abonnement Unibet Coolblue
  maandag 18 maart 2024 @ 15:42:11 #1
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_212872846
Ik wil weten van iedereen wat voor niches of gaten in de economische of sociaal maatschappelijke sectoren jij persoonlijk denkt te kunnen zien waar veel potentie is voor innovatie. Ik verwacht niet dat je alles heb onderzocht en bezig ben met projecten opzetten of zoiets. Het is natuurlijk veel makkelijker gezegd dan gedaan om een succesvolle bedrijf op te zetten en profiteren. Maar wat denk jij te kunnen zien wat anderen nog niet zien?

TS begint met een voorbeeld:

Ik geloof dat Juridische Vertegenwoordiging gericht op de doelgroep van GGZ en Psychiatrische Patiënten een gat in de markt is waar veel uit te halen valt. Het is hard nodig en ontbreekt vaak bij de doelgroep Psychiatrische Patiënten. Ik denk dat als iemand een juridische dienstverleningsorganisatie opricht dat specifiek gericht is om Psychiatrische Patiënten te ondersteunen en vertegenwoordigen bij alle juridische zaken die deze doelgroep mee te maken krijgt, dan kan het echt heel succesvol worden.

Welke gaten zijn er volgens jou in de samenleving?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 18 maart 2024 @ 15:52:57 #2
396386 sturmpie
for night & nature
pi_212872972
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2024 15:42 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik geloof dat Juridische Vertegenwoordiging gericht op de doelgroep van GGZ en Psychiatrische Patiënten een gat in de markt is waar veel uit te halen valt. Het is hard nodig en ontbreekt vaak bij de doelgroep Psychiatrische Patiënten. Ik denk dat als iemand een juridische dienstverleningsorganisatie opricht dat specifiek gericht is om Psychiatrische Patiënten te ondersteunen en vertegenwoordigen bij alle juridische zaken die deze doelgroep mee te maken krijgt, dan kan het echt heel succesvol worden.
toevallig heb ik daar 1x mee te maken gehad tijdens 't wonen in 'n RIBW.
mij werd agressief en psychotisch gedrag ten laste gelegd met 'n voorstel om mij 6 maanden te laten opnemen in 'n zwakzinnigen inrichting.
automatisch kreeg ik 'n advocaat toegewezen die mij bijstond voor het gesprek met 'n rechter die de situatie moest beoordelen. die advocaat was gratis.

ik denk niet dat 't 'n gat in de markt is omdat zoiets uit de subsidiepot betaald wordt en men is doorgaans terughoudend op dat gebied.

er is ook al zoiets als: juridisch loket
en dit: https://www.rechtshulp-ggzclienten.nl/
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
  maandag 18 maart 2024 @ 15:57:00 #3
396386 sturmpie
for night & nature
pi_212873019
volgens mij is glas ophalen 'n gat in de markt.
uw glas opgehaald voor ¤1 bijv.
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_212873128
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 15:57 schreef sturmpie het volgende:
volgens mij is glas ophalen 'n gat in de markt.
uw glas opgehaald voor ¤1 bijv.
ja, voor een kind van 11 die wat snoep wil kopen.
pi_212873203
Ik geloof dat Juridische Vertegenwoordiging gericht op de doelgroep van asielzoekers een gat in de markt is waar veel uit te halen valt. Het is hard nodig en ontbreekt vaak bij de doelgroep asielzoekers. Ik denk dat als iemand een juridische dienstverleningsorganisatie opricht dat specifiek gericht is om asielzoekers te ondersteunen en vertegenwoordigen bij alle juridische zaken die deze doelgroep mee te maken krijgt, dan kan het echt heel succesvol worden.
pi_212873838
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 15:57 schreef sturmpie het volgende:
volgens mij is glas ophalen 'n gat in de markt.
uw glas opgehaald voor ¤1 bijv.
En hoe ga je dat rendabel maken?
pi_212873887
Ik denk dat er een gat is in de markt voor kuttopics :D
pi_212876375
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 17:16 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Ik denk dat er een gat is in de markt voor kuttopics :D
Is hiermee gevuld.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_212878987
Ga ik natuurlijk niet zeggen, straks ga jij er mee aan de haal.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_212879016
Een hele grote winkel met meerdere verdiepingen met roltrappen ertussen, die winkel verkoopt dan vanalles van schoolspullen en kleren tot aan servies en meubels.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_212879065
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 06:36 schreef stavromulabeta het volgende:
Een hele grote winkel met meerdere verdiepingen met roltrappen ertussen, die winkel verkoopt dan vanalles van schoolspullen en kleren tot aan servies en meubels.
Dat klinkt...
Vrij &
Dramatisch
pi_212879336
Bij gaten in de markt denk ik aan iets waar veel geld te verdienen valt. Dat is jouw voorbeeld overduidelijk niet. De meeste patiënten in de GGZ hebben door hun aandoening vrijwel geen geld. Daarom zijn advocaten in Wvggz zaken vrijwel alleen gesubsidieerd.
pi_212881008
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 07:58 schreef Jaeger85 het volgende:
Bij gaten in de markt denk ik aan iets waar veel geld te verdienen valt. Dat is jouw voorbeeld overduidelijk niet. De meeste patiënten in de GGZ hebben door hun aandoening vrijwel geen geld. Daarom zijn advocaten in Wvggz zaken vrijwel alleen gesubsidieerd.
Het was op basis van de OP ook al wel duidelijk dat het topic niet als serieus gezien moet worden. En verder zouden mensen wel gek zijn. Dit dus:
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 06:14 schreef Ludachrist het volgende:
Ga ik natuurlijk niet zeggen, straks ga jij er mee aan de haal.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
  Moderator dinsdag 19 maart 2024 @ 15:00:56 #14
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_212883209
Ja dit gaat 'm niet worden.
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')