Triestquote:Op maandag 18 maart 2024 16:14 schreef Vincent_student het volgende:
Ik heb mijn eigen boeken die ik neerzette in de AH boekenkast zien terugkomen op Marktplaats. En niet "gratis op te halen".![]()
De glans is er wel een beetje af bij jou he?quote:Op maandag 18 maart 2024 22:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
Maar ja, dat gebeurt ook alleen maar bij lui die een electrische auto rijden. Dat is vragen om problemen.
Ik kreeg een tijdje terug op mijn lazer van iemand die ook zo'n minibieb voor de deur heeft staan. Volgens haar deed ik er te veel boeken in.quote:Op maandag 18 maart 2024 16:14 schreef Vincent_student het volgende:
Ik heb mijn eigen boeken die ik neerzette in de AH boekenkast zien terugkomen op Marktplaats. En niet "gratis op te halen".![]()
Sindsdien doe ik dat niet meer en breng ik ze weg naar de kringloopwinkel (van Werkman?)
Goed dat TS hierover een boekje opendoetquote:Op maandag 18 maart 2024 16:00 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb haar al meerdere mini bieb's zien leeg roven zodat ze haar eigen bieb gevuld kan houden
Jezes, dat is wel érg sneu zeg. Heb je d'r al mee geconfronteerd?quote:Op maandag 18 maart 2024 16:00 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb haar al meerdere mini bieb's zien leeg roven zodat ze haar eigen bieb gevuld kan houden
Heb alberto al gebeld, die komt binnenkort langs voor een spraakmakende confrontatiequote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:44 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Jezes, dat is wel érg sneu zeg. Heb je d'r al mee geconfronteerd?
Vergeet zijn zusje niet, maar die was niet voor herhaling vatbaar... Helemaal verlept.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:58 schreef Cockwhale het volgende:
Je ma d'r doos is ook met een mini-bieb, wordt van alles door Jan en alleman ingedouwd.
Zoiets heb ik ook gemerkt. Ik heb een gigantische bibliotheek. Nu ben ik zover, dat ik denk, wat moet ik ermee. Heel veel boeken die ik nooit ga lezen. Dan hou ik er zo'n 1.000 of 2.000 over denk ik die ik wil houden. Ik heb een keer meegemaakt bij een kringloopwinkel die me de boeken neer zag zetten, een medewerker, hij viste de Suske en Wiskes eruit en zei, de rest hoeven we niet. Dus ik gooi ook heel veel weg in de oudpapier-container.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:52 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ik kreeg een tijdje terug op mijn lazer van iemand die ook zo'n minibieb voor de deur heeft staan. Volgens haar deed ik er te veel boeken in.
Euh wat? Is dat niet het hele punt? Ik heb inderdaad heel veel boeken waar ik vanaf wil, dus elke keer als ik zag dat er plek was zette ik er een paar bij haar in dat ding. Maar dat is dus kennelijk niet de bedoeling.
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:42 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook gemerkt. Ik heb een gigantische bibliotheek. Nu ben ik zover, dat ik denk, wat moet ik ermee. Heel veel boeken die ik nooit ga lezen. Dan hou ik er zo'n 1.000 of 2.000 over denk ik die ik wil houden. Ik heb een keer meegemaakt bij een kringloopwinkel die me de boeken neer zag zetten, een medewerker, hij viste de Suske en Wiskes eruit en zei, de rest hoeven we niet. Dus ik gooi ook heel veel weg in de oudpapier-container.
Wat een asociale hufterquote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:42 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook gemerkt. Ik heb een gigantische bibliotheek. Nu ben ik zover, dat ik denk, wat moet ik ermee. Heel veel boeken die ik nooit ga lezen. Dan hou ik er zo'n 1.000 of 2.000 over denk ik die ik wil houden. Ik heb een keer meegemaakt bij een kringloopwinkel die me de boeken neer zag zetten, een medewerker, hij viste de Suske en Wiskes eruit en zei, de rest hoeven we niet. Dus ik gooi ook heel veel weg in de oudpapier-container.
Nou, ik kan me het wel voorstellen. Het was een kringloop waar ik wel eens rondstruinde, want ze hadden daar mooie hifi-apparatuur. Maar ook gigantisch veel boeken en dat puilde helemaal uit. Overal in de hele winkel lagen boeken. Nu vind ik boeken ongelooflijk interessant, maar ben niet van de romans, of het moet een Den Doolaard zijn, Het Bureau, of oude Bommels uit de jaren 70 (die originele witte paperbacks met de tekeningen voorop van zijn vrouw). Maar die vind je echt niet meer bij de kringloop. 70% zijn romans (ook veel Engelstalig). De rest van de boeken waren niet bijster interessant. De pareltjes heb ik al (bijv. Cosmos van Carl Sagan), op een paar na, die zeer moeilijk te vinden zijn. Laatst vond ik nog een Amerikaanse veldgids uit de jaren 60 die in Amerika gemakkelijk 60 dollar doet daar, en hier op Marktplaats een tientje! Ik geniet daar nog steeds van.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |