Branco Pirlo schijnt dan opeens niet de motoriek van een baksteen te hebbenquote:Op zondag 17 maart 2024 19:12 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Alex Kroes en die doorstromende coach van Jong Ajax zijn de grote verlossers. Over 2 jaar staat Ajax weer in de halve finale van de Champions League.
Het verschil is alleen dat psv en feyenoord straks 75 miljoen startgeld gaan krijgen door deelname in de CL waardoor ze zich structureel kunnen gaan versterken en dat ajax in de financiele en een sportieve crisis zit....quote:Op zondag 17 maart 2024 19:16 schreef Pedroso het volgende:
Met een beetje goed beleid doe je over 2 jaar zeker mee om het kampioenschap, volgend jaar top 3.
Het is nou ook niet zo dat Feyenoord en PSV zo geweldig zijn. Als Slot en L, de Jong er niet meer zijn dan is het al direct een stuk minder.
het aantal tegendoelpunten dit seizoen en hoe je vandaag voor de dag komt zijn 2 verschillende dingen hequote:Op zondag 17 maart 2024 19:22 schreef klaasweetalles het volgende:
van het schip vond ajax best wel goed spelen bij espn....zijn we allemaal blind
ajax heeft 73 goals tegen gekregen in alle competities dit seizoen
Gaat meevallen Klaas, misschien wel goed voor Ajax dat ze niet teveel geld gaan uitgeven. Veel geld uitgeven aan transfers betekent ook veel te hoge salarissen. Dat gaan PSV en Feijenoord ook merken, de zekerheidjes kosten een godsvermogen en dan is het nog maar de vraag of ze willen komen.quote:Op zondag 17 maart 2024 19:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het verschil is alleen dat psv en feyenoord straks 75 miljoen startgeld gaan krijgen door deelname in de CL waardoor ze zich structureel kunnen gaan versterken en dat ajax in de financiele en een sportieve crisis zit....
Even quoten dit.quote:Op zondag 17 maart 2024 19:16 schreef Pedroso het volgende:
Met een beetje goed beleid doe je over 2 jaar zeker mee om het kampioenschap, volgend jaar top 3.
Het is nou ook niet zo dat Feyenoord en PSV zo geweldig zijn. Als Slot en L, de Jong er niet meer zijn dan is het al direct een stuk minder.
Goh, dat geld kreeg Ajax ook aantal jaren achter elkaar. Daarnaast ook nog eens hoge uitgaande transfers en CL inkomsten destijds. Het kan snel gaan in de voetbalwereld.quote:Op zondag 17 maart 2024 19:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het verschil is alleen dat psv en feyenoord straks 75 miljoen startgeld gaan krijgen door deelname in de CL waardoor ze zich structureel kunnen gaan versterken en dat ajax in de financiele en een sportieve crisis zit....
Ik denk dat jij nog niet bewust bent in welke financiële crisis ajax nu zit. Ze hebben dit seizoen al 20 miljoen moeten lenen om een tekort af te dekken. AJax kan niet langer op een Champions Ligue begroting blijven functioneren. Dus dat betekent keihard gaan bezuinigen komende seizoenen.quote:Op zondag 17 maart 2024 19:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Gaat meevallen Klaas, misschien wel goed voor Ajax dat ze niet teveel geld gaan uitgeven. Veel geld uitgeven aan transfers betekent ook veel te hoge salarissen. Dat gaan PSV en Feijenoord ook merken, de zekerheidjes kosten een godsvermogen en dan is het nog maar de vraag of ze willen komen.
Eerst maar eens de organisatie op orde en alleen kopen als het de grote talenten niet in de weg staat, als dat gebeurd dan heb ik er wel vertrouwen in.
Dat zou inderdaad best kunnen als je wat matige spelers bij elkaar raapt uit andere competities van een jaartje of 26-28. De vraag is alleen of je dat zou moeten willen. Ajax is stuk vanaf de bodem, dat moet eigenlijk van onderaf helemaal worden herbouwd. Het probleem is alleen dat je teveel Europese inkomsten gaat missen en je goede naam naar de kloten gaat als je in de tussentijd niet een beetje fatsoenlijk eerste team samenstelt.quote:Op zondag 17 maart 2024 19:16 schreef Pedroso het volgende:
Henderson was zo’n gerichte aanwinst. 1x gewonnen met hem erbij?quote:Op zondag 17 maart 2024 19:09 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
een paar gerichte aankopen kan best schelendaarnaast weet je ook niet hoe het zal gaan na dit seizoen in zowel eindhoven als rotterdam he.
Maar vantevoren al die handdoek soort van in de ring gooien daar weiger ik aan mee te doen.
Weinigen dat horen zeggen hoor. Begon aardig maar daarna teveel teruggezakt. Snap ook niet helemaal wat taylor te maken heeft met toekomstige aanwinsten trouwens.quote:Op zondag 17 maart 2024 20:11 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Taylor was zo’n gerichte aanwinst. 1x gewonnen met hem erbij?
Excuus. Ik bedoelde natuurlijk Henderson. Voor een hoop geld laten tekenen tegen een belachelijk salaris. Een speler die over een maand of 3 al 34 is en niks meer toe kan voegen. Een hype, meer niet.quote:Op zondag 17 maart 2024 20:15 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Weinigen dat horen zeggen hoor. Begon aardig maar daarna teveel teruggezakt. Snap ook niet helemaal wat taylor te maken heeft met toekomstige aanwinsten trouwens.
ja ik sbap niet zo goed wat men denkt dan.quote:Op zondag 17 maart 2024 20:17 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Excuus. Ik bedoelde natuurlijk Henderson.
Je obsessie met Henderson begint aandoenlijk te wordenquote:Op zondag 17 maart 2024 20:17 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Excuus. Ik bedoelde natuurlijk Henderson. Voor een hoop geld laten tekenen tegen een belachelijk salaris. Een speler die over een maand of 3 al 34 is en niks meer toe kan voegen. Een hype, meer niet.
Weer zo’n domme knurft die denkt dat ik niet voor Ajax bent. Zoek mijn meer dan 25 jarige fok geschiedenis na en trek de conclusie dat ik dus voor Ajax ben maar geen Ajax bril op mijn grote gok heb, zoals jijquote:Op zondag 17 maart 2024 20:23 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Je obsessie met Henderson begint aandoenlijk te worden. Heb hem er graag bij om volgend seizoen Ajax op de rit te krijgen. Wss ben je gewoon bang voor volgend seizoen wanneer je clubje gaat instorten en Ajax weer gewoon boven jullie staat.
Leiderschap? 1x gewonnen ofzo sinds hij meespeelt. Net zo matig als de rest van de selectie. Werd niet voor niks altijd al na een uur gewisseld bij zijn laatste seizoen in Liverpool. Vergane glorie.quote:Op zondag 17 maart 2024 20:21 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ja ik sbap niet zo goed wat men denkt dan.
Heb niemand gehoord danwel gezien hier of ergens anders die verwacht dat hij de problemen oplost in zijn eentje. Geen speler die er 30 inschiet, maar is alsnog een prima speler voor eredivisiebegrippen met een berg ervaring en stukje leiderschap waar anderen van zouden kunnen profiteren.
ik snap dat de afgelopen 2.5 jaar niet onze beste periode is en het echt niet zomaar in 1 klap is opgelost maar iets minder zuur zal je denk ik wel iets beter staan vermoed ik. Even een paar reacties van je teruggekeken en ik snap wel waarom men denkt dat je geen Ajacied bent.quote:Op zondag 17 maart 2024 20:27 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Weer zo’n domme knurft die denkt dat ik niet voor Ajax bent. Zoek mijn meer dan 25 jarige fok geschiedenis na en trek de conclusie dat ik dus voor Ajax ben maar geen Ajax bril op mijn grote gok heb
Loop jij lekker weg met je Hendo’tje, hij heeft nog geen reet laten zien in positief opzicht. Gewoon een paniek aanschaf die niks toe weet te voegen.
Tja, ik mis de arrogantie en naïviteit die het gros hier heeft.quote:Op zondag 17 maart 2024 20:30 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ik snap dat de afgelopen 2.5 jaar niet onze beste periode is en het echt niet zomaar in 1 klap is opgelost maar iets minder zuur zal je denk ik wel iets beter staan vermoed ik. Even een paar reacties van je teruggekeken en ik snap wel waarom men denkt dat je geen Ajacied bent.
Doe er verder mee wat je wilt hoor
Gedraag je dan ff wat minder als een frusto Rotterdammer.quote:Op zondag 17 maart 2024 20:27 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Weer zo’n domme knurft die denkt dat ik niet voor Ajax bent. Zoek mijn meer dan 25 jarige fok geschiedenis na en trek de conclusie dat ik dus voor Ajax ben maar geen Ajax bril op mijn grote gok heb, zoals jij
Loop jij lekker weg met je Hendo’tje, hij heeft nog geen reet laten zien in positief opzicht. Gewoon een paniek aanschaf die niks toe weet te voegen.
vooral een stukje niveau. Maargoed prima verder.quote:Op zondag 17 maart 2024 20:32 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Tja, ik mis de arrogantie en naïviteit die het gros hier heeft.
Dan pas ik goed bij jouw fantastische Ajax selectie.quote:Op zondag 17 maart 2024 20:33 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
vooral een stukje niveau. Maargoed prima verder.
De waarheid is hard voor sommige Calimero’s uit Amsterdam.quote:Op zondag 17 maart 2024 20:33 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Gedraag je dan ff wat minder als een frusto Rotterdammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |