SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
3 van de 4 grootste uitgaande transfers van Ajax zijn verdedigers of middenvelders. Frenkie, De Ligt en Martinez.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou vooral eens in de eredivisie naar de grootste uitgaande transfers kijken van de laatste 10 jaar ofzo, vermoed dat je daar voornamelijk aanvallers en/of buitenspelers terugziet.
https://www.transfermarkt(...)&leihe=&w_s=&zuab=abquote:Op maandag 18 maart 2024 13:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou vooral eens in de eredivisie naar de grootste uitgaande transfers kijken van de laatste 10 jaar ofzo, vermoed dat je daar voornamelijk aanvallers en/of buitenspelers terugziet.
4 van de top 10. Maar grappig genoeg ook 4 van de top 25. Verdedigers en keepers brengen inderdaad zelden veel op.quote:1
Antony Antony
Rechtsbuiten
22 22/23 Brazilië
Manchester United Manchester Utd.
Engeland Premier League
95,00 mln. ¤
2
Frenkie de Jong Frenkie de Jong
Centraal middenveld
22 19/20 Nederland
FC Barcelona Barcelona
Spanje LaLiga
86,00 mln. ¤
3
Matthijs de Ligt Matthijs de Ligt
Centrale verdediger
19 19/20 Nederland
Juventus FC Juventus
Italië Serie A
85,50 mln. ¤
4
Lisandro Martínez Lisandro Martínez
Centrale verdediger
24 22/23 Argentinië
Manchester United Manchester Utd.
Engeland Premier League
57,37 mln. ¤
5
Hirving Lozano Hirving Lozano
Rechtsbuiten
24 19/20 Mexico
SSC Napoli SSC Napoli
Italië Serie A
45,00 mln. ¤
6
Mohammed Kudus Mohammed Kudus
Aanvallend middenveld
23 23/24 Ghana
West Ham United West Ham United
Engeland Premier League
43,00 mln. ¤
7
Cody Gakpo Cody Gakpo
Centrumspits
23 22/23 Nederland
Togo
FC Liverpool Liverpool
Engeland Premier League
42,00 mln. ¤
8
Davinson Sánchez Davinson Sánchez
Centrale verdediger
21 17/18 Colombia
Tottenham Hotspur Tottenham
Engeland Premier League
42,00 mln. ¤
9
Jurrien Timber Jurrien Timber
Centrale verdediger
22 23/24 Nederland
Curaçao
FC Arsenal FC Arsenal
Engeland Premier League
40,00 mln. ¤
10
Hakim Ziyech Hakim Ziyech
Rechtsbuiten
27 20/21 Marokko
Nederland
Chelsea FC Chelsea
Engeland Premier League
40,00 mln. ¤
Het wordt toch wel eens tijd dat wij in dit lijstje komen te staan.quote:Op maandag 18 maart 2024 14:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
https://www.transfermarkt(...)&leihe=&w_s=&zuab=ab
[..]
4 van de top 10. Maar grappig genoeg ook 4 van de top 25. Verdedigers en keepers brengen inderdaad zelden veel op.
Dat lijstje boeit niemandquote:Op maandag 18 maart 2024 14:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het wordt toch wel eens tijd dat wij in dit lijstje komen te staan.
Alle hoop op Hancko en Santi.
Mensen die zich hier druk om maken hebben doorgaans een hele kleine penis.quote:Op maandag 18 maart 2024 15:22 schreef TweedeKlum het volgende:
Sjors, de commentator bij Heerenveen-Feyenoord gisteren, way to go ESPN.
[ x ]
Elke week weer, over elke commentator in Nederland. Leuke rubriek blijft dat toch. Laat gaaaaan.quote:Op maandag 18 maart 2024 15:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Mensen die zich hier druk om maken hebben doorgaans een hele kleine penis.
Mwah, ik vind het echt wel irritant als de commentator bij wedstrijden duidelijk niet voor Feyenoord is. Geeft toch ook weer een stukje beeldvorming mee. Ik keek gisteren Engels commentaar dus heb er niet op gelet, overigens (kijk mij eens speciaal zijn).quote:Op maandag 18 maart 2024 15:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Mensen die zich hier druk om maken hebben doorgaans een hele kleine penis.
Zo'n flauw grapje moet ook gewoon kunnen.quote:Op maandag 18 maart 2024 15:22 schreef TweedeKlum het volgende:
[ x ]
Wow dat dit kan in Nederland.quote:Op maandag 18 maart 2024 15:22 schreef TweedeKlum het volgende:
[ x ]
Mario Been OPHEFFENquote:Op maandag 18 maart 2024 17:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wow dat dit kan in Nederland.
En de overheid doet NIETS.
Sierd is voor Atletico dus als je er dan tegen speelt kan dat best vervelend zijn, tegen Real vond hij het wel leuk van Ajax.quote:Op maandag 18 maart 2024 16:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het echt wel irritant als de commentator bij wedstrijden duidelijk niet voor Feyenoord is. Geeft toch ook weer een stukje beeldvorming mee. Ik keek gisteren Engels commentaar dus heb er niet op gelet, overigens (kijk mij eens speciaal zijn).
Vond het vooral bij Sierd de Vos met de CL-wedstrijden vervelend, contrast tussen wedstrijden van Ajax en Feyenoord is niet echt normaal, stukje beleving wat je mist wel (alhoewel ik Sierd sowieso irritant vind).
Of gewoon wat haren op je zak krijgen.quote:Op maandag 18 maart 2024 18:36 schreef fetX het volgende:
Gewoon seizoenskaart nemen. Heb je al de helft minder commentaar, ja toch.
Ja ik snap dus echt niet dat je je daar druk om kan maken. Maar goed, ieder zijn ding.quote:Op maandag 18 maart 2024 18:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Of gewoon wat haren op je zak krijgen.
Ik vind sommige commentatoren ook waanzinnig slecht, maar dan vooral omdat ze waanzinnig slecht zijn (hallo iedere commentator die Leo heet)
Mensen die gaan analyseren hoe blij er wordt gereageerd op een doelpunt in vergelijking met bij een andere club hebben inderdaad een micropenis
Alles voor de clicks.quote:Op maandag 18 maart 2024 19:48 schreef alopio het volgende:
Hoe zit het trouwens met die rel rond PSV waar @:zka een aantal maanden geleden mee kwam. Strijd zou nog spannend worden toch? Schandaal wat er aankwam? Niks meer van gehoord, ook niet bij een andere club. Was zeker weer onzin
Je hebt het over @ZKAquote:Op maandag 18 maart 2024 19:48 schreef alopio het volgende:
Hoe zit het trouwens met die rel rond PSV waar @:zka een aantal maanden geleden mee kwam. Strijd zou nog spannend worden toch? Schandaal wat er aankwam? Niks meer van gehoord, ook niet bij een andere club. Was zeker weer onzin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |