Nadat je verkeerd dekt wel jaquote:Op zondag 17 maart 2024 18:41 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dat kaplan die overtreding maakt snap ik wel trouwens.
Kijk er zijn spelers zoals Gaaei waarover de meeste het wel eens zijn dat hij altijd tegenvalt.quote:Op zondag 17 maart 2024 18:42 schreef LethalNinja het volgende:
Zucht, moet ik nu blij zijn met het punt? Ik weet het niet meer hoor. Ik ga ook niet voor de miljoenste keer zeggen welke spelers tegenvielen.
Dat is al jaren zoquote:Op zondag 17 maart 2024 18:45 schreef Shreyas het volgende:
Het is trouwens wel bizar dat Ajax pas een beetje redelijk gaat voetballen als ze achterstaan. Waarom kunnen ze een wedstrijd niet meteen op volle kracht beginnen?
Ik zie spelers die ontzettend onzeker zijn. Ik zie gebroken jongens. Maar waar het in mijn visie echt fout gaat, is bij de trainer en de staf. Dat gedrag stoort mij het meeste. Gefrustreerd gedrag op de bank, handen voor de ogen slaan, neerslachtig gedrag. Ik zie heel zwak leiderschap.quote:Op zondag 17 maart 2024 18:45 schreef Shreyas het volgende:
Het is trouwens wel bizar dat Ajax pas een beetje redelijk gaat voetballen als ze achterstaan. Waarom kunnen ze een wedstrijd niet meteen op volle kracht beginnen?
In de afgelopen jaren had Ajax een selectie die mee kon doen om het kampioenschap, nu heeft Ajax een selectie die met moeite vijfde wordt. Misschien dat je je speelstijl, mentaliteit, wedstrijdbeleving en inzet hier een beetje op moet aanpassen.quote:
Hallo Hedwigquote:Op zondag 17 maart 2024 18:48 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik zie spelers die ontzettend onzeker zijn. Ik zie gebroken jongens. Maar waar het in mijn visie echt fout gaat, is bij de trainer en de staf. Dat gedrag stoort mij het meeste. Gefrustreerd gedrag op de bank, handen voor de ogen slaan, neerslachtig gedrag. Ik zie heel zwak leiderschap.
Die reactie van de bank is over het algemeen terecht. Bij Ajax lopen verdedigers rond die de bal niet eens over 5 meter kunnen passen. Iedereen speelt veilig terug, want bijna elke pass breed wordt onderschept. Het is niet normaal hoeveel balverlies wordt geleden. Met zo weinig kwaliteit kan een trainer niet werken bij Ajax.quote:Op zondag 17 maart 2024 18:48 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik zie spelers die ontzettend onzeker zijn. Ik zie gebroken jongens. Maar waar het in mijn visie echt fout gaat, is bij de trainer en de staf. Dat gedrag stoort mij het meeste. Gefrustreerd gedrag op de bank, handen voor de ogen slaan, neerslachtig gedrag. Ik zie heel zwak leiderschap.
Er was gewoon contact, ik snap dat Gözübüyük dit niet heeft waargenomen, maar de VAR had hem op z'n minst naar het scherm kunnen roepen. Maar goed, dit gelijkspel is niet de schuld van de arbitrage, we moeten vooral naar ons zelf kijken.quote:Op zondag 17 maart 2024 18:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Net werd de herhaling van het penaltymoment nog even getoond, (close-up) leek mij er wel degelijk een om eerlijk te zijn. @:shreyas had gelijk.
dat is het ook. Dat is al ruim 2 jaar zo en keer je niet snel om. Steijn was de meest foute keuze als trainer, vh schip is niet de tactische trainer wat men vantevoren ook al wist natuurlijk. En bovenin beginnen de hoofdspelers net pas dus daar is ook een lange weg te gaanquote:Op zondag 17 maart 2024 18:48 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
ik denk niet dat je veel medestanders hebt die denken dat het een strafschop wasquote:Op zondag 17 maart 2024 18:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Er was gewoon contact, ik snap dat Gözübüyük dit niet heeft waargenomen, maar de VAR had hem op z'n minst naar het scherm kunnen roepen. Maar goed, dit gelijkspel is niet de schuld van de arbitrage, we moeten vooral naar ons zelf kijken.
Ach het is gewoon een lachwekkend kutseizoen met het ene puntverlies na het andere. Maar dit soort momenten zijn ook wel typerend, paar weken geleden zelfde met Heerenveen uit waar een bal duidelijk over de lijn was. Scheelt je alles bij elkaar toch weer 3 punten.quote:Op zondag 17 maart 2024 18:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Er was gewoon contact, ik snap dat Gözübüyük dit niet heeft waargenomen, maar de VAR had hem op z'n minst naar het scherm kunnen roepen. Maar goed, dit gelijkspel is niet de schuld van de arbitrage, we moeten vooral naar ons zelf kijken.
quote:Op zondag 17 maart 2024 18:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die reactie van de bank is over het algemeen terecht. Bij Ajax lopen verdedigers rond die de bal niet eens over 5 meter kunnen passen. Iedereen speelt veilig terug, want bijna elke pass breed wordt onderschept. Het is niet normaal hoeveel balverlies wordt geleden. Met zo weinig kwaliteit kan een trainer niet werken bij Ajax.
Ik heb vrijdag Jong Ajax - Jong PSV gekeken, we zouden er niet op achteruit gaan als we de gehele achterhoede, met uitzondering van Hato, gewoon vervangen me die van Jong Ajax.
We hebben dit in goed overleg gedaan met elkaar, want nogmaals: we zijn één. Ik zou er eigenlijk niks over zeggen, maar ik heb nu de dingen gezegd die ik niet wilde zeggen. Ik doe een stap terug.quote:Op zondag 17 maart 2024 18:52 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dat is het ook. Dat is al ruim 2 jaar zo en keer je niet snel om. Steijn was de meest foute keuze als trainer, vh schip is niet de tactische trainer wat men vantevoren ook al wist natuurlijk. En bovenin beginnen de hoofdspelers net pas dus daar is ook een lange weg te gaan
Het blijft de eredivisie hè. Volgend seizoen kan ineens heel anders zijn. Van den Boomen kan wel goed passen, Berghuis, Brobbey en Bergwijn voorin zijn gewoon prima. Keeper kan op zich ook nog wel. Als het middenveld en de defensie nou eindelijk weer eens kwaliteit kan hebben kun je volgend seizoen in ieder geval weer mee doen om plaats 2 en dus CL.quote:Op zondag 17 maart 2024 18:52 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
En bovenin beginnen de hoofdspelers net pas dus daar is ook een lange weg te gaan
Hoeft ook niet, want de beslissing en de uitslag verandert hier toch niet mee.quote:Op zondag 17 maart 2024 18:53 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ik denk niet dat je veel medestanders hebt die denken dat het een strafschop was
Het begon allemaal met Alfred S...quote:Op zondag 17 maart 2024 18:52 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dat is het ook. Dat is al ruim 2 jaar zo en keer je niet snel om. Steijn was de meest foute keuze als trainer, vh schip is niet de tactische trainer wat men vantevoren ook al wist natuurlijk. En bovenin beginnen de hoofdspelers net pas dus daar is ook een lange weg te gaan
ja die was er ook iddquote:Op zondag 17 maart 2024 18:57 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Het begon allemaal met Alfred S...
Laatste half jaar onder Ten Hag was al bar slecht. Na de uitschakeling door Benfica geen goede wedstrijd meer gespeeld en nog bijna het kampioenschap verspeeld na een grote voorspring te hebben gehad.quote:Op zondag 17 maart 2024 18:57 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Het begon allemaal met Alfred S...
Bergwijn, bijna 32 miljoen en het nog nooit ingelost. Zelfs Stevie Wonder ziet dat hij het al sinds zijn aanstelling heeft laten afweten.quote:Op zondag 17 maart 2024 18:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het blijft de eredivisie hè. Volgend seizoen kan ineens heel anders zijn. Van den Boomen kan wel goed passen, Berghuis, Brobbey en Bergwijn voorin zijn gewoon prima. Keeper kan op zich ook nog wel. Als het middenveld en de defensie nou eindelijk weer eens kwaliteit kan hebben kun je volgend seizoen in ieder geval weer mee doen om plaats 2 en dus CL.
een paar gerichte aankopen kan best schelenquote:Op zondag 17 maart 2024 19:06 schreef KlapMongeaul het volgende:
En dan denken sommigen dat je met een paar ‘gerichte’ aankopen volgend jaar weer om het kampioenschap mee doet![]()
Dit Ajax gaat pas over een jaar of 3 weer eens meedoen om het kampioenschap.
Alex Kroes en die doorstromende coach van Jong Ajax zijn de grote verlossers. Over 2 jaar staat Ajax weer in de halve finale van de Champions League.quote:Op zondag 17 maart 2024 19:06 schreef KlapMongeaul het volgende:
En dan denken sommigen dat je met een paar ‘gerichte’ aankopen volgend jaar weer om het kampioenschap mee doet![]()
Dit Ajax gaat pas over een jaar of 3 weer eens meedoen om het kampioenschap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |