Ook zuur voor Luxemburg. Die gaan nu echt niets scoren.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 10:28 schreef Greys het volgende:
Alles is al gezegd wat ik ook voel over Oekraïne en NL. Het voelt echt alsof ze worden opgeofferd.
Maar ik vind het óók echt kut voor Duitsland die het na al die jaren helemaal onderin eindelijk eens best goed zouden kunnen doen gezien de grote polls enzo. Die betalen maar en betalen maar als Big 5 en worden nu alsnog genaaid.
150 euro terug vragen voor de geleden kosten aan 3D animatiesquote:Op vrijdag 10 mei 2024 10:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook zuur voor Luxemburg. Die gaan nu echt niets scoren.
Correctquote:Op vrijdag 10 mei 2024 10:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Maar de stemregels zijn toch anders dit jaar? Met stemmen vanaf het begin waarvan je nu nog moeilijk kan zeggen wat het effect gaat zijn. Garanties uit het verleden bieden daardoor geen garantie voor de toekomst.
Je krijgt idd haast de neiging om op Kroatië te stemmen, om maar te voorkomen dat Israël wint.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 09:49 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Als Kroatië wint weet iedereen dat het een manufactured overwinning is. Zo voelde het al, maar dat wordt straks nog werkelijkheid ook. We mogen nu blij zijn als het gebeurt, maar het is natuurlijk wel een schande dat het zo moet.
Nou, nee, bepaald niet. Of je moet dat letterlijk voor élke winnaar zo zien. Ik weet nog niet of ik ga stemmen, maar als ik dat doe wordt het zeker op Kroatië.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 09:49 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Als Kroatië wint weet iedereen dat het een manufactured overwinning is.
Waarom zou ik op een concurrent stemmen. Gewoon random op Estland ofzoquote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:03 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Je krijgt idd haast de neiging om op Kroatië te stemmen, om maar te voorkomen dat Israël wint.
Als de rest van de televote redelijk random is verdeeld dan is de winnaar al bekend.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarom zou ik op een concurrent stemmen. Gewoon random op Estland ofzo
Er zijn natuurlijk ook mensen die het echt een leuk liedje vindenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou, nee, bepaald niet. Of je moet dat letterlijk voor élke winnaar zo zien. Ik weet nog niet of ik ga stemmen, maar als ik dat doe wordt het zeker op Kroatië.
Hopelijk pakken wij veel televotes. Dat verwacht ik eerlijk gezegd wel.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Als de rest van de televote redelijk random is verdeeld dan is de winnaar al bekend.
Ja waarschijnlijk wel, maar onze juryscore gaat heel laag zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hopelijk pakken wij veel televotes. Dat verwacht ik eerlijk gezegd wel.
Tja, als het andersom was geweest hadden mensen hetzelfde gezegd, maar dan andersom, je doet het als producer sowieso nooit goed (behalve als je gewoon netjes een loting doet).quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:07 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk ook mensen die het echt een leuk liedje vindenMaar Kroatië wordt wel érg duidelijk richting de overwinning geduwd. Uit de streams blijkt namelijk niet dat het nou zoveel populairder is dan bv. Oekraïne... en die mogen als 2e aantreden.
Een jury zou zich toch minder moeten aantrekken van de startvolgorde dan het random publiek. Vind het zeker bij onze inzending lastig te bepalen hoeveel jurypunten we überhaupt zouden krijgen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk wel, maar onze juryscore gaat heel laag zijn
Ik zeg ook niet dat Joost moet winnen, en zijn optreden vond ik ook niet zo geweldig. In een random optreden bij een feestje is hij veel beter, laat hem maar lekker razen ipv zo'n braaf gebeuren dat ze er nu van hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, als het andersom was geweest hadden mensen hetzelfde gezegd, maar dan andersom, je doet het als producer sowieso nooit goed (behalve als je gewoon netjes een loting doet).
Kroatië heeft gewoon een absoluut winwaardig liedje, zit lekker in elkaar, mooi feestje, etc. Ook wat uptempo feestnummer wat mij betreft wel véél beter dan Joost, waarvan ik de studioversie echt een heerlijk nummer vind, maar wat live echt enorm underwhelming was (in mijn ogen, uiteraard) met vooral wat praten en verder 95% hangen op de deuntjes en de effecten
De juryscore gaat niet laag zijn vanwege de startvolgorde maar omdat Joost dingen doet die jury's niet waarderen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Een jury zou zich toch minder moeten aantrekken van de startvolgorde dan het random publiek. Vind het zeker bij onze inzending lastig te bepalen hoeveel jurypunten we überhaupt zouden krijgen.
Ik schat in dat de 5e positie ons meer televote punten kost dan jurypunten.
Aannamesquote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:14 schreef Momo het volgende:
[..]
De juryscore gaat niet laag zijn vanwege de startvolgorde maar omdat Joost dingen doet die jury's niet waarderen.
Ik zei dinsdag ook, Kroatie mag van mij winnen en dat vind ik nog steedsquote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, als het andersom was geweest hadden mensen hetzelfde gezegd, maar dan andersom, je doet het als producer sowieso nooit goed (behalve als je gewoon netjes een loting doet).
Kroatië heeft gewoon een absoluut winwaardig liedje, zit lekker in elkaar, mooi feestje, etc. Ook wat uptempo feestnummer wat mij betreft wel véél beter dan Joost, waarvan ik de studioversie echt een heerlijk nummer vind, maar wat live echt enorm underwhelming was (in mijn ogen, uiteraard) met vooral wat praten en verder 95% hangen op de deuntjes en de effecten
Oh zo bedoelde je het! Duidelijk nu.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:14 schreef Momo het volgende:
[..]
De juryscore gaat niet laag zijn vanwege de startvolgorde maar omdat Joost dingen doet die jury's niet waarderen.
Gezien het hele RAI-verhaal zie ik nu eerder Zwitserland winnen als het geen landslide voor Israel wordt. Bij Kroatië was het toch vooral de televote die de kar zou moeten trekken in combinatie met een verwachte verdeelde jury.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zei dinsdag ook, Kroatie mag van mij winnen en dat vind ik nog steeds![]()
Maar het lijkt nu alsof ze móeten winnen en dat vind ik zo jammer.
Nog even hierop terugkomend. De jury gaat vananvond toch al punten geven? Wat nu als Joost morgen een statement maakt?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Vanuit de jury zijn er juist al flink wat boycot-verhalen met juryleden die openlijk roepen dat ze geen punten aan Israel geven.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nog even hierop terugkomend. De jury gaat vananvond toch al punten geven? Wat nu als Joost morgen een statement maakt?
Of denk je dat zijn houding van de afgelopen avond al genoeg was om de jury tegen zich in het harnas te jagen?
Ja die stemmen vanavond. De jury's krijgen daar waarschijnlijk niet veel van mee. Het gaat om op het optreden van Joost dat gewoon weinig jurypunten gaat krijgen. Helemaal niks te maken met Israël of wat dan ook.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nog even hierop terugkomend. De jury gaat vananvond toch al punten geven? Wat nu als Joost morgen een statement maakt?
Of denk je dat zijn houding van de afgelopen avond al genoeg was om de jury tegen zich in het harnas te jagen?
Pure onzin, er is nog helemaal niet bekend wie de juryleden zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Vanuit de jury zijn er juist al flink wat boycot-verhalen met juryleden die openlijk roepen dat ze geen punten aan Israel geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |