Dat bedoel ik.quote:Op maandag 18 maart 2024 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zegt precies wat ik hier steeds lees
Dat Ash een front met belgen vormt om als enige Nederlander over te blijven
In een bepaalde groepquote:Op maandag 18 maart 2024 09:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Straattaal is wel een onderdeel van de Nederlandse cultuur.
Jimmy heeft er baat bij om hem bij de belgen te houden.quote:Op maandag 18 maart 2024 10:02 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy weer aandringen bij tom dat hij goed maakt met karen. Tom heeft er geen zin meer in.
Generatie eerder.quote:
Kom maar opquote:Op maandag 18 maart 2024 10:05 schreef OmaJacky het volgende:
Jimmy geeft advies aan Tom dat als hij zo door blijft gaan met zich distantiėren van die groep dat ze hem dan op de bank zullen zetten.
Anders ook wel. Tom zegt ik heb niet verkeersd gedaan en ik moet weer gaan goedmaken en niemand zegt iets tegen hun wat ze doen. Hoi heeft zo gelijk hiermee. Ook jimmy zegt niets tegen karen en ashleyquote:Op maandag 18 maart 2024 10:05 schreef OmaJacky het volgende:
Jimmy geeft advies aan Tom dat als hij zo door blijft gaan met zich distantiėren van die groep dat ze hem dan op de bank zullen zetten.
Feitelijk heeft hij gelijk. Tom loopt een veel grotere kans om genomineerd te worden op dit moment, dan wanneer hij het goed maakt, en wellicht een beetje toneel speelt.quote:Op maandag 18 maart 2024 10:05 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy doet voorkomen dat Tom het goed moet maken omdat hij anders genomineerd wordt. Waarom geloof ik jimmy niet zo. Die heeft te veel en te vaak totaal verschillende dingen gezegd en gedaan.
Met dat gevoel zit ik ook te luisteren. Weet niet wat ik aan Jimmy heb.quote:Op maandag 18 maart 2024 10:05 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy doet voorkomen dat Tom het goed moet maken omdat hij anders genomineerd wordt. Waarom geloof ik jimmy niet zo. Die heeft te veel en te vaak totaal verschillende dingen gezegd en gedaan.
En dan nog,Tom op de bank gaat weer een overwinning zijn.quote:Op maandag 18 maart 2024 10:05 schreef Koos1958 het volgende:
En ja hoor nu over Alice beginnen dat die maar 1 uur hoeft. Stoker jimmy. Tom antwoord het maakt mij niet uit he hier zittenquote:Op maandag 18 maart 2024 10:07 schreef marky het volgende:
Laat Tom het lekker op zijn eigen manier doen. Tom heeft zich afgelooen avond prima vermaakt met Randy en Ty. Hij was vrolijk en aan het lachen beetje gametalk maar geen gekonkel.
Ik zie een haar uittrekkende Karen nu voor me in een hoekje.quote:Op maandag 18 maart 2024 10:08 schreef Ireth het volgende:
Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd naar het in paniek ronddolen van Kaar als Ashley er niet meer zou zijn...
Maar hij heeft wel gelijk.quote:Op maandag 18 maart 2024 10:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En ja hoor nu over Alice beginnen dat die maar 1 uur hoeft. Stoker jimmy
Haar puzzel.quote:Op maandag 18 maart 2024 10:08 schreef OmaJacky het volgende:
Niemand durft wat tegen te zeggen tegen Ashely, ze zei queen of puzzels dus Tom die dacht pak dan die power. Z'n puzzel was nog niet eens af en toen pakte Glenn hem.
Jimmy wil Tom zo niet zien, hij ziet gewoon dat hij gekwetst is.
(Nou Jimmy, misschien kan jij even aan Karen uitleggen waarom Tom gekwetst is en dat er zo over hem gelult wordt, maar dat durf je dus ook niet ) = mijn gedachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |