Zal wel meevallen. Ze hebben IJsland met de vlag destijds ook niet gediskwalificeerdquote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:24 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dan worden we gediskwalificeerd. Als de EBU hem daarmee weg laat komen dan is het hek echt volledig van de dam.
Oekraïne en Ierland lijken inderdaad volledig afgeschreven voor de winst. Over Italië lees ik ook niks meer. Frankrijk lijkt ook niet mee te doen om de prijzen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Oekraïne is toch totaal geen kanshebber?
Maar dat was tijdens de puntentelling en niet tijdens of meteen na het optreden.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zal wel meevallen. Ze hebben IJsland met de vlag destijds ook niet gediskwalificeerd
Heb Oekraïne nooit als kanshebber gezien eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:24 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Oekraïne en Ierland lijken inderdaad volledig afgeschreven voor de winst. Over Italië lees ik ook niks meer. Frankrijk lijkt ook niet mee te doen om de prijzen.
Kanshebber of niet, sommige liedjes zie je wel graag hoog eindigen. Ik zie Joost ook niet winnen maar top 5 zou wel lekker zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En als Zwitserland wint, dan is het een lhbtiq+-feestje. Mocht Israel winnen, dan is het weer een politiek statement. Het is sowieso nooit goed, wie er ook wintquote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:27 schreef Spablauw214 het volgende:
Als Kroatië wint krijgen we wel weer dat eeuwige gezeik dat het een Oostblokfeestje is natuurlijk
Sowieso niet vanaf de 2e plek neequote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
bron:quote:ESC 2024: If the 🇮🇱 vote leak topic will go viral now in media, then I think Bambie Thug 🇮🇪 will probably benefit the most from it.
People are naturally tribal and want to express their opinion. And she’s (they) already previously positioned in media with 🇵🇸 support narrative.
It’s not realistic that people will just herd around 🇭🇷 to stop Israel. There’s no identity or story related to it.
Bambie can offer a relatable rebel alternative to gather the anti-Israel vote, if cards played well.
Zou ook voor Nederland kunnen gelden natuurlijkquote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:44 schreef grazz het volgende:
Dit zou ook nog wel kunnen gebeuren inderdaad. Ierland als winnaar(moet er zelf niet aan denken)
[..]
bron:
[ x ]
Ik vind het een 1944-kloon. Maar dat vond ik ook een kutnummer en tot op de dag van vandaag een van de meest matige winnaars van de afgelopen 15 jaar.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maar bedoel sowieso niet. Ik hoor het niet in ieder geval
Had nooit mee mogen doen. Politiek nummer. Maarja dubbele moraal ebuquote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:45 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik vind het een 1944-kloon. Maar dat vond ik ook een kutnummer en tot op de dag van vandaag een van de meest matige winnaars van de afgelopen 15 jaar.
Te controversiële act om een breed publiek aan te spreken en de jury zie ik hier ook niet massaal voor gaan.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:44 schreef grazz het volgende:
Dit zou ook nog wel kunnen gebeuren inderdaad. Ierland als winnaar(moet er zelf niet aan denken)
[..]
bron:
[ x ]
Laat ze dan uniten en samen een statement maken. Dan kan de EBU niet veel doen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:24 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dan worden we gediskwalificeerd. Als de EBU hem daarmee weg laat komen dan is het hek echt volledig van de dam.
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 10:22 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
We zeiden nog: we mogen nu als laatste in de semi, dus we zullen wel een kutpositie krijgen in de finale. En zo geschiedde...
Maar ik denk dat ze aan Joost een foute hebben hoor, om hem zo te naaien. Die gaat niet zomaar z'n liedje zingen en dan het podium af, daar gaat wel iets gebeuren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |