Ja precies dat.... wat een afgang...quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat BB hier mee gaat doen
Eigenlijk maakt Ash er nu haar spel van.
Hopelijk gaat er niets tussen 9.50 en 11.15 gebeuren dan ben ik bij de fysioquote:
En ze heeft het ook nog gezegd he dat ze het spel van BB overneemt ( zoiets dergelijk weet het niet woordelijk meer)quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja precies dat.... wat een afgang...
Ik gok wat later op de dag maar you never know met BBquote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk gaat er niets tussen 9.50 en 11.15 gebeuren dan ben ik bij de fysio
Allemaal gedoe met die opdracht... volgens mij staat er wel het 1 en anders in de streamverslagenquote:
Oh zal ik daar wel even lezen..quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Allemaal gedoe met die opdracht... volgens mij staat er wel het 1 en anders in de streamverslagen
Ooow echt, dat heb ik dan weer niet meegekregen.. hier moet toch een sanctie opkomen ofzo..quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ze heeft het ook nog gezegd he dat ze het spel van BB overneemt ( zoiets dergelijk weet het niet woordelijk meer)
Het wisselt hier met de dag/met het moment.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh, hoe is het nu?
Mooie vogels he
Een Wappie,quote:Op dinsdag 19 maart 2024 10:29 schreef Lovely het volgende:
Nu ben ik wel nieuwsgierig wie dat geschreven heeft
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 07:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Het was dus weer voer voor psychologen in de CoS vannacht..... vermoeiend.
Goedemorgen trouwens.
Ja hoor,deze post is al oud.En het gezeik er achter ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |