Dan kunnen febogastjes naar binnen om batterijen te pakken ofzo zonder risico dat ze een bewoner tegen het lijf lopen.quote:Op maandag 18 maart 2024 08:54 schreef Dotteke het volgende:
Waarom moeten ze toch steeds kijkjen of de deur van de de voorraadkamer dicht is?
Als hij veel om dilano geeft moet hij haast wel wil hij hem eren. Dilano wilde Ashley ook graag eruit.quote:Op maandag 18 maart 2024 08:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee joh doet hij niet. Veel stoere uitspraken maar puntje bij paaltje niet doen.hij zou ook weggaan als dilano eruit zou zijn.
Omdat de Febo dan wat dingen kan regelen daar. Neerleggen/bijvullen/weghalenquote:Op maandag 18 maart 2024 08:54 schreef Dotteke het volgende:
Waarom moeten ze toch steeds kijkjen of de deur van de de voorraadkamer dicht is?
Nou dat zou een ramp zijnquote:Op maandag 18 maart 2024 08:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan kunnen febogastjes naar binnen om batterijen te pakken ofzo zonder risico dat ze een bewoner tegen het lijf lopen.
Omdat er mensen in dat voorraadhok komen van buiten. Dingen aanvullen. Waszakken weghalen. etc etcquote:Op maandag 18 maart 2024 08:54 schreef Dotteke het volgende:
Zodat Karen niet ongemerkt naar de ballen kanquote:Op maandag 18 maart 2024 08:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ahh wat lief dat dekentje vast houden voor Karen haha
Denk dat de bewoners ze wel meer zien, ze zullen heus wel vaker naar achter vertrekken, al is het voor een gesprek met een zielenknijper.quote:Op maandag 18 maart 2024 08:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan kunnen febogastjes naar binnen om batterijen te pakken ofzo zonder risico dat ze een bewoner tegen het lijf lopen.
quote:Op maandag 18 maart 2024 09:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik zou als undercover gewoon die hele bak met dominostenen over de schutting kiepen. Kunnen ze ook niet bouwen.
Een fles olie er in gooien.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik zou als undercover gewoon die hele bak met dominostenen over de schutting kiepen. Kunnen ze ook niet bouwen.
Dan heb je slecht opgelet.quote:Op maandag 18 maart 2024 08:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik herken het...
Daarom is Tom voor mij niet interessant. Ik ken hem niet. Hij wauwelt, kijkt boos, maakt mensen boos.
Zonde
Alleen als hij met Ashley en Karen op de bank zou zitten stem ik op hem om te blijven.
Karens luisteren niet.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:16 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dan heb je slecht opgelet.
Hij heeft zijn hele ziel en zaligheid blootgelegd.
Zijn levensverhaal, zijn struggles en zijn toekomstplannen.
Dus Jimmy heeft de hele week lopen miepen over een mogelijk dubbelspel van Dilano, maar de bal die door de kijkers teruggekaatst wordt dat hij zelf ook niet helemaal zuiver speelde wordt vakkundig weggemanoeuvreerd door 'm.quote:Op maandag 18 maart 2024 01:01 schreef kater1 het volgende:
Randy vraagt opeens aan Jimmy 'hoe gaat met jou'. Lief. Jimmy zou willen weten hoe het nu met Dilano gaat. Voor Jimmy was hij een winnaar. Maar als het publiek dat niet ziet. Hij heeft geleerd hoe je in een vriendschap moet staan. Het werd wel erg getest. Over de telefoontjes van fans, de valse piano. De berichten over dubbelspel van Jimmy die Dilano kreeg. Randy vind alles heftig.
Jimmy overdrijft weer eensquote:Op maandag 18 maart 2024 01:08 schreef kater1 het volgende:
Randy zegt dat hij dacht dat de vriendschap tussen Jimmy en Dilano echt hecht was. Jimmy kwam erachter dat Dilano alles doorvertelde. Het was eigenlijk een heel juicy week. Maar stel je voor dat het tussen jou en Tyron zou gebeuren. Maar we hebben het uitgesproken. Eindconclusie Randy 'gekke bubbel waar we hier inzitten' Nu Randy over dat hij relaxed is en dat mensen ook zeiden dat hij anders moet zijn. ' Maar ik kan het niet mooier maken'.
Tom leert zo enorm veel in dat huis, hij gaat er sws als groter uitkomen, Jimmy, Tyron en Alice ook maar Tom het meeste.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:16 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dan heb je slecht opgelet.
Hij heeft zijn hele ziel en zaligheid blootgelegd.
Zijn levensverhaal, zijn struggles en zijn toekomstplannen.
zou geld uit de pot gaan dan ookquote:Op maandag 18 maart 2024 08:30 schreef Rhosyn het volgende:
Wat gebeurt er als undercovers ontmaskert zijn. Jimmy en Danny zijn eigenlijk al wel ontmaskert. Die worden scherp in de gaten gehouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |