Crewbash, dikke notequote:
Ook dat nog.quote:
Lekker met dat roze spul er op lijkt mij wel lekkerquote:
quote:
Ze kan je een tikkie sturen dan is ie wegquote:
weet je wat me dat allemaal wel niet kost?quote:Op maandag 18 maart 2024 07:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ze kan je een tikkie sturen dan is ie weg![]()
Goed gedrag kost niksquote:Op maandag 18 maart 2024 07:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
weet je wat me dat allemaal wel niet kost?
Begin jij nu ook al.quote:
Weer een vliegtuigje?quote:Op maandag 18 maart 2024 08:12 schreef FreshFruit het volgende:
Dat is snel gegaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Vind het niet echt bijzonder meer en dat hoorde ik de bewoners ook al zeggen. Het wordt een gewoontequote:
Het is ook meer een TV momentje.BB roept ze al naar buiten.quote:Op maandag 18 maart 2024 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het niet echt bijzonder meer en dat hoorde ik de bewoners ook al zeggen. Het wordt een gewoonte
Maa zovaak is het niet echt een bijzonder momentje meer. EN voor bewoners voor wie het nu nog komt.. Ik zou denken krijg dit omdat andere het ook doenquote:Op maandag 18 maart 2024 08:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is ook meer een TV momentje.BB roept ze al naar buiten.
Want dan hoor je erbij ofzo.quote:Op maandag 18 maart 2024 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maa zovaak is het niet echt een bijzonder momentje meer. EN voor bewoners voor wie het nu nog komt.. Ik zou denken krijg dit omdat andere het ook doen
Ja zoiets Randy en Glenn en ALice hebben er nog geen een gehad toch?quote:
Randy wel,Jimmy nog niet.quote:Op maandag 18 maart 2024 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zoiets Randy en Glenn en ALice hebben er nog geen een gehad toch?
BB zal de bewoners wel buiten willen hebben tijdens het bewaken er vanquote:Op maandag 18 maart 2024 08:28 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind die ballenbak nog een beetje wazig.... en hoezo moeten die bakken buiten staan wat is daar de bedoeling van...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |