Ik kan het spreken, lezen en schrijven.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja mooi... maar ik blijf het moeilijk vinden..
Jij bent toch een Fries? Of...quote:Op maandag 18 maart 2024 09:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kan het spreken, lezen en schrijven.
Je moet niks...quote:Op maandag 18 maart 2024 09:25 schreef Tuttebolleke het volgende:
Dusssssss…….ik moet terug gaan lezen ?
Jawis.quote:
Maar anders snap ik niet wat er is gebeurd ?quote:
Frummel wil geen verslag geven.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:30 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Maar anders snap ik niet wat er is gebeurd ?
Nou ja ik ga maar ff bij stream verslagen kijken.
Zooooo fijn dat dat gedaan wordt 🥰
Ik heb ook teruggelezen om de 2 pagina's weliswaar maar voor mij blijven die bakken ook vaag... ik ga even naar insta om te kijken wat daar staat..quote:Op maandag 18 maart 2024 09:30 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Maar anders snap ik niet wat er is gebeurd ?
Nou ja ik ga maar ff bij stream verslagen kijken.
Zooooo fijn dat dat gedaan wordt 🥰
Zozo ook wel verschillende plekjes gehad...quote:Op maandag 18 maart 2024 09:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jawis.
Woon nu in Leeuwarden maar heb ook in:
Vegelinsoord,
Joure,
Lemmer,
Nes,
en Burgum gewoond.
Ook nog een jaar Amsterdam.Maar dat was geen succes.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zozo ook wel verschillende plekjes gehad...
Kort en bondig.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:47 schreef Tuttebolleke het volgende:
Nou er is dus niks gebeurd in bb land
Ooow oké, ik kan me daar iets bij voorstellen...quote:Op maandag 18 maart 2024 09:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook nog een jaar Amsterdam.Maar dat was geen succes.
Welnee... ik hou d'r ook mee op...quote:Op maandag 18 maart 2024 09:47 schreef Tuttebolleke het volgende:
Nou er is dus niks gebeurd in bb land
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |