abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212855926
Dag forumleden,

Ik had een vraag over het invoegen van APA-bronnen in de online versie van Microsoft Word. Ik moet namelijk APA-bronnen toevoegen in een document in de online versie van Microsoft Word. In de desktop versie kan dat worden gedaan doormiddel van Verwijzingen ----> Citaat invoegen ----> Nieuwe bron toevoegen, maar die optie zie ik niet staan in de online versie... Wie van jullie heeft ervaring hierin en/of weet het antwoord?
Ui verwijderd door admin.
pi_212859358
Volgens MS support...

Hoe voeg je bronnen toe in Word Online?

Klik op het tabblad Verwijzingen in de groep Bronvermeldingen & Bibliografie op de pijl naast Stijl en klik op de stijl die u wilt gebruiken voor de bronvermelding en bronvermelding. In documenten die betrekking hebben op sociale wetenschappen wordt meestal de stijl MLA of APA voor bronvermeldingen en bronnen gebruikt.
pi_212955063
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 13:40 schreef Watuntrik het volgende:
Volgens MS support...

De genoemde menu-items lijken niet in de webversie te zitten.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_212956355
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 15:47 schreef baskick het volgende:

[..]
De genoemde menu-items lijken niet in de webversie te zitten.
Ik heb slechts de gratis online versie van 365 en daar zie ik het ook niet staan. Kom niet verder dan Footnote.. Ik denk niet dat ik je verder kan helpen...

Hoewel, lijkt het in de betaal versie wel mogelijk te zijn...

Sorry en veel succes...

[ Bericht 6% gewijzigd door Watuntrik op 25-03-2024 17:46:33 ]
pi_212957874
Dat screenshot is van de desktop app, niet van de webversie (waar de vraag van TS over gaat), toch?
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_212962350
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2024 19:40 schreef baskick het volgende:
Dat screenshot is van de desktop app, niet van de webversie (waar de vraag van TS over gaat), toch?
Dan heb ik die desktop app ongeactiveerd via Dell erop staan waarschijnlijk. Geen idee of er ook een uitgebreide webversie is waar je voor betaald. In de kennisgeving op de screenhot staat in ieder geval de meeste functies zijn uitgeschakeld, activeer of gebruik de gratis webversie die ook uitgekleed is.

Conclusie, betalen... :{
pi_212962992
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 08:23 schreef Watuntrik het volgende:

[..]
Dan heb ik die desktop app ongeactiveerd via Dell erop staan waarschijnlijk. Geen idee of er ook een uitgebreide webversie is waar je voor betaald. In de kennisgeving op de screenhot staat in ieder geval de meeste functies zijn uitgeschakeld, activeer of gebruik de gratis webversie die ook uitgekleed is.

Conclusie, betalen... :{
Ik heb de betaalde versie en kan het nergens vinden; wel in de desktop-app, niet in de webversie.
pi_212963112
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 09:46 schreef baskick het volgende:

[..]
Ik heb de betaalde versie en kan het nergens vinden; wel in de desktop-app, niet in de webversie.
Het enige wat ik daarbij bedenken kan is dat je o.e.o.a. manier nog steeds naar de gratis webversie wordt doorgelinkt. Of dat de deskto-app en web-app 2 afzonderlijke licenties zijn die je behoort aan te kopen.

Vraagje voor M$ support misschien, ik durf hier alleen maar te raden...
pi_212963911
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 09:58 schreef Watuntrik het volgende:

[..]
Het enige wat ik daarbij bedenken kan is dat je o.e.o.a. manier nog steeds naar de gratis webversie wordt doorgelinkt. Of dat de deskto-app en web-app 2 afzonderlijke licenties zijn die je behoort aan te kopen.

Vraagje voor M$ support misschien, ik durf hier alleen maar te raden...
Of dat de webversie gewoon minder functionaliteiten biedt dan de desktop app - los van de betaalde licentie.
pi_212964403
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 11:10 schreef baskick het volgende:

[..]
Of dat de webversie gewoon minder functionaliteiten biedt dan de desktop app - los van de betaalde licentie.
Blijkbaar!? Je bent niet alleen met die vraag...

https://www.reddit.com/r/(...)account_doesnt_make/

Vreemd dat dit wel suggereert dat het zou moeten kunnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')