
deze kan ook de prullenbak inquote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:34 schreef grazz het volgende:
Cyprus en Malta zouden wel erg slappe openers zijn. Gaan ze niet doen denk ik. Je wilt meteen de kijker prikkelen en aandacht vasthouden. Dat doe je niet met een Fuego/Replay part zoveel
Hopelijk redt Nemo het gewoon, denk dat Zwitserland het in de finale moet hebben van de juries.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:02 schreef blackswangreen het volgende:
Ik vind dat Zwitserland wel een beetje wordt genaaid. Hoewel, misschien is hij het eerste goede nummer en valt hij op die manier op.
Ik zie het nog wel gebeuren dat hen in de semi blijft hangen, omdat het zo'n typisch jurylied is.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:58 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Hopelijk redt Nemo het gewoon, denk dat Zwitserland het in de finale moet hebben van de juries.
Vorig jaar was er zo’n statistiek dat sinds 2013 de semi running orders werden bepaald dat Nederland gemiddeld genomen de meest gunstige loting had van elk land. Daar helpt dit jaar ook weer lekker aan meequote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:47 schreef NailQueen het volgende:
Beetje bijzonder dat we een goede positie hebben. Twan is er tenslotte niet meer.
Voor mijn gevoel heeft Nemo toch ook heel veel fans in het fandom. Hen staat zelfs 2e in de Eurovision Scoreboard app!quote:Op dinsdag 26 maart 2024 23:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik zie het nog wel gebeuren dat hen in de semi blijft hangen, omdat het zo'n typisch jurylied is.
Ow, dan moet het wel goedkomenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 23:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel heeft Nemo toch ook heel veel fans in het fandom. Hen staat zelfs 2e in de Eurovision Scoreboard app!
Ah, en op dit moment begrijp ik waarom Nemo op de vierde plek mag. De rest van de eerste helft zijn allemaal zangeressen. Dat verklaart ook waarom we op plek 9 een zanger krijgen, denk ik.quote:Op woensdag 27 maart 2024 00:09 schreef TheVulture het volgende:
Wel opvallend dat we de tweede halve finale beginnen met 3 vrouwen met een uptempoliedje... dat is ook wel eens gevarieerder geweest
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |